لول سوئیچ

لول سوئیچ

پایگاه خبری دنیای برند، لول سوئیچ ها شناوری از تجهیزات کنترل سطح  هسستند جهت کنترل سطح مایعات ، برخی از این ادوات جهت نمایش ارتفاع و یا حجم مواد می باشد . برخی جهت ارسال فرمان به مصرف کننده در زمان رسیدن سطح به حد معین و برخی نیز چند منظوره می باشد و هر دوی ویژگی را با هم دارد . طیف تجهیزات کنترل سطح Level Control  بسیار زیاد می باشد و تولید کننده های زیادی در این زمینه فعالیت دارند ، اما ما در این مقاله قصد معرفی و فروش لول سوئیچ های شناوری از یک برند داخلی بنام عیوض تکنیک را داریم.

در ادامه به معرفی برخی از لول سوئیچ عیوض تکنیک  جهت نمونه به صورت خلاصه وار پرداخته ایم . جهت بررسی و مشاهده ی کامل مقاله لول سوئیچ  برروی لینک مقاله لول سوئیچ کلیک نمایید ، یا جهت خرید و سفارشگذاری با واحد فروش دیجی بخار در ارتباط باشید :

 

لول سوئیچ LS10

همانطور که اشاره شده لول سوئیچ LS10 از انواع لول سوئیچ فلوتر کابلی می باشد . لول سوئیچ فلوتر کابلی عیوض تکنیک از متریال PP پروپلی اتیلین و کابل UPVC پوپی وی سی ساخته شده از انواع لول سوئیج می باشد . همین متریال موجب تحمل آستانه فشار حداکثر ۴ بار و دمای ۵۰ درجه می باشد . به همین جهت این تجهیز مناسب منابع تحت فشار و بسته نمی باشد.لول سوئیچ فلوتر کابلی LS10 اغلب در چاه ها ، سد ها و استخرها به جهت فرمان به پمپ ها و کفکش ها و در برخی مواقع آلارم استفاده می شود. جهت بررسی و مشاهده ی کامل این لول سوئیچ ، برروی لینک محصول لول سوئیچ LS10 کلیک نمایید ، یا جهت خرید و سفارشگذاری با واحد فروش دیجی بخار در ارتباط باشید .

طول کابل لول سوئیچ فلوتر کابلی عیوض از ۳ متر تا ۲۰ متر می باشد . به جهت ظاهر قسمت شناور دستگاه ، در بازار بعنوان لول سوئیچ گلابی یاد می گردد . اساس کار لول سوئیچ کابلی عیوض بر حسب مکانیزم الکترو مکانیکی می باشد . بدین صورت که با شناور شدن لول سوئیچ و تغیر زاویه از ۱۸۰ درجه به ۹۰ درجه ، ساچمه فلزی داخل دستگاه بر روی لیمت سوئیچ نیرو وارد کرده و نهایتا فرمان لازم به مصرف کننده ارسال می گردد. تیپ سوئیچ این تجهیز فلوتر کابلی LS10 از نوع لیمت سوئیچ می باشد. این لیمت سوئیچ به صورت سه سیم SPDT ON/OFF با ۳A 24V DC در نظر گرفته شده است .

 

Lul switch1 - لول سوئیچلول سوئیچ LS08

لول سوئیچ شناوری عیوض تکنیک با کد اختصاری لول سوئیچ LS08 معرفی می گردد . این دستگاه از ارتفاع ۳۰ سانتیمتر الی ۵۰۰ سانتیمتر قابل ارائه می باشد . لول سئیچ LS08 عیوض قابلیت ارسال ۴ سیگنال در موقعیت های مختلف توسط رید رله های دوسیم و یا سه سیم را به سیستم PLC دارد . البته در صورت فقدان PLC می توان از کنترلر CP22 همراه تجهیز استفاده نمود .لول سوئیچ شناوری LS08 جهت سیالات مایع با ویسکوزیته پایین از بالای مخازن به صورت TOP نصب می گردد .

با توجه به متریال بدنه، شناور و اتصال که در تیپ های استنلس استیل SS304 و SS316 جهت علاوه بر سیالاتی همچون آب و هیدرکربن ها ، جهت صنایع غذایی ، لبنیاتی ، دارویی و بهداشتی نیر کاربرد فراوانی دارد . جهت بررسی و مشاهده ی کامل این لول سوئیچ ، برروی لینک محصول لول سوئیچ LS08 کلیک نمایید ، یا جهت خرید و سفارشگذاری با واحد فروش دیجی بخار در ارتباط باشید .

اتصال لول سوئیچ شناوری عیوض تکنیک از نوع فلنجی و یا رزوه ای در استنادراد DIN و ANSI می باشد . سایز استاندارد در هر دو حالت ۴ اینچ می باشد اما بنا به درخواست مصرف کننده با بررسی شرایط ، امکان ارائه در سایزهای کوچکتر و بزرگتر نیز می باشد . ماکزیمم فشار طراحی لول سوئیچ LS08 عیوض PN16 با تحمل دمای ۱۵۰ درجه سانتیگراد می باشد . همچنین باکس لول نیز در دو تیپ آلمنیومی ساده و نیر تیپ ضد انفجار EX جهت محیط و سیالات قابل اشتعال در نظر گرفته شده است .

 

Lul switch2 - لول سوئیچمنبع : دیجی بخار    www.DigiBokhar.ir  

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x