برند کارآفرینی

تلاش منطقه ۱۰ برای کسب برند کارآفرینی

پایگاه خبری دنیای برند، شهردار منطقه ۱۰ گفت: منطقه ۱۰ می‌کوشد به عنوان برند کارآفرینی در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شود.

رضا شرفی درباره عملکرد مجموعه توتیای منطقه ۱۰ گفت: یکی از توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول یک دهه گذشته توجه به مسائل اقتصادی با تاکید بر توانمندی‌های داخلی و تولید ملی است. در این راستا، ایشان امسال را به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

شهردار منطقه ۱۰ خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه به‌منظور تلاش برای تحقق تأکیدات مقام معظم رهبری و همچنین اجرایی‌سازی برنامه‌های شهردار تهران و اولویت‌های مدیریت شهری، رویکرد توانمندسازی شهروندان به ویژه نوجوانان و جوانان را در پیش گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقه ۱۰ می‌کوشد به‌عنوان برند کارآفرینی در میان مناطق ۲۲ گانه شهر تهران معرفی شود، اظهار کرد: به‌همین منظور، شهرداری منطقه ۱۰ در بهمن سال گذشته و همزمان با ایام دهه فجر، اقدام به افتتاح مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی (توتیا) کرد.

شرفی هدف اصلی از افتتاح و راه‌اندازی مرکز توتیا را کمک به اقتصاد شهرداری و ترویج نوین کارآفرینی برای شهروندان دانست و تصریح کرد: در مرکز توتیای منطقه ۱۰، اولین شتابدهنده مستقر و همچنین اولین خانه خلاق مستمر در شهرداری تهران در حال فعالیت است.

شهردار منطقه ۱۰ با اشاره به برنامه‌های اجرا شده و در دستورکار خانه خلاق مرکز توتیا عنوان کرد: پیاده‌راه کارآفرینی، دوره بچه‌های ثروت‌ساز، دوره معلمان آینده، همایش سه‌شنبه‌های کارآفرینی، دوره مدرسه اشتغال، طرح نذر حاج قاسم، رویداد مسابقه ایده‌پردازی، همایش کسب و کار و کارآفرینی و رونمایی از کتاب «واکسن موفقیت» از جمله برنامه‌هایی هستند تا به امروز اجرا شده یا همچنان در حال اجرا هستند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وی در پایان، طراحی و ساخت پلتفرم محیط زیست شهرداری منطقه ۱۰، طراحی و ساخت پلتفرم همیار آموزش برای آموزش و پروش منطقه ۱۰، طراحی و ساخت پلتفرم دیار و مهر ایمان برای منطقه ۱۰، طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم ورزش ۱۰ (اطلس ورزشی منطقه ۱۰) و طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم تکیه ۱۰ را از جمله پروژه‌های هوشمندسازی خانه خلاق و نوآوری مرکز توتیا برای منطقه برشمرد.

منبع: مهر

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x