گزارش سال 1400 برند لندو

انتشار گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو

پایگاه خبری دنیای برند، برند لندو «ایران رنتر» گزارشی از سال ۱۴۰۰ منشتر کرد.

در این گزارش به معرفی لندو و بازار لندتک، پیشرفت‌های لندو در سال ۱۴۰۰، رفتار کاربران برند لندو، رفتار پرداخت مشتریان و گزارش ریسک، فروشگاه‌ها در لندو، پشتیبانی و عملیات،  آینده روشن لندتک ایران پرداخته شده است.

در حال حاضر لندو به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم خرید اقساطی در ایران شناخته می‌شود که برای تأمین اعتبارهای درخواستی مشتریان با بانک همکاری می‌کند. لندو با ارائه وام آسان، بدون نیاز به چک، ضامن، پیش‌پرداخت و جریمه دیرکرد، امکان خرید اقساطی آنلاین را برای کاربران فراهم کرده است. به همین منظور، هزاران فروشگاه معتبر آنلاین با این مجموعه همکاری می‌کنند تا ایرانیان در هر نقطه از کشور بتوانند به جای پرداخت نقدی، کالا و خدمات موردنظرشان را به صورت اقساطی تهیه کنند.

در گزارش سال ۱۴۰۰ لندو، با ارائه آمار و ارقام دقیق، نحوه فعالیت و رشد این مجموعه بررسی شده و چگونگی فعالیت لندو و تأثیرگذاری لندو در حوزه لندتک توضیح داده شده است. در این گزارش تلاش شده تا فعالان و علاقمندان بازار لندتک، دیدی روشن نسبت به این حوزه و آینده آن به‌دست آوردند.

 

دانلود گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو

 

مشاهده نسخه الکترونیکی (آن‌لاین) گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو:




 

دانلود گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو Pdf:

 

دانلود گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو

 

پتانسیل‌های بازار لندتک در ایران

صنعت لندتک تقریبا ۵ درصد از سهم بازار وام خرد در جهان را به خود اختصاص داده است. اما در بازار ایران، این نسبت به ۰.۱ درصد می‌رسد. اختلاف ۵۰ برابری این اعداد نشان می‌دهد که هنوز در ایران فرصت بسیاری برای رشد لندتک وجود دارد و سامانه‌های مالی موقعیت‌های فراوانی برای جذب بازار وام دارند.

افزایش ۶ برابری ارائه وام در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹

لندو در سال ۱۴۰۰ با آسان‌تر کردن شرایط دریافت وام، توانست به رشد ۶ برابری در مجموع مبلغ وام پرداخت‌شده به کاربران برسد. رکورد مبلغ وام پرداخت‌شده در لندو مربوط به ماه بهمن و معادل ۷۰۰ میلیارد تومان است.

آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات کاربران لندو

بیشتر متقاضیان وام در لندو، افراد بین ۳۰ تا ۴۰ سال هستند. همچنین در میان کل متقاضیان، آقایان سهم حدودا ۴ برابری نسبت به خانم‌ها دارند.

رفتار پرداخت قسط مشتریان در لندو

در سال ۱۴۰۰، ۶۷ درصد مشتریان لندو اقساطشان را به موقع یا زودتر از موعد پرداخت کرده‌اند. همچنین نرخ نکول لندو، یعنی درصد مشتریانی که بعد از ۶ ماه هنوز قسط پرداخت‌نشده دارند، تنها ۰.۵ درصد بوده است.

اعتبارسنجی و ارزیابی ریسک مشتریان در لندو

لندو در مرحله دوم اعتبارسنجی مشتریان خود، مشتریان را به کمک الگوریتم پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی (AI)، رتبه‌بندی می‌کند و به هر شخص یک نمره اعتبار اختصاص داده می‌شود. محاسبه این نمره اعتبار از طریق بیش از ۱۰۰ پارامتر مثل سن، جنسیت، شغل، تحصیلات، وضعیت تأهل، محل سکونت، اپراتور تلفن همراه، رفتار پرداخت مشتریان و … انجام می‌شود.

با توجه به ارزیابی ریسک مشتریان لندو در سال ۱۴۰۰، داده‌های مهمی به دست آمده است. مثلا اینکه در بین مشاغل مختلف، دانشجویان ریسک کمتری در پرداخت اقساط داشته‌اند و اهالی استان‌های ایلام، آذربایجان شرقی و چهارمحال‌وبختیاری، اقساط خود را نسبت به اهالی بقیه شهرها، با تأخیر بیشتری پرداخت کرده‌اند.

 

دانلود گزارش سال ۱۴۰۰ برند لندو

 

آینده‌ای روشن برای لندو در بازار لندتک ایران

لندو در سال ۱۴۰۰ گام‎‌های مهمی در جهت رشد صنعت لندتک برداشته است و اکنون این مجموعه از نام‌های بزرگ بازار لندتک ایران محسوب می‌شود. اما لندو به این پیشرفت‌ها بسنده نمی‌کند و به دنبال این است که با فراگیری مالی، قدرت خرید مردم افزایش پیدا کند. به همین دلیل لندو در اولین سال قرن پیش رو، ایده‌های جدیدی مثل سرویس خرید اعتباری (BNPL) و ارائه وام طی یک روز را عملی خواهد کرد.

لندو با قدرت برای رفع نیازهای مالی تمام اقشار جامعه تلاش می‌کند و به همین دلیل به رشد صنعت لندتک در ایران بسیار خوش‌بین است.

همچنین ببینید

1401 report of Tipax brand 310x165 - گزارش سال 1401 برند تیپاکس

گزارش سال ۱۴۰۱ برند تیپاکس

پایگاه خبری دنیای برند، گزارش سال ۱۴۰۱ برند تیپاکس منشر شد. تیپاکس در سال ۱۴۰۱، …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x