لاتاری

زمان ثبت نام برای لاتاری سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری دنیای برند، لاتاری یک فرصت قرعه ‌کشی است که کشور آمریکا هر ساله دراختیار اتباع دیگر کشورها قرار می ‌دهد تا از این طریق بتوانند شانس زندگی در آمریکا را داشته باشند. در واقع برنده شدن در لاتاری آسان‌ ترین و کم‌ هزینه‌ ترین راه برای مهاجرت به آمریکا است. باید توجه داشت که هیچ تمایزی میان ثبت ‌نام کنندگان وجود نداشته وهمه شانس برابر در برنده شدن دارند.

ثبت‌ نام برای لاتاری ۲ سال جلوتر انجام می‌ شود و در واقع ثبت ‌نام سال۲۰۲۱ (۱۴۰۰) برای لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا است.

 

زمان ‌بندی برنامه لاتاری ۲۰۲۳ به ترتیب زیر است:

  • ثبت ‌نام لاتاری ۲۰۲۳: ۵ اکتبر(۱۳ مهر) تا ۷ نوامبر(۱۶آبان) ۲۰۲۱،یعنی در حدود یک ماه
  • اعلام نتایج لاتاری: احتمالاً ۶ (یا حتی ۱۲) ماه پس از اتمام مهلت ثبت‌ نام در ماه می سال ۲۰۲۲ (تقریباً اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)
  • پایان رسیدگی به پرونده برندگان: ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳

 

البته در نظر داشته باشید که ممکن است تاریخ ثبت‌ نام تغییر داشته باشد که در این صورت اعلام خواهد شد. در نظر داشته باشید که مهلت ثبت ‌نام لاتاری هیچ ‌گاه تمدید نمی ‌شود و اگر نتوانید در این بازه یک‌ ماهه ثبت ‌نام خود را انجام دهید باید تا سال بعد منتظر باشید. پس بهتر است از همین حالا به دنبال تهیه مدارک و اطلاعات خود باشید تا هنگام ثبت ‌نام با مشکل خاصی مواجه نشوید. حتماً زمان ثبت‌نام لاتاری۱۴۰۰ را به خاطر بسپارید و مدارک خود را از قبل آماده نمایید، مثلا اگر تاریخ پاسپورت شما رو به اتمام است برای تمدید آن اقدام کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی لاتاری همین الان شانس خودت رو امتحان کن و در یک دوره رایگان به ارزش ۱۴۹۰۰۰ تومان شرکت کن.فرصت بسیار محدود است!

Registration time for the lottery is 1400 - زمان ثبت نام برای لاتاری سال 1400ثبت ‌نام در لاتاری آمریکا چگونه ممکن است؟

کسانی که سال‌ های قبل در لاتاری آمریکا مراحل ثبت‌ نام را طی کرده باشند می‌ دانند که اگر به سایت اصلی لاتاری آمریکا بروند تمامی مراحل به زبان انگلیسی خواهد بود. اگر شما نتوانید اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید حتی در صورت برنده شدن، شانس خود را ازدست خواهید داد. این در حالیست که سیستم هم هیچ اخطاری مبنی بر غلط بودن اطلاعات ورودی به شما نخواهد داد.

بنابراین نیاز است که یا خودتان تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشید یا از فردی که این مهارت را دارد کمک بگیرید. البته بهترین راه برای ثبت‌ نام لاتاری آمریکا استفاده از خدمات شرکت‌ هایی است که در این حوزه فعالیت می ‌کنند. شما می‌ توانید با پرداخت هزینه از خدمات و تجربه این شرکت‌ ها استفاده کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *