More than 500 hectares of land for the construction of the National Housing Movement - بیش از ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن

بیش از ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن

پایگاه خبری دنیای برند، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دو جلسه در قالب ۴ موضوع با الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱ هکتار زمین دولتی در چهار شهر و ۱۸۱ هکتار زمین مالکیت خصوصی در شهر میانه در راستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرده است.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طی دو جلسه که ابتدای سال جاری برگزار شد، در قالب ۴ موضوع با الحاق به محدوده اراضی ۳۲۱ هکتار در راستای تأمین مسکن موضوع قانون جهش تولید مسکن موافقت کرده است.

بر مبنای این جلسات، شهر آران و بیدگل به مساحت ۱۴ هکتار، بهبهان با ۳۵ هکتار، همدان ۱۲۷ هکتار و پرند به مساحت ۱۴۵ هکتار تصویب شد که در مجموع ۳۲۱ هکتار الحاق صورت گرفت.

همچنین شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در قالب تصویب طرح جامع توسعه و عمران شهر میانه ضمن تأمین کلیه نیاز‌های اداره کل راه و شهرسازی استان مرتبط با تکالیف در حوزه حمایتی با الحاق بیش از ۱۸۰ هکتار اراضی مستعد با مالکیت غیر دولتی زمینه پاسخگویی به تقاضای بازار در قالب عرضه مسکن در قالب مدل خود مالکین را فراهم کرده است.

به نقل از میزان

همچنین ببینید

Img20191211092525637 310x165 - 5 مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

۵ مشکل اصلی اقتصاد آلمان چیست؟

مونیکا اشنیتزر استاد گروه اقتصاد تطبیقی دانشگاه لودویگ مونیخ (LMU) و رئیس شورای تخصصی اقتصاد …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x