گیاهان دارویی

گیاهان دارویی

پایگاه خبری دنیای برند، تعداد گیاهان دارویی بسیار زیاد هستند اما بعضی از آن‌ها مثل زنجبیل یا آویشن شناخته شده‌تر هستند. این گیاهان هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده قابل استفاده‌اند و اینکه شما می‌توانید بسیاری از آن‌ها را به راحتی در باغچه یا گلدان‌ تکثیر کرده و پرورش دهید.

داروبرگ خراسان مشهد مقدس طبرسی ۳۸  طباطبایی ۸ و ۱۰ تلفن : ۰۵۱۳۲۱۲۹۹۴۵ ۰۹۱۵۲۴۹۴۲۹۴.

داروخانه گیاهی داروبرگ باکیفیت ترین  محصولات را در  ۱۲ دسته بندی مختلف  شامل گیاهان دارویی ، دمنوش ها ، ادویجات ، بذریجات ، عرقیات گیاهی ، روغن های گیاهی ، فرآورده های گیاهی ، محصولات گیاهی مرتبط با پوست و مو ، خشکبار ، زرشک و زعفران ، سبزیجات خشک ، محصولات ارگانیک و محصولات دیگر نظیر مواد اولیه قنادی ، سم و … خدمت شما عزیزان ارایه می دهد و همواره تلاش میکند در کنار کیفیت بالای محصول ان را با قیمت مناسب ارائه دهد و این دو فاکتور یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب از مهم ترین فاکتور های خرید هر نوع محصولی است.

درخشان کننده طبیعی پوست زردچوبه حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها و اجزای ضدالتهابی است. این خصوصیات باعث درخشش بیشتر پوست می‌شود. همچنین مانند یک لایه‌بردار عمل می‌کند و با از بین بردن سلول‌های مرده سطحی پوست، پوست شما را زنده نگه می‌دارد.

سلامتی با داروهای گیاهی

همه ما برای داشتن سلامتی و افزایش قوای بدنی از انواع مکمل ها و گیاهان دارویی استفاده می کنیم و احتمالا زیاد هم شنیده ایم، که گیاهان دارویی اگر فایده نداشته باشند ، حداقل ضرر ندارند. این باور که گیاهان دارویی ضرر ندارند در صورتی است که موارد منع مصرف و دوز مصرف آن گیاه از محل خرید پرسیده و در نظر گرفته شود

برای خرید گیاهان دارویی و محصولات دیگر به چند نکته توجه نمایید :

اول اینکه گیاه دارویی موردنظر در چه تاریخی تولید شده ، با وجود اینکه اغلب گیاهان دارویی به صورت فله ارائه می شوند اما یکسری فاکتورها در  تشخیص تازه بودن آن موثر هستند برای مثال توجه به رنگ و عطر گیاه ، اغلب گیاهان رنگ پریده که عطر خود را از دست داده اند نشان هنده کهنگی آن گیاهان است و اگر اینگونه بودند خواص خود را از دست داده اند و یا خواصشان کم شده و بهتر است این گیاهان را نخرید

دوم اینکه گیاه دارویی که تهیه می کنید مرغوب باشد برای مثال غنچه گل محمدی انواع مختلفی در بازار دارد غنچه گل محمدی بهتر است که به موقع چیده شده باشد و در شرایط مساعد خشک شده باشد و این موارد در رنگ و عطر و طعم غنچه گل محمدی خشک شده بسیار موثر است در بازار ایران غنچه گل محمدی لاله زار بهترین برند غنچه گل محمدی موجود هست که با غربال کردن از نظر سایز درجه بندی متفاوتی دارد بعضی از غنچه گل محمدی های بی کیفیت موجود در بازار از نظر رنگ ، زرد و پریده هستند و یا ظاهرشان خوب است ولی از داخل رنگشان پریده و داغ زده هست یعنی چون در شرایط مناسب خشک نشده اند از داخل داغ شده و رنگش عوض شده است

و سوم اینکه از فروشگاهی تهیه کنید که پرفروش باشند این فاکتور در واقع دو فاکتور قبلی را در بر می گیرد  یعنی چون فروششان بالاست گیاهان زود به زود فروش رفته و محصولات در مغازه یا انبار مدت زیادی نمی ماند که خواصشان از دست برود و هم اینکه قطعا محصولات مرغوبی ارائه می دهند که مشتریان زیادی دارند  به علاوه اینکه دیگر نیاز به جستجوی فروشگاه  و آزمون و خطا محصولات آن ها نمی باشد .

داروخانه گیاهی داروبرگ  که در مشهد ، طبرسی شمالی ۳۸ ، بین طباطبایی ۸ و ۱۰ واقع شده است تمام این فاکتور ها را داراست ، مشتریان وفادار زیادی دارد که قطعا کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد باعث پرو پاقرص شدن آن ها شده است، شما عزیزان  می توانید به این آدرس مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید و یا سفارش خود را در سایت ثبت کنید  تا در کوتاه ترین زمان ، سفارش خود را تحویل بگیرید

عرق نعنا داروبرگ

خواص عرق نعناع برای دل درد و معده عرق نعنا تقویت کننده معده است و به رفع هضم و سنگینی آن نیز کمک می‌کند

مضرات مصرف عرق نعناء بسیاری از افرادی که مبتلا به مشکلات گوارشی مثل نفخ یا سنگینی معده هستند، می‌توانند از خواص معجزه‌‌آسا عرق نعناع بهره‌مند شوند. البته افرادی که سوزش معده دارند باید با نظر پزشک عرق نعنا مصرف کنند؛ چرا که سوزش معده ناشی از شل شدن عضلات سر معده است و عرق نعناع با خاصیت اسپاسمی که دارد، این مشکل را تشدید خواهد کرد.

کمک به درمان سرماخوردگی اسانس نعناع علاوه بر داشتن خواص میکروب زدایی و ضدعفونی کننده، برای رفع گرفتگی بینی نیز موثر است. اسید رزمارینیک موجود در گیاه نعناع، مجاری تنفسی را باز کرده و حتی می‌تواند در برطرف کردن عارضه‌هایی مثل آسم و آلرژی نیز موثر باشد.

عرق نعنا و خوش بویی دهان مصرف عرق نعنا یا قرص نعنا به رفع بوی دهان و پیش‌گیری از ابتلا به بیماری‌های لثه کمک می‌کند. این گیاه یک ضدعفونی‌کننده طبیعی دهان نیز به حساب می‌رود، برای همین در تولید بعضی دهان‌شویه‌ها نیز از آن استفاده می‌شود.

Medicinal Plants 01 - گیاهان داروییهل سبز  داروبرگ

هل سبز ارائه شده توسط داروخانه گیاهی داروبرگ از نوع هل اکبر بنفش و یا پیوراسپایس جامبو می باشد بنابراین نگران درشتی ، رنگ و مغز آن نباشید در هنگام خرید هل سبز توجه به چند نکته جهت تهیه هل سبز مرغوب ضروری می باشد.

اولین نکته سایز هل سبز می باشد هل سبز باید درشت باشد  دومین نکته رنگ هل می باشد که یک هل سبز مرغوب به رنگ سبز زیتونی می باشد و سومین و مهم ترین نکته مغز هل می باشد یک هل سبز مرغوب باید پر مغز باشد و مغز آن به رنگ قهوه ای تیره یا سیاه باشد .

یکی از بهترین و پرفروش ترین برند های هل موجود در بازار ایران ، هل اکبر می باشد که از نظر سایز  در بسته بندی های مختلف ارائه می گردد که درشت ترین نوع آن با سایز ۸ میل به رنگ بسته بندی بنفش در بازار ارائه می شود .

هل اکبر بنفش هر سه ویژگی را داراست در نتیجه با تهیه این هل یک هل سبز مرغوب رو انتخاب کرده اید . این هل در سه بسته بندی ۱ کیلویی ، ۲۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی در بازار موجود می باشد و فراموش نکنید که در هر نوع کالایی امکان تقلب وجود دارد و بعضی از متقلبان حتی در بسته بندی های این برند دست برده و هل ضعیف را وارد این بسته بندی می کنند بنابراین حتما این محصول را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید .

یکی دیگر از بهترین برند های هل سبز موجود در بازار ایران ، هل پیوراسپایس می باشد که این هل نیز در درجه بندی های مختلف تز نظر سایز ارائه می گردد که بهترین آن هل پیوراسپایس جامبو می باشد که بسیار درشت و دارای سایز ۸ میل ، دارای رنگ سبز زیتونی و فوق العاده پر مغز می باشد و این یعنی تمام ویژگی های یک هل سبز مرغوب را داراست .

Medicinal Plants 02 1 - گیاهان داروییکافی است برای خرید هل سبز اعلاء به سایت داروبرگ مراجعه کنید و یک هل سبز مرغوب را درب منزل تحویل بگیرید.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *