عکاسی فرمالیته

تور عکاسی فرمالیته استانبول

پایگاه خبری دنیای برند، اکثر زوج‌های جوان بدشان نمی‌آید که برای عکاسی فرمالیته عروس راهی جاهای بکر و یا معروف شوند. جنگل‌های سرسبز شمال، جزایر بکر جنوب و حتی کویر‌های دل ایران همگی مقصدی عالی برای عکاسی فرمالیته‌اند. ولی ما در این مقاله می‌خواهیم جایی باشکوه‌تر و خاطره‌انگیزتر را به شما پیشنهاد دهیم؛ یعنی عکاسی فرمالیته در استانبول!

استانبول رویایی و زیبا

بناهای باشکوه، آب و هوای دلپذیر، خیابان‌های سنگ‌فرش، آسمانی آبی با پرنده‌های رنگارنگ همگی جزئی از جذابیت استانبول است. از همان لحظه ورود به این شهر ده‌ها ایده برای عکاسی به ذهنتان می‌رسد که شاید تا قبل از آن تصورش را هم نمی‌کردید. چه بخواهید در کوچه پس کوچه‌های خلوت شهر عکس بگیرید و چه در بناهای قدیمی استانبول هزاران فرصت در آنجا وجود دارد. در استانبول حق انتخاب دارید که چه بپوشید، کجا عکاسی کنید و حتی چه ژستی بگیرید. مطمئنا عکاسی فرمالیته در استانبول تجربه‌ای را برایتان خلق می‌کند که تا ابد در ذهنتان ماندگار می‌شود. در نهایت پس از عکاسی گشتی در شهر بزنید و خود را یک فنجان قهوه لذیذ مهمان کنید.

چه لباسی بپوشیم؟

برای عکاسی فرمالیته در استانبول در انتخاب پوشش خود آزاد هستید تا هرآنچه که می‌خواهید بپوشید. لباس عروس راحت و نه چندان شلوغ برای بانوان و بلوز و شلوار و یا کت و شلوار شیک برای آقای اولین گزینه برای عکاسی فرمالیته است. اینکه لباس زوج با یکدیگر ست باشد باعث می‌شود تا زیبایی عکس‌ها بیشتر شده و چشم‌نواز شوند. همچنین آقایان می‌توانند با استفاده از اکسسوی مناسب مانند پاپیون و یا کراوات جلوه خاصی به پوشش خود ببخشند. کفش عروسی با پاشنه کوتاه، آرایش سبک، تور سر، دسته گل و یا تاج گل نیز از جمله چیزهایی است که بانوان در عکاسی فرمالیته استفاده می‌کنند و با آن‌ها زیباتر به نظر می‌رسند.

Istanbul Formality Photography Tour - تور عکاسی فرمالیته استانبول
ژست عکاسی فرمالیته

برای عکاسی فرمالیته در استانبول ژست‌های عاشقانه و دونفره اولین ایده‌ای است که باید اجرا کنید. نشستن در کنار رودخانه و تماشای غروب آفتاب، عکاسی در کشتی، قدم زدن و عکاسی در کوچه‌های خلوت، عکاسی در بناهای قدیمی و دها جای دیگر از جمله محبوب‌ترین ژست‌هایی است که در استانبول ثبت می‌شود. لذا پیشنهاد می‌کنیم که به دلیل تنوع در ژست‌ها از قبل تعدادی را مد نظر بگیرید تا دچار اتلاف وقت نشوید.

بهترین لوکیشن‌های عکاسی فرمالیته در استانبول

یکی از رویایی‌ترین جاها برای عکاسی فرمالیته استانبول تنگه بسفر است. این تنگه محل تلاقی دریای مرمره و دریای سیاه است و با داشتن قایق‌های تفریحی متنوع جایی عالی برای عکاسی محسوب می‌شود. همچنین برای عکاسی می‌توانید به جزایر پرنسس بروید و در نواحی زیبای آنجا عکس‌هایی دو نفره به ثبت برسانید. این جزایر باشکوه علاوه بر چشم‌اندازهای سرسبز محیط خلوتی دارند و این امکان را به شما می‌دهند تا در آرامش آنجا عکاسی کنید. پارک ییلدیز یکی دیگر از لوکیشین‌های عکاسی فرمالیته در استانبول شمرده می‌شود که چمن‌های سرسبز و درختان بلندی دارد. به همین دلیل می‌توان عکس‌های جذابی در آنجا گرفت. امرگان، پارک ساحلی ببک، تراس و مسجد چاملیجا، مسجد سلیمانیه، قلعه دختر و برج گالاتا از دیگر مکان‌های عکاسی عاشقانه و یا دونفره است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

ساخت کلیپ عروسی در ترکیه

علاوه بر عکاسی فرمالیته ساخت کلیپ نیز از جمله کارهایی است که آتلیه‌ها انجام می‌دهند. اگر برای عکاسی راهی ترکیه هستید، می‌توانید در یکی از لوکیشین‌های محبوب آنجا فیلم دو نفره و عاشقانه گرفته و آن را به یادگار نگه دارید. برای این کار نیز مانند عکاسی باید لباس‌های ست، آرایش ملایم، اکسسوری و غیره استفاده کنید تا جلوه خاصی به عکس‌های خود ببخشید.

نکات فیلمبرداری و عکاسی فرمالیته استانبول

– بد نیست تا در این تور از یک میکاپ آرتیست هم کمک بگیرید.
– از یک ماه قبل برنامه‌ریزی سفر را انجام دهید.
– از چند روز قبل از راهی شدن رزرو هتل و بلیط خود را انجام دهید.
– لوکیشین های عکاسی را از قبل انتخاب نمایید.
– از وسایل مهمی مانند کفش، لباس، لوازم آرایشی، دسته گل و غیره غافل نشوید.

Istanbul Formality Photography Tour 1 1 - تور عکاسی فرمالیته استانبول
هزینه عکاسی فرمالیته در استانبول

شاید از خود بپرسید که تور عکاسی فرمالیته استانبول چقدر هزینه دارد؟ باید در پاسخ به شما بگوییم که هزینه‌های شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. علاوه بر هزینه بلیط هواپیما و رزرو هتل آتلیه‌های عکاسی نیز بسته به خدماتی که ارائه می‌دهند قیمت‌های متفاوت اعلام می‌کنند. مدت زمان عکاسی، تعداد عکس‌ها و غیره از جمله مواردی است که در قیمت‌گذاری اثرگذار است. لذا باید قبل از عقد قرارداد در این باره به طور مفصل با تیم عکاسی مذاکره کرده و به توافق برسید.

آتلیه عکاسی شیما در کنار شماست

اگر دوست دارید تا با مناسب‌ترین هزینه در استانبول عکاسی کنید، آتلیه عکاسی شیما برایتان پیشنهاد ویژه‌ای دارد. عکاسی فرمالیته با بهترین قیمت و البته آلبومی پر از عکس‌های باکیفیت اصلی‌ترین فعالیت این آتلیه است که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید. عکاسان این تیم از بیش از ده سال سابقه عکاسی برخوردارند و تجربه‌ای تکرارنشدنی را برایتان رقم می‌زنند.

کلام پایانی

آگر قصد دارید تا همراه با آتلیه عکاسی شیما در استانبول عکاسی کنید، تنها کافیست با شماره تلفن ۰۲۶۳۴۴۵۵۷۱۸و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم که سری به وب سایت ما بزنید و نمونه کارهای سابق را ببینید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *