ترفندهای آرایشی

ترفندهای آرایشی سلبریتی ها

پایگاه خبری دنیای برند، خود آرایی که هنر بوده و افرادی که استعداد آن را داشته باشند بی شک هنرمند محسوب می شوند. اهمیت زیبایی در دنیای امروز به خصوص برای بانوان بسیار زیاد بوده و همواره به دنبال روش هایی برای بهتر به نظر رسیدن هستند. البته در حال حاضر همگی بر اصل نچرال بیوتی بودن توافق دارند و علاقمند هستند که میکاپ های طبیعی تر انجام دهند. میکاپ چهره یک دانش است که هر روز کامل تر می شود و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند باید خود را با این دانش همگام کنند. آنچه سبب تمایز میکاپ هنرمندان و سلبریتی های مطرح جهان می شوند عمدتا ترفندهایی است که در میکاپ هایشان استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی چند ترفند کاربردی از خودآرایی این افراد بپردازیم. تا انتهای این مقاله از فروشگاه اینترنتی لاکو جان با ما همراه باشید.

ترفند آرایشی جسیکا آلبا

جسیکا آلبا از هنرپیشگان معروف و زیبای هالیوودی است که صاحب برند محصولات مراقبتی پوست بوده و قاعدتا ترفندهای زیادی برای حفظ سلامت پوست و مو به کار می برد. جسیکا چهره دلنشینی دارد و بیش از همه پوست شفاف و درخشان او نظر طرفداران را به خود جلب می کند. یکی از ترفندهایی که این هنرمند در میکاپ روزمره و حتی حرفه ای به کار می برد استفاده از دو پرایمر در آرایش است. او می گوید این ترفند بی نظیر را از دنیل مارتین آموخته و این ترفند سبب ماندگار شدن مواد آرایشی روی پوست او می شود. جسیکا برای پوست مختلط خود از پرایمرهای مات کننده در قسمت T استفاده می کند و برای بخش هایی از پوست که خشکی بیشتری دارد پرایمرهای شاین را به کار می گیرد. بنابراین اگر شما هم پوست مختلط دارید ترفند جسیکا را امتحان کنید تا ماندگاری میکاپ تان افزایش یابد.

ترفند آرایشی تریسی الیس رز

یکی از ترفندهایی که تریسی الیس رز در میکاپ هایش استفاده می کند ترکیب کردن رژگونه و کرم کانتور است. این ترکیب سبب درخشیدن بیشتر چهره شده و حالت برنزه زیبایی را به وجود می آورد. او ابتدا مقدار کمی از رژ گونه غیر پودری را در کف دست می ریزد تا کمی از حرارت دست تاثیر بپذیرد. سپس با انگشت اشاره مواد را در سیب گونه پخش می کند. البته شما باید این کار را بر اساس زوایای صورت خودتان انجام دهید. اگر صورت لاغری دارید رژ گونه را دقیقا روی سیب گونه پخش کنید. اما اگر صورتتان پر است و دوست دارید لاغرتر دیده شود مواد رژگونه را زیر سیب گونه بزنید. پس از آن مقدار مناسبی از کرم کانتور را در بخش مناسب آن فید کرده تا زاویه جذابی به وجود آید. در نتیجه خواهید دید که با این ترفند بی نظیر چگونه صورت برنز و درخشنده طبیعی خواهید داشت.

ترفند آرایشی وینی هارلو

وینی هارلو ترفندی برای کانتور کردن استفاده می کند که به گفته خودش آن را از جکی آنیا یاد گرفته است. آنیا یک میکاپ آرتیست فعال در یوتیوب است. در این ترفند وینی به جای استفاده از انواع فونداسیون، کرم و کانتور از دو رنگ کرم پودر استفاده می کند. در واقع از دو رنگ تیره و روشن کرم پودر برای قسمت های مختلف صورت بهره می گیرد. همانطور که می دانید از اصول مهم میکاپ تیره کردن بخش بیرونی پوست برای ایجاد سایه می باشد. بنابراین برای این قسمت ها از کرم پودر تیره تر استفاده می شود. برای بخش های مرکزی نیز کرم پودری که نزدیک به رنگ پوست طبیعی باشد انتخاب بسیار خوبی به حساب می آید. این ترفند به خصوص در روزهایی که فرصت کانتور کردن وجود ندارد مناسب بوده و امتحان کردن آن به همه بانوان پیشنهاد می شود.

ترفند آرایشی ریحانا

بسیاری از بانوان به دلایل مختلف درگیر گودی و سیاهی زیر چشم هستند. این امر باعث شده همواره به دنبال محصولاتی برای کاور کردن این بخش از صورت باشند. ریحانا هنرپیشه و خواننده معروف نیز زیر چشم گود و سیاه دارد. ترفندی که او برای سیاهی زیر چشم استفاده می کند در نوع خود بی نظیر بوده و ارزش بررسی کردن دارد. ریحانا برخلاف تصور شما سیاهی زیر چشم را با کرم پودر و کانسیلر پوشش نمی دهد. بلکه امتداد آن را با یک سایه چشم تیره رنگ پر می کند که سبب کشیده تر به نظر رسیدن چشم ها می شود. اگر شما هم درگیر سیاهی و تیرگی زیر چشم هستید حتما این ترفند بی نظیر را امتحان کنید تا چشم های خاص و جذاب داشته باشید.

ترفند آرایشی خوله کارداشیان

خوله کارداشیان برای کانتور صورت از یک ترفند فوق العاده موثر استفاده می کند. او می گوید این ترفند را از خواهرانش که در مستر کلاس ها آموزش می دهند، آموخته است. کانتور را به شکل عدد ۳ از پیشانی تا چانه بکشید و سپس فید کنید. مقدار کمی از کرم کانتور یا برنزر را با کمک براش از بخشی که مو رشد می کند تا زیر گونه و نزدیکی چانه بکشید. این ترفند در نچرال به نظر رسید چهره شما تاثیر داشته و زیبایی صورتتان را چند برابر می کند. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن یک کانتور حرفه ای و ایده آل خواهد داشت.

ترفند آرایشی کاندیس سوانپول

کاندیس نسبت به سلامت پوست خود حساس است اما در عین حال نمی تواند از میکاپ دست بکشید. به همین دلیل همواره در فکر ترکیب کردن محصولات آرایشی و مراقبت پوستی است. برای مثال او پیش از استفاده اسفنج بیوتی بلندر آن را به گلاب آغشته می کند. همانطور که می دانید بیوتی بلندر مرطوب و نم دار تاثیر بسیار بهتری روی پوست به وجود می آورد و باعث پخش شدن یکنواخت کرم پودر روی صورت می شود. گلاب رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و اجازه نمی دهد سلول ها پس از جذب کرم پودر خشک و شکننده شوند. از دیگر ترفندهایی که کاندیس به کار می برد ترکیب کردن کانسیلر با روغن های طبیعی است. او این کار را می کند تا در کنار پوششی که توسط کانسیلر ایجاد می شود درخششی پدید آید تا در نهایت به میکاپی طبیعی و زیبا ختم شود.

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x