انواع موکت اداری

قیمت و انواع موکت اداری

پایگاه خبری دنیای برند، موکت ها و کفپوش ها از جمله مهم ترین عناصر موجود در طراحی فضاهای اداری و تجاری هستند.  با انتخاب و خرید موکت اداری مناسب می توانید به سادگی از رقبای خود جلو بیفتید و حس بهتری در مراجعان خود ایجاد کنید.

 چرا در محیط اداری از موکت استفاده می شود؟

 استفاده از موکت در یک محیط اداری تجاری فواید مختلفی دارد.  اول آن که  باعث زیباتر و شیک تر شدن فضا می شود علاوه بر آن ایجاد حس صمیمیت و اعتماد در مراجعه‌کنندگان خواهد کرد.  موکت ها می توانند به عنوان نوعی عایق عمل کرده و گرمای محیط را حفظ کنند که در فصل های سرد باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.  علاوه بر آن ماکت ها می توانند به عنوان نوعی عایق برای صدا عمل کنند که باعث شود صدا از محیط خارج نشود‌.

 البته مواردی که اشاره شد تنها فایده های استفاده از موکت اداری نیست استفاده از این موکت ها  باعث می شود که سطح  مرد در کف اتاق ایجاد شود که هنگام راه رفتن یا ایستادن فشار کمتری به پا وارد شود.  این هم روی کارایی بهتر کارکنان و هم روی مراجعان شما تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

 انواع مختلف موکت های اداری

 امروزه موکت های اداری در انواع و اقسام تولید می شوند که شما می توانید موکت اداری مناسب خود را با توجه به طرح بودجه و کیفیتی که در نظر دارید انتخاب کنید. البته پیش از هرچیز باید انواع مختلف موکت های اداری را بشناسید تا آگاهانه تر انتخاب کنید.  به طور کلی می‌توان موکت های اداری را به دو دسته تقسیم کرد. دسته اول موکت های  تایل اداری و دسته دوم موکت‌های رول اداری هستند.

 موکت تایل اداری و موکت رول اداری

 در قدیم همه موکت های اداری به صورت رول با متراژهای بالا به بازار ارائه می‌شد اما امروزه موکت ها به صورت تایلی نیز عرضه می‌شود.  این نوع موکت های اداری در قالب قطعات مربعی شکل یا همان چهارگوش در اندازه های یکسان تولید و عرضه می‌شود.  خرید موکت های تایل می‌تواند  فضای مدرن و امروزی را در ساختمان شما ایجاد کند.  این موکت ها با ویژگی های منحصر به فردی که دارند توانسته اند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.  موکتهای تایل در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف عرضه می شوند که برای هر سلیقه ای مناسب هستند.

موکت تایل هم اکنون توسط تولید کنندگان داخلی نیز، تولید می شود. این محصول با استفاده از دستگاه های پیشرفته و فناوری های روز دنیا، بافت شده و قابل رقابت با محصولات خارجی است.

علاوه بر تایل های وطنی، انواع محصولات تولیدی دیگر کشورها نیز در بازار موجود است. موقع خرید دقت داشته باشید که تنها به صرف خارجی بودن، یک محصول بی کیفیت را خریداری نکنید. همه موکت های خارجی، با کیفیت و مناسب نیستند حتما قبل از خرید در مورد کشور تولید کننده و ویژگی های محصول، اطلاعات کسب کنید.

اگر به دنبال موکت ای هستید که مناسب فضای پر رفت و آمد شما باشد و کثیف نشود و کفپوش اداری شما بعد از مدتی از بین نرود تا مجبور شوید دوباره هزینه کنید حتما موکت تایل اداری های ما را ببینید. انواع محصولات ایرانی و خارجی مرغوب، هم اکنون در فروشگاه موجود است.

Prices and types of office carpets 01 - قیمت و انواع موکت اداری موکت تایل اداری گامان تزئین ایرانی و خارجی

 تولید موکت های تایل اولین بار در کشورهای پیشرفته مانند فرانسه آغاز شد. اما امروزه این موکت ها در ایران نیز تولید می شود و با توجه به دستگاه‌های پیشرفته ای که برای تولید آن ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ می تواند از نظر کیفیت با انواع خارجی خود برابری کند.  دانلود انواع موکت های تایلی ایرانی از هنر و خلاقیت طراحان ایرانی بهره می برد که در تمام دنیا منحصر به فرد و  بی مانند است. از جمله بهترین و زیبا ترین موکت تایل ها می توان به برند دبست یا The best اشاره کرد.

یک موکت تایل اداری با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

 یک موکت تایل با کیفیت دارای مقاومت بسیار بالایی است که برای فضاهای پرتردد مناسب است علاوه بر آن کثیف شده و راحت تمیز میشود.  موکت ها ضد اشتعال بوده و  و پشت آنها از جنس pvc بوده و عمر مفید بالایی دارد علاوه بر آن این ماکت ها به طور کامل صدا بوده و دارای استانداردهای بین المللی محیط زیست هستند.  در صورتی که از نخ پلی آمید در تولید موکت های تایل اداری استفاده شود  این کت ها قابلیت ضد الکتریسیته ساکن بودن را نیز به خود اختصاص می‌دهند. این موکت ها به سادگی قابل نصب و قابل تعویض می باشد.  تمامی این ویژگی‌ها به اضافه طرح‌ ها و رنگ‌ های متنوع موکت های تایل اداری باعث شده که این نوع موکت ها پرفروش ترین موکت های اداری باشد.

 موکت تایل اداری برای چه مواردی قابل استفاده می باشد؟

 با توجه به ویژگی های این موکت اداری،  می‌توان از آن برای موارد مختلف و متنوعی استفاده کرد.  مقاومت بالای این نوع موکت ها و تراکم بالایی که دارند باعث می شود که برای نصب در فروشگاه‌های بزرگ پر رفت و آمد اداره ها و شرکت ها مناسب باشند.  علاوه بر آن با توجه به اینکه این ماکت ها عایق صدا هستند برای استفاده در آمفی تئاترها و سینماها نیز انتخاب مناسب به حساب می آیند.  عایق بودن این موکت ها در برابر از الکتریسیته ساکن باعث شده که بتوانند در مواردی مانند فضا های کامپیوتری با امکانات برقی زیاد یا کارخانه ها و مناطق صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگی های مهم یک موکت اداری

 هنگام خرید یک موکت اداری یکی از مهمترین سوال هایی که به ذهن شما می رسد این است که یک محیط اداری خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟   یک  موکت اداری باید طرح و رنگ زیبایی داشته باشد و بتوان آن را به سادگی با بقیه اشیا موجود در اتاق ست کرد.

 علاوه بر آن بهتر است این موکت ها عایق صدا باشند.  اهمیت این مورد وقتی روشن می‌شود که کارمندان یا مراجعان زیادی داشته باشید که با یکدیگر تعامل کنند.  موکت ها باید به راحتی تمیز شوند و شستشوی آن‌ها نباید وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد علاوه بر آن باید از نظر قیمت مقرون به صرفه باشند و در مقایسه با موکت های خانگی قیمت نسبتاً ارزان تری داشته باشند. در صورتی که به کیفیت بالا و اهمیت زیادی می دهید می توانید موکت های اداری را تهیه کنید که قابلیت آنتی باکتریال بودن ضد اشتعال بودن را نیز دارند.

قیمت موکت های اداری

یکی از معیارهایی که هنگام خرید موکت های اداری روی تصمیم خریداران تاثیر مهمی می گذارد؛ قیمت موکت های اداری است. شما باید سعی کنید با بودجه ای که تخصیص داده اید، با کیفیت ترین و با دوام ترین گزینه ممکن را انتخاب کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که ارزانی بیش از حد به معنای کیفیت پایین می باشد.

به طور معمول، قیمت موکت های اداری در مقایسه با موکت ها تزیینی و خانگی ارزان تر می باشد. در بین انواع موکت های اداری، موکت های رولی ایرانی پایین ترین قیمت را دارند و پس از آن، موکت های رولی خارجی کمی از انواع ایرانی آن گران قیمت تر هستند.

موکت های تایلی اداری قیمت بالاتری نسبت به موکت های اداری رولی دارند که به خاطر کیفیت بالاتر، نخ مرغوب تر، دوام و مقاومت بیشتر آن ها و… می باشد. موکت های تایلی خارجی به طور معمول قیمت بالاتری نسبت به موکت های تایلی تولید داخل دارند. البته موکت های تولید داخل نیز امروزه با انواع خارجی آن از نظر کیفیت، دوام، زیبایی و ویژگی ها دیگر برابری می کند.

Prices and types of office carpets 02 - قیمت و انواع موکت اداریموکت های رولی برای ادارات مناسب ترند یا موکت ها تایلی؟

 سوالی که شاید خیلی از شما در ذهن داشته باشید. کدام نوع موکت برای ادارات مناسب تر است؟  پاسخ این سوال بستگی به شرایط و ترجیحات شما دارد.  از نظر ظاهر و طرح و رنگ تفاوت چندانی بین موکت های رولی و تایلی اداری وجود ندارد. البته موکت های تایلی اداری نسبتا مدرن تر هستند. از نظر دوام و مقاومت موکت های تایلی نسبت به موکت های رولی مناسب تر هستند.  البته  قیمت موکت های تایلی نیز نسبت به موکت‌ های رولی بالاتر است. در صورتی که هم به کیفیت اهمیت می‌دهید و هم میخواهید در هزینه‌ها صرفه جویی کنید؛ بهتر است که موکت های تایلی ایرانی را انتخاب کنید که از انواع خارجی نسبتاً ارزان تر هستند. برای مشاهده انواع مدل های موکت اداری می توانید به صفحه اینستاگرام gamantazeen مراجعه کنید و از مشاوران آن ها کمک بگیرید. همچنین می توانید به وبسایت شرکت گامان تزئین جاوید مراجعه کنید.

آدرس دقیق شرکت : تهران -خیابان سید خندان-خیابان سهروردی شمالی-پایینتر ازخیابان ابن یمین-مجتمع تجاری ابن یمین-طبقه اول-واحد ۴
تلفن ها : ۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۵ و ۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۹

ایمیل: [email protected]

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *