المنت حرارتی

تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی

پایگاه خبری دنیای برند، در دنیای امروز انواع متفاوت صنایع در حال پیشرفت هستند و یکی از این صنایع در حال پیشرفت، صنعت ساخت المنت های حرارتی است. همانطور که میدانید یکی از تجهیزات مهم و کاربردی که وظیفه آن تولید گرما بوده، المنت های صنعتی می باشند و وظیفه آنها تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی است.

 

به زبان ساده تر المنتها متشکل از رشته سیم های نیمه هادی همراه با مقاومت بوده که خاصیت داغ شوندگی و تحمل جریان الکتریکی بالا را دارند. این مقاومت بر میگردد به متریال به کار رفته در آنها که از جنس نیکروم یا نیکل بوده و انواع آن را میتوان در بازار با قیمت مناسب پیدا نمود.

موارد کاربرد المنت ها بیشتر در بخاری های الکتریکی، آبگرمکن های برقی، سماور برقی، اتو بخار، سشوار، چای ساز و … می باشد. خب از بحث شناخت کوتاه المنت که بگذریم، موضوع مهم تهیه و خرید المنت مکان و فروشگاهی مطمئن و معتبر است. در ادامه قرار است به معرفی یکی از سازندگان انواع المنت پرداخته و به شما در امر تهیه المنت مورد نظرتان کمک کنیم.

آشنا شوید با تکنو المنت نور، یکی از سازندگان مطرح انواع المنت در لاله زار تهران

تکنو المنت نور(/https://technoelementnoor.ir)؛ سازنده المنت های صنعتی است. این واحد تولیدی با سابقه ۲۵ ساله در امر تولید و ساخت انواع المنت های مختلف صنعتی از جمله المنت فلنج دار، سرامیکی، المنت میله ای، تسمه ای، کویل هیتر و سایر المنت های صنعتی با اشکال و مدل های متنوع و ابعاد گوناگون در راستای هدف گذاری و اشتغال در امر خدمت رسانی به مشتریان و مصرف کنندگان تلاش دارد تا دست واسطه ها و دلال ها که سود زیادی در رسیدن لوازم ساخته شده از تولید تا مصرف را به تبلیغات کلامی و اینترنتی می کنند، کوتاه کرده و با حذف آنها به نفع هر دو طرف باعث رشد و نمو سطح کیفی و کمی کار و متقابلاً رونق و سودهی بیشتر مصرف کننده و تولیدکننده گردد.

معرفی محصولات تولیدی کارگاه تکنو المنت نور

 

Techno Element Light Manufacturer of thermal element 0 - تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتی المنت فلنج دار: توانایی تولید گرمای بسیار زیادی را دارند و در محیط های معمولی و ویژه به کار میروند. با قطر و توان های مختلف تولید میشوند و موارد مصرفی آنها در صنایع پالایشگاهی و پتروشیمی و … است.

المنت تسمه ای: این نوع المنت از بهترین مدل های المنت حرارتی است که در بازار بسیار یافت میشود. المنت تسمه ای به دلیل شکل و ساختارش طرفداران زیادی دارد. چرا که ساختار آن شبیه به تسمه بوده و در مدل هایی با عرض ۲ تا ۵ میلی متر در دسترس  است. به نامهای دیگری چون المنت میکایی یا المنت نواری و سرامیکی (کمربندی) نیز شناخته میشود.

المنت سرامیکی: ساخت آن از قرار گرفتن یک سیم با مقاومت بالا در هسته سرامیکی صورت میگیرد که این هسته سرامیکی با داشتن لولا، میتواند قابلیت انعطاف پذیری زیادی به المنت ببخشد. از مهمترین کاربردهای این المنت به دلیل داشتن ابعاد کوچک و تولید گرمای بسیار بالا میتوان صنایعی نظیر تجهیزات آزمایشگاهی، ماشین آلات بسته بندی، ماشین آلات مواد غذایی، قالب تزریق اکستروژن و اکسترودر، تولید لوله های پلی اتیلن و پلیکا و … را نام برد.

المنت حلقه ای: با نام المنت کمربندی و یا تسمه ای نیز شناخته میشوند. در انواع مختلف (قابدار، سیم دار، پیچ دار، ساده و …)، روکش استیل و الکتروگالوانیزه و وات های مختلف قابل سفارش و ساخت می باشند. از موارد کاربرد آنها میتوان صنایع تولید و تزریق پلاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیم، صنایع بسته بندی و کابل سازی و بیشترین مصرف آن سیلندرهای دستگاه های تزریق پلاستیک را نام برد.

المنت کویل هیتر: از این المنت برای بالا بردن حرارت در دستگاه های تزریق پلاستیک و سر نازل سیلندرهای آن استفاده میشود. این هیتر توانایی دارد تا در سخت ترین فضاها با حرارتی بالغ بر ۷۵۰ درجه  فعال بوده و همچنین ویژگی انعطاف پذیری زیادی دارند. موارد مهم کاربردی این المنت شامل صنایع پزشکی و دارویی، صنایع پلاستیک و لاستیک، صنایع تحقیقاتی، صنایع نظامی، صنایع آرایشی بهداشتی، صنایع بسته بندی، صنایع مواد غذایی و… میباشد.

 

Techno Element Light Manufacturer of thermal element0 - تکنو المنت نور سازنده المنت حرارتیالمنت فشنگی: این نوع المنت کاربرد زیادی در صنایع مختلف داشته که یکی از دلایل استفاده گسترده از آن، متغییر بودن قطر آن است. بدین معنی که شکل و فرم آن (بصورت لوله ای) از یک طرف سیم از داخل در آن تعبیه شده و به صورت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب از آن استفاده می شود.

تکنو المنت نور تولید کننده انواع المنت های صنعتی (المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت سرامیکی، حلقه ای، کویل هیتر، المنت تسمه ای، فشنگی و…) با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بازار.

 

منبع: سایت روزنامه آسیا نیوز

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ایرانیان
میهمان
2 سال قبل

المنت حرارتی صنعتی بزرگ اکثرا وارداتی بودند اما در چند دهه اخیر ساخت آن در ایران صورت گرفته.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x