تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در اصفهان با الارا

پایگاه خبری دنیای برند، تزریق ژل لب در اصفهان یکی از تکنیک های رایج و پرطرفدار زیباسازی و جوانسازی چهره محسوب می شود. بسیاری از افراد به دنبال داشتن لب هایی حجیم و جذاب هستند، از این رو به انجام این عمل زیبایی روی می آورند. تزریق ژل لب دارای مزایایی می باشد و از عوارضی نیز برخوردار است. آگاهی از این موارد می تواند در کسب نتیجه مطلوب بسیار تاثیر گذار باشد.

اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان را دارید بهتر است قبل از انجام آن اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید و با مزایا و عوارض آن آشنا شوید.

مزایای تزریق ژل لب در اصفهان

لب ها یکی از مهمترین اجزای صورت هستند که نقش اساسی در زیبایی و جذابیت ایفا می کنند. افرادی که دارای لب های پرتر و خوش فرم هستند چهره ای جذاب خواهند داشت. امروزه با تزریق ژل لب افرادی که لب های کوچکی دارند و یا حجم لب های آنها در اثر افزایش سن کاهش یافته می توانند زیبایی را به لب های خود بازگردانند. از مهمترین مزایای تزریق ژل لب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- حجم دهی لب ها

اصلی ترین مزیت تزریق ژل لب حجم دهی مناسب است. با تزریق فیلر به اندازه درست می توان لب هایی حجیم و طبیعی داشت. تناسب حجم بین لبها و همچنین تناسب حجم لب ها با سایر اجزای صورت باعث افزایش زیبایی و جذابیت چهره می گردد.

۲- متقارن شدن لب ها

از دیگر مزایای تزریق ژل لب در اصفهان می توان به متقارن شدن لب ها اشاره نمود. برخی از افراد به خاطر افزایش سن و کاهش تولید کلاژن با کم شدن حجم و اندازه لب ها مواجه می شوند. ممکن است لب ها تقارن و اندازه متناسب نسبت به یکدیگر را از دست بدهند و چهره افراد دیگر زیبایی و جذابیت قبل را نداشته باشد. از این رو با تزریق ژل لب می توان تقارن از دست رفته را بازگرداند.

۳- عوارض جانبی بسیار کم

داشتن عوارض جانبی کم از مزایای تزریق ژل لب محسوب می شود. بعد از تزریق نیاز به مراقبت های خاص نمی باشد و دوره نقاهت کوتاه خواهد بود. از این رو این روش زیبایی را می توان یکی از کم تهاجمی ترین روش ها در نظر گرفت.

۴- ماندگاری بالا

ماندگاری طولانی مدت را نیز می توان از دیگر مزیت های تزریق ژل لب در نظر گرفت. با استفاده از این تکنیک زیبایی شما می توانید تا مدت زیادی لب هایی حجیم و زیبا داشته باشید و نگران جذابیت چهره خود نباشید. میزان ماندگاری حجم و زیبایی لب ها پس از انجام تزریق ژل با توجه به کیفیت فیلر مورد استفاده بین ۳ تا ۴ سال می باشد.

۵- سازگاری با بدن

فیلرهای مورد استفاده در تزریق چربی سازگاری خوبی با بدن دارند و باعث بروز مشکلات و حساسیت ها نمی شوند. همین امر نیز موجب کسب نتیجه مطلوب و در نتیجه اثربخشی طولانی می شود.

عوارض تزریق ژل لب در اصفهان

همانند هر عمل زیبایی دیگری تزریق ژل لب نیز دارای عوارضی می باشد. ممکن است این عوارض بسیار کم و خفیف باشند اما اطلاع از انها پیش از انجام این فرایند لازم است. به طور کلی تزریق ژل لب یکی از ایمن ترین روش ها با عارضه های جانبی خیلی کم محسوب می شود. از مهمترین عوارض این تکنیک زیبایی می توان موارد زیر را نام برد:

۱- ایجاد عفونت

اگر از ژل های نامرغوب استفاده گردد ممکن است پس از تزریق به لب ها عفونت برای افراد رخ دهد. علاوه بر تجربه و مهارت پزشک باید از کیفیت بالای ژل نیز اطمینان حاصل نمود تا این عارضه اتفاق نیفتد.

۲- ایجاد حالت غیر طبیعی و نامتقارن شدن لب ها

اگر پزشک شما از مهارت کافی برخوردار نباشد و یا مقدار فیلر متناسب با حالت و فرم لب های شما نباشد ممکن است لبها حالت طبیعی به خود نگیرند و تقارن لب ها دچار مشکل گردد. بهتر است قبل از انجام این فرایند راجب پزشک و همچنین کلینیک زیبایی تحقیقات لازم را انجام دهید و بهترین مرکز را که از پزشکان و پرسنل باتجربه و متخصص استفاده می کند را انتخاب نمایید. اگر قصد تزریق ژل لب در اصفهان را دارید به شما مطب زیبایی الارا پیشنهاد می کنیم که از پزشکانی ماهر و با سابقه درخشان بهره گرفته است.

۳- کبودی و تورم

مشاهده مقداری کبودی و تورم پس از انجام تزریق امری طبیعی است. اما جای نگرانی وجود ندارد زیرا این کبودی و التهابات پس از مدت بسیار کوتاهی و با مراقبت های لازم برطرف می شوند. اما گاهی اوقات به خاطر اشتباهات در حین تزریق ممکن است این تورم بیشتر باشد. از آنجایی که پوست لب‌ها بسیار حساس بوده و لایه‌های زیرین آن نازک هستند، کوچکترین خطایی در تزریق و ایجاد برش یا سوراخ نامناسب موجب تورم و التهاب شدید بعد از تزریق ژل می‌گردد.

رعایت یکسری دستورالعمل های مراقبتی و نکات می توانند تا حد زیادی در از بین رفتن ورم تزریق ژل لب تاثیرگذار باشند موادر زیر از مهمترین این نکات محسوب می شوند:

* از دست زدن به لب ها خودداری کنید

برای کاهش و یا از بین بردن ورم تزریق ژل به لب باید تا در سه روز اول بعد از انجام عمل از ماساژ و دست زدن به لب‌ها پرهیز کنید. دست زدن باعث تحریک بیشتر و وارد آمدن فشار به لبها شده و تورم و التهاب دیرتر بهبود می‌یابد.

* از کمپرس یخ استفاده کنید

یکی از بهترین راهکارهای از بین بردن ورم تزریق ژل به لب استفاده از کمپرس یخ می‌باشد. کمپرس یخ باعث محدود کردن جریان خون در لبها و در نتیجه کاهش تورم می‌شود. توجه داشته باشید که یخ را به هیچ عنوان به صورت مستقیم بر روی لبها نگذارید. بهتر است یخ را درون کیسه‌ای پلاستیکی و یا پارچه‌ای نخی قرار دهید و سپس استفاده نمایید.

* آب و مایعات فراوان بنوشید

نوشیدن آب باعث هیدراته شدن بدن و در نتیجه کاهش ورم بعد از تزریق ژل به لب می‌شود. برای نوشیدن آب و دیگر مایعات به هیچ عنوان از نی استفاده نکنید زیرا این کار باعث ایجاد فشار بر روی لبها می‌گردد.

* استراحت کنید و فعالیت سنگین انجام ندهید

استراحت مناسب یکی دیگر از بهترین راهکارهای از بین بردن ورم تزریق ژل به لب محسوب می‌شود. در چند روز ابتدایی بعد از عمل تزریق ژل به لب از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزش شدید بپرهیزید. تحرک زیاد باعث افزایش ضربان قلب و خونرسانی بیشتر به لبها می‌شود؛ در نتیجه تورم و التهاب بیشتر می‌گردد.

* از داروهای مناسب استفاده کنید

می‌توانید برای کاهش درد و تورم و التهاب از داروهای مناسبی که توسط پزشک متخصص برایتان تجویز می‌گردد استفاده کنید. داروهایی که خاصیت رقیق کنندگی خون دارند مانند آسپرین یا ایبوپروفن اصلا مصرف نکنید.

* از لوازم آرایشی استفاده نکنید

برای کاهش و رفع ورم ناشی از تزریق ژل به لب بهتر است در روزهای اول از محصولات آرایشی استفاده نکنید. ممکن است این محصولات باعث ایجاد حساسیت و افزایش تورم و التهاب گردند.

* از روش های درمانی طبیعی استفاده کنید

اگر می‌خواهید تورم ناشی از تزریق ژل به لب کاهش یابد، می‌توانید از زردچوبه، عسل و چای کیسه‌ای سیاه استفاده کنید. قرار دادن این مواد طبیعی بر روی لبها به از بین رفتن ورم بعد از تزریق ژل به لب کمک بسیاری می‌کند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *