ایمیدرو

امضای تفاهمنامه همکاری برند ایمیدرو با دانشگاه علم و صنعت

رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، در آیین امضای تفاهمنامه با دانشگاه علم و صنعت، از دانشگاه ها و مراکز علمی خواست که پایان نامه هایی که در بخش معدن و صنایع معدنی خلاقانه و نوآورانه هستند را به برند ایمیدرو معرفی کنند.

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور در مراسم امضا و تبادل تفاهمنامه همکاری برند ایمیدرو با دانشگاه علم و صنعت که با حضور مدیران عامل شرکت های فولاد و آلومینیوم برگزار شد، تصریح کرد: با چنین همکاری، این سازمان بودجه و محل اجرا را اختصاص می دهد تا فضایی برای عملیاتی شدن پایان نامه ها فراهم آید.

وی تاکید کرد: شرکت های معدنی و صنایع معدنی نیز از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و جوانانی که در این مراکز فعالیت می کنند، استفاده کنند.

غریب پور ادامه داد: مرکز نواوری معدن و صنایع معدنی (IMINO) که به تازگی راه اندازی شده، خود به صورت مجزا نیز وارد همکاری با دانشگاه ها و مراکز علمی شود.

همگرایی صنعت و دانشگاه

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امروزه وضعیت واگرایانه علم و صنعت به همبستگی و همگرایی تبدیل شده، گفت: برطرف شدن نیازهای فناورانه توسط مراکز علمی و دانشگاهی، گامی به جلو برای برطرف شدن وابستگی کشور به دانش است.

رییس هیات عامل ایمیدرو، یادآور شد: سازماندهی دو طرفه در حال انجام است و مشارکت جو (ایمیدرو و شرکت ها) و مشارکت پذیر (دانشگاه ها و مراکز علمی) در حال همکاری هستند.

غریب پور تاکید کرد: شرکت ها و مراکز علمی، مدل های متنوعی برای توسعه همکاری و استفاده روزافزون از ظرفیت های بخش معدن و صنایع معدنی برای تولید دانش و تکنولوژی ارایه دهند

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی افزود: سال ها به سبب اینکه سیستم کشور واردات محور بوده، تنها به واردات ماشین آلات، تجهیزات و حتی تکنولوژی پرداخته شده و تولید آن مغفول مانده بود. غریب پور ادامه داد: در صنعت فولاد، ۳۰هزار تجهیز برای بومی سازی شناسایی شده که امسال برنامه ۵هزار تجهیز در برنامه قرار دارد.

غریب پور درباره صنعت مس نیز گفت: در این بخش نیز بیش از ۲۰هزار تجهیز شناسایی شده که بومی سازی شده اند

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *