برند رایان پی

برند رایان پی، جامع ترین درگاه پرداخت اینترنتی

پایگاه خبری دنیای برند، رایان پی با ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارها کمک می‌کند تا به شبکه بانکی کشور متصل شوند و فرایند پرداخت آنلاین تسهیل یابد.

اکنون دیگر برخورداری از درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارهای آنلاین یک نیاز ضروری به‌شمار می‌رود. اما یک کسب و کار اینترنتی نیاز به درگاه پرداختی دارد که سرویس‌های جامعی را ارائه بدهد و بتواند تمام نیازهای کاربران خود را پاسخ‌گو باشد. درگاه پرداخت رایان پی، یکی از جامع‌ترین و در عین‌حال یکی از حرفه‌ای‌ترین درگاه‌های پرداخت واسط در ایران است که با ارائه‌ی انواع سرویس‌های آنلاین به مشتریان خود، همواره یکی از انتخاب‌های صاحبان کسب و کارهای مختلف بوده است. در ادامه‌ی این مقاله تلاش می‌کنیم ویژگی‌ها و سرویس‌های متنوع درگاه پرداخت رایان پی را به‌طور کامل شرح دهیم.

 

 

مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت رایان پی

درگاه پرداخت رایان پی یک درگاه واسط ایرانی است که بدون نیاز به ارائه‌ی مجوز سخت‌گیرانه و نماد اعتماد الکترونیک (اینماد) و تنها از طریق احراز هویت، درگاه پرداخت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. رایان پی در سال‌های فعالیت خود به استفاده از سرویس‌های مانیتورینگ اتوماتیک و روش‌های هوشمند انتخاب گیت، توانسته بیش‌ترین درصد موفقیت پرداخت را به‌ ثبت برساند. به‌طور کلی اگر بخواهیم فهرستی از مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه رایان پی را ارائه کنیم باید به موارد زیر اشاره نماییم:

  • سیستم پشتیبانی آنلاین دلسوز و رایگان
  • امکان نصب آسان و بدون نیاز به دانش فنی
  • ارائه‌ی درگاه به متقاضیان در کم‌تر از دو ساعت کاری
  • برخورداری از پنل مدیریتی تراکنش‌ها
  • پشتیبانی از تعداد ۹۹ تراکنش در ثانیه
  • برخورداری از سیستم‌های تضمین امنیت اطلاعات
  • برخورداری از روش اتومانیک تسویه‌ی روزانه
  • برخورداری از قابلیت تسهیم خودکار مبالغ واریزی
  • ارائه‌ی لینک‌ پرداخت برای متقاضیان بدون سایت
  • ارائه‌ی کیف پول الکترونیکی
  • برخورداری از سیستم وفاداری مشتری
  • پشتیبانی از تمام کارت‌های بانکی
  • دارای سیستم همکاری در فروش برای کاربران

مزایای رایان پی برای کسب و کارهای اینترنتی

اگر تصمیم بگیرید کسب و کارتان را به درگاه پرداخت رایان پی مجهز کنید، این امکان برای شما فراهم می‌شود که از این روش در اشکال گوناگونی بهره ببرید. هنگامی که درگاه اینترنتی رایان پی که بر روی سایت شما نصب می‌شود، مشتریان در انتهای فرآیند خرید، با ورود به صفحه‌ی پرداخت، تراکنش مورد نظرشان را انجام می‌دهند.

اما اگر هنوز سایت رسمی برای کسب و کارتان ندارید، می‌توانید از لینک پرداخت رایان‌پی استفاده کنید که شکل دیگری از روش پرداخت الکترونیکی است. شما می‌توانید از طریق لینک‌ساز یک لینک پرداخت برای کسب و کارتان بسازید و آن را از راه‌های گوناگون در اختیار مشتریان‌تان قرار دهید.

همچنین استفاده از کد QR نیز یکی دیگر از اشکال مختلف روش نوین پرداخت اینترنتی است که رایان‌پی در اختیار شما قرار خواهد داد. این کد الکترونیکی ۲ بعدی می‌تواند به شکل چاپ شده بر روی پیشخوان مغازه‌ها، رسیدهای فروشگاهی، کاتالوگ‌ها و یا هر مکان دیگری در دسترس مشتری قرار بگیرد. مشتری نیز به سادگی و توسط اسکنر گوشی هوشمند خود، کد QR مربوطه را اسکن می‌کند و وارد صفحه‌ی پرداخت می‌شود. درگاه رایان‌پی به شما کمک می‌کند کسب و کارتان گسترش دهید و مسیرهای رسیدن افزایش فروش را به سرعت بیش‌تری طی کنید.

چگونه درگاه پرداخت رایان پی دریافت کنم؟

 

Ryan Pay brand the most comprehensive online payment portal 0 - برند رایان پی، جامع ترین درگاه پرداخت اینترنتیروند دریافت درگاه پرداخت، روندی کوتاه و آسان است؛ تا آن‌جا که الزامی برای ارائه‌ی نماد الکترونیکی اعتماد یا همان اینماد وجود ندارد. در واقع سازکار رایان‌پی طوری طراحی شده است که کسب و کارهای کوچک بتوانند به راحتی و در مدت‌زمان کوتاهی، حدود ۲ ساعت کاری، درگاه بانکی دریافت کنند. کسب و کارهایی که از سایت وردپرس استفاده می‌کنند به سادگی می‌توانند با وارد کردن کد API به شبکه الکترونیکی پرداخت کشور متصل شوند. بنابراین اگر دارای وب‌سایت هستید از طریق مراحل ساده‌ی زیر می‌توانید درگاه پرداخت دریافت کنید:

  1. ثبت درخواست درگاه در سایت رایان‌پی
  2. انجام عملیات ساده‌ی احراز هویت درگاه پرداخت
  3. تکمیل فرم ثبت درگاه پرداخت
  4. نصب و فعال‌سازی درگاه بر روی سایت

پنل مدیریتی درگاه رایان پی چیست؟

پنل مدیریتی درگاه رایان پی دارای قابلیت‌های کاربردی بسیار جذابی است. برای نمونه شما می‌توانید با استفاده از پنل مدیریتی درگاه پرداخت آنلاین رایان‌پی، بدون نیاز به حسابدار، تمام تراکنش‌های مالی مجموعه‌ی خود را رصد و مدیریت کنید. قابلیت گزارشگیری از تراکنش‌های انجام شده در اشکال گوناگون این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا همواره آنالیز خوبی از وضعیت فروش مجموعه‌ی خود در دست داشته باشید.

از طرف دیگر امکان ساختن آیتم‌های مالی نیز از دیگر قابلیت‌های پنل مدیریتی رایان‌پی است. یک آیتم مالی می‌تواند معرف تمام آپشن‌های کسب و کار شما باشد و در عین‌حال، راهکاری امن و سریع برای دریافت وجه از مشتری. در واقع آیتم مالی می‌تواند در نقش تبلیغات و بازاریابی نیز برای کسب و کار شما کارایی داشته باشد.

لینک پرداخت رایان‌پی چیست؟

شرکت رایان‌پی، خدمات پرداخت خود را در اختیار کسب و کارهای کوچکی که وب‌سایت ندارند نیز قرار می‌دهد. لینک پرداختیا همان درگاه پرداخت بدون سایت، نوعی سرویس پرداخت آنلاین است که برای کسب و کارهای کوچک، یک امکان ویژه با قابلیت‌های کاربردی فراوان به‌شمار می‌رود. لینک پرداخت، از تمام امکانات و قابلیت‌های درگاه پرداخت رایان‌پی برخوردار است و اکنون به عنوان یکی از روش‌های پرداخت امن، ساده و محبوب در میان کاربران شناخته می‌شود.

Ryan Pay brand the most comprehensive online payment portal 1 - برند رایان پی، جامع ترین درگاه پرداخت اینترنتیکسب و کارهای زیادی که اکنون در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارند و دارای وب‌سایت تجاری نیستند، می‌توانند از لینک پرداخت به عنوان سرویس پرداخت آنلاین بهره ببرند و فعالیت تجاری خود را به شبکه‌ی پرداخت متصل کنند. همچنین در انتهای فرآیند خرید اینترنتی، امکان پرداخت آنلاین را در اختیار مشتریان‌شان قرار دهند. برای دریافت لینک پرداخت رایان‌پی مراحل زیر را انجام بدهید:

  1. ثبت درخواست لینک پرداخت در سایت رایان‌پی
  2. انجام عملیات احراز هویت
  3. ساخت لینک پرداخت توسط لینک‌ساز

کلام نهایی

شرکت رایان‌پی، یکی از شرکت‌های پرداخت‌یار معتبر در کشور است که با ارائه‌ی درگاه پرداخت واسط به کسب و کارهای گوناگون، سبب توسعه و رونق بازارهای مجازی و تجارت الکترونیک در کشور شده است. خدمات شرکت رایان‌پی بیش‌تر در حوزه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی و لینک پرداخت و همچنین سیستم‌های وفاداری مشتری، در راستای تجارت الکترونیک تعریف می‌شود. اکنون رایان‌پی در میان کاربران عرصه‌ی تجارت الکترونیک، به عنوان یکی از معتبرترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت واسط شناخته می‌شود.

منبع : درگاه پرداخت رایان پی / رسالت نیوز

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *