آموزش کافی شاپ

آموزش کافی شاپ را از همین امروز شروع کنید!

پایگاه خبری دنیای برند، اگر قصد دارید در آینده نزدیک یک کافه افتتاح کنبد، یکی از اولین سوالات شما احتمالا این است: هزینه افتتاح یک کافه چقدر است؟ به دلیل همه عواملی که میزان پولی را که باید سرمایه‌گذاری کنید، تعیین می‌کنند، ممکن است برآورد سریع دشوار باشد.اگر به این فکر می کنید که چگونه یک کافه در حد توان خود راه اندازی کنید ، از همان ابتدا تمام هزینه های اصلی را در نظر بگیرید.در این مقاله به شما آموزش کافی شاپ برای راه اندازی کافی شاپ و هر چیزی که مورد نیاز است را به شما می آموزیم.

هزینه افتتاح کافه

همیشه باید سعی کنید برآوردهای واقع بینانه ای در مورد اجاره، طراحی داخلی و بازسازی ساختمان، تجهیزات آشپزخانه ، حقوق و دستمزد کارمندان، منو و موجودی خود داشته باشید.ارائه اعداد دقیق بیهوده به نظر می رسد زیرا هزینه واقعی بسته به مکانی که در آن قرار دارید و هدف کافه متفاوت خواهد بود. در عوض، باید در نظر بگیریم که چگونه انتخاب‌ها و رویکردهایی که در پیش گرفته‌اید می‌توانند بر هزینه‌های راه‌اندازی شما برای یک کافه تأثیر بگذارند. اینکار به شما کمک می کند تا هزینه های خود را اولویت بندی کنید و تمام موارد ضروری را پوشش دهید و در عین حال از هزینه های بیش از حد خودداری کنید.

اجاره مکان مناسب برای کافی شاپ

اماکن نزدیک به مراکز تجاری، مراکز خرید، مناطقی با ترافیک زیاد و جاذبه های گردشگری، هجوم مداوم مشتریانی را که برای کسب سود خوب به آن نیاز دارید، تضمین می کند. این مکان ها به دقت توسط مشتریان در بازار رصد می شوند و برای مدت طولانی خالی نمی مانند.برای کارآفرینانی که اهمیت یک مکان پرسود برای یک کافه را می‌دانند، وقتی فرصتی برای تامین یک مکان مطلوب پیدا می‌کنند، پول اهمیت ندارد. با این حال، بهتر است به یاد داشته باشید که پرداخت مبلغ گزاف برای اجاره شما ممکن است باعث شود که هزینه های راه اندازی کافه به شدت افزایش یابد و سودآوری کسب و کار شما را تضعیف کند.

آموزش چگونگی شروع طراحی دکوراسیون کافی شاپ

پس از امضای قرارداد اجاره و دریافت کلید محل، وقت آن رسیده است که پیمانکاران شما فضایی کاربردی و جذاب ایجاد کنند. هدف شما در این مرحله این است که بازسازی ها را به اندازه کافی سریع انجام دهید تا به موقع باز شوند و در عین حال از مشکلات مربوط به ساخت و ساز جلوگیری کنید و بودجه را حفظ کنید.

هنگام بازسازی محل،بر راحتی فضای کاری مطابقت با استانداردها تمرکز کنید. با طراحی و دکوراسیون کافه‌تان فضایی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد، اما نمی‌توانید تمرکز خود را بر موارد ضروری از دست بدهید.هزینه های باز کردن یک کافی شاپ و پیکربندی مجدد فضایی که انتخاب کرده اید شامل حقوق و دستمزد پیمانکاران، مصالح ساختمانی، مبلمان، تجهیزات و دکوراسیون می شود. برای ایجاد یک پلان کارآمد و طراحی مد روز که مطابق با قوانین بهداشتی و ساختمانی محلی باشد، باید از طراحان داخلی حرفه ای و کارشناسان تجاری کمک بگیرید.

Start training the coffee shop today 01 - آموزش کافی شاپ را از همین امروز شروع کنید!تجهیزات و لوازم پخت و پز و قهوه ساز برای کافی شاپ

به عنوان صاحب یک کافه کاملاً کاربردی، باید مجموعه عظیمی از تجهیزات آشپزخانه تجاری را در نظر بگیرید و فروشنده های بی شماری را ملاقات کنید. قبل از اینکه کافی شاپ خود را باز کردید، تصمیم گیری در مورد اینکه چه تجهیزاتی برای خرید ضروری است و بدون چه کاری می توانید انجام دهید، بسیار سخت خواهد بود.

آموزش چشیدن قهوه

چشیدن را نمی توان از کتاب یاد گرفت.هنگامی که قهوه درست می‌کنید، باید بدانید چه چیزی روی چه چیزی تأثیر می‌گذارد. این را نمی توان از کتاب یاد گرفت. فقط باید از طریق تمرین، چشیدن را یاد بگیرید.چشیدن چیزی است که باید به طور مداوم تمرین کنید. و هر کسی می تواند در آن حرفه ای شود. با خواندن مطالبی که در مورد قهوه نوشته شده است. و نوع طعم هایی را که باید در آن پیدا کنید، شروع به یادگیری مزه کنید.در مورد قهوه خودش هم، طرز خوردن و زمان خوردنش به روحیه بستگی دارد.

باریستا

به گزارش فردا نیوز : باریستاهای شما نقش کلیدی در ارائه یک تجربه به یاد ماندنی برای مشتری دارند. در نتیجه، یافتن افراد مناسب و آموزش موثر آنها برای موفقیت بلندمدت تجارت شما بسیار مهم است.اینکه آنها کجا و توسط چه شخصی آموزش دیده اند بسیار مهم است.

استخدام پس از آموزش

فراتر از تخصص مورد نیاز برای دم کردن یک فنجان قهوه عالی در یک شات اسپرسو، توانایی ایجاد یک تجربه دلپذیر برای مشتری باید عامل مهمی باشد و در نظر بگیرید چه کسی را برای کافی شاپ خود استخدام کنید. هنگام ارزیابی کاندیداها، ارزیابی کنید که کدامیک توانایی ایجاد یک پیوند قوی با مشتریان را دارند که باعث می شود آنها بارها و بارها برگردند.

یک سوال مرتبط با قهوه را در پست شغلی خود در نظر بگیرید تا به شما ایده ای از پایگاه دانش و شخصیت هر متقاضی بدهد. به عنوان مثال، از آنها بخواهید پاسخ دهند ” قهوه مورد علاقه آنها چیست و چرا؟”.مصاحبه های کاری می تواند راهی عالی برای دیدن یک متقاضی در عمل باشد. از متقاضیان بخواهید که به عنوان بخشی از مصاحبه حضوری خود یک لاته تهیه کنند تا مهارت های خود را نشان دهند.

بدون شک، دانش قهوه یکی دیگر از عوامل کلیدی است که به شما کمک می کند تا اشخاص برتر خود را در فرآیند استخدام شناسایی کنید.

ملاحظات کلیدی برای آموزش کارکنان

هنگامی که تیم خود را استخدام کردید، باید آنها را برای ارائه خدمات عالی به مشتریان آماده کنید.بسته به اینکه باریستاهای شما در حال حاضر چقدر تجربه دارند، آموزش قهوه می تواند سختی هایی داشته باشد.

دانش قهوه

قهوه همه چیز در مورد جزئیات است. از منشأ آن تا نوع برشته شدن. اطلاعات کافی در مورد جزییات قهوه امری بسیار مهم است. ارائه‌ها، کتاب‌های راهنمای چاپی و تجربیات تعاملی ، دوره های آموزشی در این زمینه، ابزارهای عالی برای استفاده در یادگیری این فرآیند هستند.

تهیه اسپرسو

این آموزش باید با آشنایی کارکنان با دستگاه اسپرسوساز خاص و آسیاب تجاری و نحوه عملکرد ویژگی های مختلف شروع شود. در مرحله بعد، آموزش و تمرین عملی را در مورد دوز کردن پودر اسپرسو بر حسب وزن و همچنین زدن و کشیدن شات ها ارائه دهید.

  • اگر طعم اسپرسو تلخ است، به احتمال زیاد بیش از حد استخراج شده است و  باید آسیاب را ریزتر کنید.

  • اگر طعم اسپرسو اسیدی باشد، به احتمال زیاد کمتر استخراج شده است و باید آسیاب را درشت کنید.

تهیه شیر

بخارکردن شیر می تواند چالش برانگیزترین بخش در تهیه یک نوشیدنی قهوه مخصوص برای باریستاهای تازه کار باشد. این نه تنها به مهارت نیاز دارد، بلکه به حافظه نیز نیاز دارد که به سادگی باید از طریق تجربه رشد کنند. روش گرداب مورد نیاز برای ایجاد یک میکروفوم در شیر را نشان دهید و سپس به استخدام کنندگان جدید زمان زیادی برای تمرین ساختن گرداب در حین کف کردن شیر بدهید.

به کارآموزان در مورد روش ترجیحی خود برای ساخت نوشیدنی قهوه، از جمله نسبت شیر ​​به اسپرسو دلخواه خود آموزش دهید. به عنوان مثال، حجم اسپرسو مورد استفاده در یک کاپوچینو بسته به کافه می تواند از چهار تا شش اونس متغیر باشد.

Start training the coffee shop today 02 - آموزش کافی شاپ را از همین امروز شروع کنید!آموزش لاته آرت

لاته آرت یکی دیگر از عناصر کلیدی در ساخت نوشیدنی است. این یک ویژگی علامت تجاری قهوه موج سوم است، بنابراین آموزش باریستاها برای نوشیدن یک نوشیدنی زیبا ضروری است. آموزش لاته آرت اغلب با طراحی قلب شروع می شود و زمانی که یک باریستا بر طراحی قلب تسلط پیدا می کند، به سمت طرح های سخت تر می رود.

آموزش سرو نوشیدنی های قهوه موج سوم

جفت کردن قاشق و نعلبکی با نوشیدنی های قهوه موج سوم یک امر رایج است. باریستاهای خود را آموزش دهید تا لاته آرت را طوری بریزند که مشتریان هنگام گرفتن فنجان (معمولاً با دست راست خود) طرح را ببینند و سپس بنوشند. باریستاها همچنین باید نوشیدنی ها را با طرح لاته آرت، رو به روی مشتری، همراه با نعلبکی و جای قاشق مناسب، تمرین کنند.

گذراندن دوره آموزش کافی شاپ و باریستا

شما با گذراندن یک دوره آموزش کافی شاپ و باریستا عالی که مربی آن مجرب باشد می توانید همه این اطلاعات را کسب کنید و حرفه ای شوید.حتی می توانید کارکنان خود را برای آپدیت اطلاعات به مراکز و آموزشگاه های مرتبط در این زمینه بفرستید.یکی از آموزشگاههایی که در این زمینه حرف اول را می زند آکادمی ژینو است.شما با شرکت در دوره های آموزش کافی شاپ ژینو می توانید دانش خود را در این زمینه بیشتر کنید . با مراجعه به سایت این آکادمی نیز می توانید آموزش های مرتبط با حرفه خود را بیاموزید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *