فنگ شویی

بهترین فنگ شویی تخت در یک اتاق کوچک

پایگاه خبری دنیای برند، فنگ شویی فلسفه ای است که از چین باستان می آید. به این موضوع می پردازد که چگونه می توان فضاهای زندگی خود را سازماندهی کرد تا بیشترین رفاه و آسودگی را به زندگی خود دعوت کنید. در فنگ شویی ، یکی از مهم ترین قسمت های خانه شما اتاق خواب شما است. مهمترین قسمت سرویس خواب، مسلماً تخت خواب است. این موضوع به این دلیل است که شما معمولا زمان بیشتری را در اتاق خواب خود نسبت به هر قسمت دیگری از خانه خود می گذرانید. وقتی در تخت خواب هستید، این زمان اغلب به خواب و استراحت می گذرد. این حالات برای بهبودی بدن شما ضروری هستند، بنابراین تنظیم فنگ شویی اتاق خواب شما به گونه ای باید باشد که از خواب عمیق و آرام پشتیبانی کند.

چگونگی کار با یک فضای کوچک

سوالی که زیاد مطرح می شود این است که چگونه با یک فضای کوچک کار کنیم و چگونه تخت را در یک اتاق خواب کوچک قرار دهیم. این یک سوال خوب است زیرا زندگی در یک فضای کوچک مطمئناً می تواند چالش هایی را در مورد فنگ شویی ایجاد کند.

ابتدا، اگر احساس می‌کنید فضای کمتری نسبت به آنچه می‌خواهید دارید، ما شما را تشویق می‌کنیم که کمی با خود مدارا کنید. با آنچه که دارید بهترین کار را انجام دهید. لازم نیست همه چیز فنگ شویی کامل باشد. در واقع چیزی به نام فنگ شویی کامل وجود ندارد. حتی اگر فقط یک اتاق خواب کوچک یا یک تخت کوچک دارید، برای همه ما مهم است که از هدایایی که در این زندگی داریم سپاسگزار و قدردان باشیم. زندگی نیز بی نقص نیست و زیبایی را می توان در نقص های آن یافت.

فنگ شویی تخت؛ متغیر است

فنگ شویی نیز ساکن نیست. در فنگ شویی، ما تشخیص می دهیم که همه چیز همیشه در حال تغییر است. ما به این می پردازیم که چگونه انرژی را در فضای شما به شکلی متعادل و حمایتی در جریان نگه داریم. می‌توانید محدودیت‌های فضایی که ممکن است در زندگی‌تان در حال حاضر داشته باشید را بپذیرید و برای چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید. تا زمانی که قصد شما این است که بهترین کار را با شرایط فعلی خود انجام دهید، مهم نیست که نتوانید به تمام مواردی که در زیر پیشنهاد داده ایم دست پیدا کنید.

نحوه کار با اتاق خواب های کوچک

اول، تشخیص دهید که اتاق کوچک شما همان چیزی است که باید باشد. ممکن است نتوانید همه پیشنهادات ما را برای بهترین بهترین فنگ شویی تخت انجام دهید و این اشکالی ندارد. در فضایی که در اختیار دارید هر کاری که می توانید انجام دهید.

در اینجا مواردی وجود دارد که می توانید هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان فنگ شویی برای تخت خود در یک اتاق کوچک به خاطر داشته باشید:

موقعیت فرماندهی برای فنگ شویی تخت

ابتدا تمام تلاش خود را بکنید تا تخت را در موقعیت فرماندهی قرار دهید. این بدان معنی است که شما می توانید در را از روی تخت خود در حالی که در تخت نشسته اید یا دراز کشیده اید، ببینید. هنگامی که می توانید درب اتاق خواب خود را ببینید، این امکان را به شما می دهد که هر چیزی را که ممکن است در حال نزدیک شدن به شما باشد را بهتردرک کنید. به طوری که می توانید احساس راحتی بیشتری کنید، حتی اگر فقط در سطح ناخودآگاه شما باشد. موقعیت فرماندهی مکانی عالی برای استراحت است، به خصوص اگر در خواب مشکل دارید یا اگر تجربه هر گونه اضطراب را دارید.

 اگر نمی توانید تخت خود را در این حالت قرار دهید، می توانید آن را با یک آینه اصلاح کنید. آینه را در موقعیتی قرار دهید که به شما امکان می دهد انعکاس درب اتاق خواب خود را در حالی که در رختخواب دراز کشیده اید ببینید.

یکی دیگر از جنبه های موقعیت فرماندهی، قرار دادن تخت به گونه ای است که مستقیماً با درب اتاق خواب شما هماهنگ نباشد. اگر قسمتی از تخت شما مستقیماً در یک راستا با در قرار دارد، یا اگر پاهای شما به سمت در است، بهتر است در صورت امکان تخت را جابجا کنید. با این حال، گاهی اوقات دستیابی به این امر در یک اتاق خواب کوچک دشوار است، و اگر نمی توانید تخت خود را جابجا کنید، می توانید این موقعیت را با یک توپ کریستال فنگ شویی اصلاح کنید. برای این کار، توپ کریستالی را تا نیمه بین در و تخت آویزان کنید.

The best bed feng shui in a small room 01 - بهترین فنگ شویی تخت در یک اتاق کوچکتخت خواب برای فنگ شویی

در حالت ایده آل، شما می خواهید تختی با اندازه کامل یا بزرگتر داشته باشید. برای اتاق بزرگسالان، بهتر است در صورت امکان از تخت دو نفره خودداری کنید، مگر اینکه مجرد باشید و بخواهید مجرد بمانید. به عنوان مثال، اگر به جای یافتن شریک زندگی، روی پرورش خود تمرکز می کنید، ممکن است یک تخت دو نفره برای شما مناسب باشد.

همچنین بهترین کار این است که تخت خود را با یک سرتاج تخت که محکم  روی دیواری استوار قرار گرفته است، بچینید. در صورت امکان، در هر طرف تخت و در پاتختی مقداری فضای خالی بگذارید. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، با آنچه دارید بهترین کار را انجام دهید. واقعاً تنظیمات فنگ شویی برای یک طرف یا پاتختی در مقابل دیوار وجود ندارد. بنابراین شما فقط باید ببینید که تخت شما چگونه در اتاق قرار می گیرد. به یاد داشته باشید که اگر نتوانید همه پیشنهادات ما را در فضای فعلی خود انجام دهید، اشکالی ندارد.

زیر تخت برای فنگ شویی

اگر می توانید، سعی کنید چیزی زیر تخت خود قرار ندهید. اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که فضای ذخیره‌سازی محدودی دارد و نیاز به استفاده از فضای زیر تخت خود دارید، تمام تلاش خود را بکنید تا به وسایل مربوط به خواب مانند پتوهای نرم، بالش‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌های اضافی دست نزنید. مطمئن شوید که از قرار دادن هر چیزی که به خصوص فعال یا دارای بار احساسی است، مانند تجهیزات ورزشی یا نامه های قدیمی سابق خود در اینجا خودداری می کنید. همچنین ایده خوبی است که مطمئن شوید هیچ چیز سنگینی بالای تخت شما آویزان نیست.

مجدداً، ما شما را تشویق می کنیم که به جای هدف گذاری برای کمال گرایی، بهترین کار را که می توانید انجام دهید. زندگی کامل نیست و اتاق خواب شما نیازی به داشتن فنگ شویی عالی ندارد. حتی اگر فضای محدودی دارید، به خاطر داشته باشید که برای چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *