تنظیم بازار

اولویت جدی دولت تنظیم بازار است

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: پس از موفقیت اولیه در واکسیناسیون گسترده، اولویت بعدی تنظیم بازار کالاهای اساسی است و همه بخش‌های دولت باید تنظیم بازار را اولویت جدی و اول خود بدانند.

به گزارش شاتا، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه هیئت دولت با بیان این مطلب، افزود: خود مردم، اتحادیه‌ها و اصناف، نخستین بخش‌هایی هستند که باید در زمینه نظارت بر بازار کالا‌های اساسی فعال شوند تا اجحافی در این زمینه اتفاق نیفتد.

جلسات ستاد تنظیم بازار به صورت منظم و مستمر تشکیل شود

رئیس جمهور گفت: از معاون اول خواسته‌ام جلسات ستاد تنظیم بازار را به صورت منظم و مستمر تشکیل دهد و اگر لازم بود خودم نیز در جلسات حضور خواهم یافت تا بتوانیم هرچه سریع‌تر در بازار ثبات ایجاد کنیم.

کالا‌های مورد نیاز مردم باید به شکل گسترده به دست مردم برسد

رئیسی با تاکید بر اینکه کالا‌های مورد نیاز مردم باید به شکل گسترده، بدون کمبود و با قیمت مناسب به دست مردم برسد، تأکید کرد: ستاد تنظیم بازار به طور مستمر تا رسیدن بازار به ثبات جلسه خواهد داشت، چرا که فلسفه حضور ما همین است که مردم احساس آرامش کنند.

وی در ادامه گفت: همه بخش‌های دولت از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا دیگر وزارتخانه‌ها و بخش‌های دیگر به ویژه رسانه‌ها و در رأس آن رسانه ملی، باید در مسیر تنظیم بازار و ایجاد ثبات به دولت کمک کنند.

همه بخش‌های دولت، تنظیم بازار را اولویت اول خود قرار دهند

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه همه بخش‌های دولت، تنظیم بازار را اولویت اول خود بدانند، گفت: همه باید تلاش کنیم تا همانگونه که در واکسیناسیون به موفقیت نسبی رسیده‌ایم، در ایجاد ثبات در بازار هم موفق شویم.

همچنین ببینید

Img20240414152538919 310x165 - سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

در نشست اخیر کمیسیون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی اتاق ایران که با حضور معاون اداره بررسی و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی برگزار شد، تداوم سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی در سال جدید که قرار است در آن شاهد جهش تولید باشیم به عنوان یک مانع جدی در مسیر تحقق شعار سال مطرح شد.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x