ثبت برند گل نرگس

ثبت برند گل نرگس در ماسال یکی از اهداف برگزاری جشنواره است

پایگاه خبری دنیای برند، بخشدار مرزن آباد با اشاره به برگزاری جشنواره گل نرگس در اسفند ماه در روستای ماسال، گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا انگیزه لازم را به کشاورزان منطقه که دست از کار کشیده‌اند باشد و زمینه کاشت داشت و برداشت این محصول برای نسل بعدی فراهم شود.

مهدی صادقی در حاشیه جلسه مشترک با تولید کنندگان گل‌های زینتی با اشاره به ظرفیت‌های روستای ماسال بخش مرزن آباد در تولید گل نرگس، اظهار کرد: جلسات متعددی در قالب کارگروه‌های تخصصی با عوامل اجرایی و دست اندرکاران برنامه برای بهتر برگزار شدن جشنواره گل نرگس انجام شد.

وی با بیان اینکه برپایی جشنواره گل نرگس دو هدف نهایی و بزرگ را دنبال می‌کند، افزود: نخست آن که بتوانیم گل نرگس را در ماسال و بخش مرزن آباد به ثبت رسانده و برند سازی کنیم.

بخشدار مرزن آباد کمک به اقتصاد روستا و گردش مالی کشاورزان این بخش را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: به جهت قرابت این روستا با شهر مرزن آباد و محور بین‌المللی کندوان، نزدیکی به رودخانه و دشتی که دارد فضای خوبی جهت پرورش و عرضه گل زیبای نرگس فراهم شده است. باید از این فضا استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه با کمک کشاورزان روستای ماسال حدود یک هکتار از زمین‌های این روستا زیر کشت گل نرگس رفته است، تصریح کرد: جشنواره خوبی در دوره بخشدار قبلی مرزن آباد برگزار شد اما به دلیل وقوع کرونا این جشنواره چند سال متوقف شد اما امسال با نگاه ویژه‌تری باهدف کمک به اقتصاد روستا این جشنواره برگزار می‌شود.

صادقی نگاه دولت را به موضوعات کشاورزی ویژه دانست و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای بهتر برگزاری شدن این جشنواره که موجب پویایی اقتصادی، کشاورزی و گردشگری منطقه می‌شود استفاده کنیم.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 وی با اشاره به اینکه فصل زمستان زمان شکوفایی گل نرگس است؛ افتتاحیه برداشت این محصول در روستای ماسال انجام می‌شود، گفت: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا انگیزه لازم را به کشاورزان منطقه که دست از کار کشیده‌اند داده شود از این‌رو زمینه کاشت، داشت و برداشت این محصول برای نسل بعدی فراهم می‌شود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *