انتخاب صادرکنندگان نمونه استان

ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان نمونه استان سال ۱۴۰۰

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس سازمان صمت استان تهران در نامه‌ای به اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان انجام فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان و تقدیر از صادرکنندگان برگزیده، اتاق بازرگانی تهران برابر کمافی‌السابق با رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های مربوط این مسئولیت را برعهده بگیرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران از سال ۱۳۹۶ تاکنون هر ساله فرآیند رسیدگی به پرونده بنگاه‌های صادرکننده و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، از سوی سازمان صمت به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده است. تجربه انجام دقیق، منظم و کارشناسی‌شده این فرآیند باعث شده است تا مجموعه وزارت صمت به این نتیجه برسد که اتاق تهران به بهترین نحو ممکن این فرآیند را انجام می‌دهد و به همین دلیل در چهار سال گذشته، به طور متوالی این تفویض اختیار و مسئولیت انجام شده است و سال جاری، پنجمین دوره‌ای خواهد بود که این فرآیند بررسی مدارک شرکت‌کنندگان و انتخاب برگزیدگان و تقدیر از آنها توسط اتاق تهران صورت می‌گیرد.

بعد از ارسال این نامه از سوی سازمان صمت، رئیس اتاق تهران، طی حکمی محمد لاهوتی را به عنوان نماینده تام‌الاختیار اتاق و رئیس دبیرخانه اجرایی انتخاب صادرکنندگان نمونه استان منصوب کرد. لاهوتی که ریاست کمیسیون توسعه تجارت و تسهیل صادرات اتاق تهران را برعهده دارد در دوره‌های پیشین انتخاب صادرکننده نمونه استان تهران نیز رئیس دبیرخانه اجرایی بود و کار بررسی پرونده‌ها و انتخاب برگزیدگان را مدیریت کرده است.

لازم به ذکر است سامانه ثبت‌نام از متقاضیان حضور در رقابت صادرکنندگان نمونه استانی از ۲۸ شهریورماه در سایت سازمان توسعه تجارت فعال شده و مهلت ثبت‌نام تا ۲۸ مهرماه اعتبار دارد. برای ثبت‌نام در این فرآیند می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

لینک ثبت‌نام از صادرکنندگان نمونه استان سال ۱۴۰۰

 

توضیحات بیشتر انتخاب صادرکنندگان نمونه استان:

سازمان توسعه تجارت ایران طبق سنوات گذشته و در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان در عرصه صادرات کالا و خدمات غیرنفتی و براساس معیارها و شاخص های مقرر و مندرج در سامانه  tpo.ir/proexp1400درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان ” صادرکننده برگزیده استانی در سال ۱۴۰۰″ طی بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات می باشد.

فرایند انتخاب فوق با هدف یکسان سازی و به صورت عملیاتی توسط سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور اجرا خواهدگردید.

لذا به اطلاع کلیه صادرکنندگان محترم متقاضی شرکت در فرایند انتخاب صادرکننده برگزیده استانی سال ۱۴۰۰ می‌رساند، سامانه  tpo.ir/proexp1400از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۸تا پایان روز ۱۴۰۰/۰۷/۲۸ آماده ثبت نام الکترونیکی از مشارکت کنندگان می باشد.

توجه: پس از عضویت در پرتال، نسبت به تکمیل فرم فرایند انتخاب صادرکننده نمونه استانی در سامانه tpo.ir/proexp1400 اقدام گردد.

تاریخ و نحوه تحویل اسناد و مدارک متقاضیان ثبت نام شده در سامانه مذکور به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی ۱۴۰۰ مستقر در سازمان صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور متعاقبا اعلام خواهد شد.

*تکمیل فرم شاخص های عمومی ارزیابی صادرکنندگان نمونه

درصورتیکه نیاز به راهنمایی درخصوص گروه بندی کالا یا خدمات خود دارید، می توانید با دبیرخانه ستاد انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۰ در سازمان توسعه تجارت ایران به شماره های ۲۲۶۶۳۹۳۷ و  ۲۲۶۶۴۰۳۰ تماس حاصل فرمائید.

همچنین در صورت بروز مشکلات فنی در مراحل تکمیل این فرم با بخش پشتیبانی به شماره های ۲۱۹۱۲۶۲۹و یا ۲۱۹۱۲۲۲۴ تماس حاصل فرمایید .

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x