قطعات اصلی موبایل

تهیه قطعات اصلی موبایل سامسونگ و تعویض آنها در تهران

پایگاه خبری دنیای برند، سامسونگ در چند سال اخیر به عنوان پرفروش ترین برند ارائه دهنده موبایل در جهان بوده است. تولیدات میان رده این برند باعث شده تا کاربران زیادی در حال استفاده از تولیدات این برند باشند. تولید اسمارت های بسیار زیاد در مدل ها و امکانات مختلف باعث شده تا سامسونگ در حال حاضر تبدیل به دارنده بیشترین مدل‌های گوشی هوشمند در جهان نیز باشد. همان قدر که گوشی های سامسونگ زیاد هستند، قطعات موبایل سامسونگ نیز از سوی شرکت ها و تولید کننده های مختلف ارائه می شوند. البته همه این قطعات از کیفیت لازم برای جایگزینی قطعات با کیفیت موبایل های این برند را نداشته و کاربران در انتخاب قطعات جایگزین باید دقت زیادی داشته باشند. تهیه قطعات اورجینال موبایل سامسونگ از جمله چالش های بسیار مهم پیش روی کاربران این موبایل ها است.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی اصلی ترین قطعات موبایل سامسونگ پرداخته و نکات مهمی را درباره آنها مرور کنیم. برای انتخاب مهم ترین قطعات موبایل های سامسونگ نیز اطلاعات لازم را از نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران استخراج کرده ایم. تعمیرکاران موبایل کمک قطعات زیر را به عنوان مهم ترین قطعات موبایل سامسونگ در زمینه تعمیر یا تعویض معرفی نموده اند.

Procurement of main Samsung mobile parts and their replacement in Tehran2 300x169 - تهیه قطعات اصلی موبایل سامسونگ و تعویض آنها در تهران

تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ

مهم ترین قطعه ای که معمولاً کاربران با آن مشکل داشته و برای تعمیر و یا تعویض آن از خدمات نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ استفاده می‌نمایند، تاچ ال سی دی های این موبایل ها است. ال سی دی برخلاف سایر قطعات موبایل سامسونگ ارتباط بیشتری با محیط بیرون داشته و دائماً در معرض خطراتی مانند شکستن در اثر ضربه و افتادن روی زمین قرار دارد. از این گذشته به دلیل استفاده زیاد از این قطعه، طول عمر آنها نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. از این رو یکی از خدمات رایج در تعمیر گوشی سامسونگ تعویض ال سی دی این موبایل است.

مهم ترین ایرادات تاچ ال سی دی موبایل سامسونگ به شرح زیر است:

  • شکستن ال سی دی در اثر ضربه
  • خراب شدن یا سوختن ال سی دی در اثر ورود آب به قسمت های داخلی
  • خراب شدن تاچ صفحه نمایش
  • سیاه شدن بخشی از ال سی دی یا همه آن
  • بنفش شدن صفحه نمایش
  • پیکسل مردگی تاچ ال سی دی موبایل های سامسونگ
  • پر پر زدن صفحه نمایش

برای تشخیص تاچ ال سی دی اورجینال موبایل سامسونگ با نمونه های تقلبی می توانید از مقالات آموزشی سایت mobilekomak.com استفاده نمایید.

Procurement of main Samsung mobile parts and their replacement in Tehran3 300x225 - تهیه قطعات اصلی موبایل سامسونگ و تعویض آنها در تهران

باتری موبایل سامسونگ

دومین قطعه ای که بیشترین میزان مراجعه برای تعویض در میان قطعات موبایل سامسونگ را به خود اختصاص داده است، باتری این موبایل ها است. باتری های به کار رفته در موبایل سامسونگ هر چند کیفیت خوبی دارند اما طول عمر مشخصی داشته و از این گذشته طول عمر این قطعات به شدت از نحوه استفاده از آنها تأثیر می پذیرد. با توجه به اینکه کاربران معمولاً با استانداردهای استفاده از موبایل به دلیل شرایط مختلف فاصله زیادی دارند، از این رو خراب شدن و از بین رفتن کیفیت باتری تبدیل به امری عادی در میان آنها شده است.

 

برد موبایل سامسونگ

برد را می تواند به عنوان اصلی ترین قطعه در میان قطعات موبایل سامسونگ دانست. تمام سخت افزارهای اصلی این موبایل روی برد پیاده شده اند و از این گذشته همه قطعات نیز به این قطعه اتصال می یابند. تمام فرمان های الکتریکی از برد اصلی صادر شده و در گوشی شما به اجرا در می آید. با تعویض برد تمام اطلاعات موجود در اسمارت فون شما حذف شده و گویا موبایل خود را عوض کرده اید. تعویض برد یکی از حساس ترین خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ است که حتما باید برای آن از خدمات تعمیرکار حرفه ای نمایندگی تعمیرات این گوشی ها استفاده نمود.

 

لنز دوربین موبایل سامسونگ

یکی دیگر از قطعات موبایل سامسونگ که احتمال بروز خطا و ایراد در آن بسیار زیاد است، لنز دوربین این موبایل ها است. لنز دوربین نیز در اثر نحوه استفاده ممکن است کیفیت خود را از دست داده و دیگر کارایی اولیه را برای کاربران به دنبال نداشته باشد. در هنگام تعمیر لنز دوربین استفاده از قطعات اورجینال و قطعات باز شده از روی گوشی اهمیت بسیار زیادی خواهند داشت.

 

قاب بدنه و شاسی موبایل سامسونگ

قاب بدنه و شاسی موبایل سامسونگ نیز از جمله قطعاتی است که با مشکلاتی روبرو بوده و نیاز به تعویض آن یکی از نیازهای اصلی کاربران موبایل سامسونگ است.

 

اسپیکر صدا بلند گو موبایل سامسونگ

آخرین قطعه ای که تعمیرکار موبایل سامسونگ در شرکت موبایل کمک از آن به عنوان یکی از قطعات رایج در تعمیرات این موبایل ها یاد می کند، اسپیکر صدا و بلندگو این موبایل ها است. اسپیکر صدای این موبایل ها به دلیل تعمیرات بی کیفیت و اشتباه بستن قطعات تعویض شده معمولاً با ایراداتی روبرو می شود. استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص و با تجربه اهمیت خود را در چنین مواردی نشان می دهد.

Procurement of main Samsung mobile parts and their replacement in Tehran1 300x202 - تهیه قطعات اصلی موبایل سامسونگ و تعویض آنها در تهران

قیمت قطعات موبایل سامسونگ

یکی از مهم‌ ترین چالش های کاربران برای تعویض قطعات موبایل سامسونگ قیمت این قطعات است. قیمت قطعات موبایل سامسونگ در صورتی که قطعات تهیه شده اورجینال و اصلی باشند نباید تفاوت زیادی با هم داشته و تنها دسترسی مستقیم تعمیرکار به این قطعات است که می تواند قیمت این محصولات را تا حد زیادی برای شما بهینه نماید. استفاده از خدمات تعمیرگاه موبایلی که به صورت مستقیم به این قطعات دسترسی داشته باشد می تواند هزینه تعمیر گوشی سامسونگ را به بهینه ترین حالت ممکن برساند.

 

موبایل کمک عرضه کننده قطعات اورجینال موبایل سامسونگ

در انتهای این محتوا قصد داریم شما را با یکی از معتبرترین مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ آشنا کنیم که در عین داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه بالا، عرضه کننده قطعات اورجینال موبایل سامسونگ نیز می باشد. استفاده از خدمات ” موبایل کمک ” باعث می شود تا خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ را با هزینه های کاملا مقرون به صرفه در اختیار داشته باشید و خیال خود را نیز از بابت کیفیت قطعات استفاده شده راحت کنید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

62502503 310x165 - تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

پایگاه خبری دنیای برند، اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در راستای حمایت از امنیت غذایی و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x