گرامر

یادگیری گرامر انگلیسی ضروری است؟

پایگاه خبری دنیای برند، پاسخ به این سوال با توجه به هدف آموزش زبان انگلیسی، مهم می‌شود. دانستن گرامر انگلیسی مهم است اما نحوه یادگیری گرامر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

یادگیری یک زبان خارجی از طریق مکالمه، مهمتر از یادگیری قواعد دستور زبان است. مهمترین هدف شما تلاش برای صحبت کردن حتی با کمترین دانش انگلیسی است. یکی از ابتدایی‌ترین جملات یادگیری فارسی در دوره ابتدایی این است که «علی توپ را برداشت». معلمان انتظار داشتند که این جمله را با صدای بلند بگوییم و انتظار می‌رود گوش ما این جمله را با صدای خودمان بشنود. همانطور که گوش با صدای خودمان می‌شنود، ما آماده صحبت کردن می‌شویم. ما به واژگان بیشتری نیاز داریم تا با شنیدن صدای خودمان پرورش دهیم.

قانون اساسی هنگام صحبت کردن به یک زبان خارجی این است که دایره لغات خود را به طور منظم بهبود بخشیم. بدون دانستن کلمات نمی‌توانیم جمله بسازیم. حتی اگر گرامر را بدانیم و بتوانیم صحبت کنیم، نمی‌توانیم بدون کلمات به صحبت کردن ادامه دهیم. هنگام بهبود زبان انگلیسی، هدف باید هم صحبت کردن و هم یادگیری کلمات جدید باشد. مهم این است که کلمات را نه با حفظ کردن، بلکه با قرار دادن آن‌ها در حافظه دائمی یاد بگیرید که با تکرار و تمرین این مشکل حل خواهد شد. گفتار ما زمانی می‌تواند روان شود که کلمات به طور دائم در حافظه ما جاسازی شوند. حتی اگر تمرین صحبت کردن با قاعده گرامر صحیح انجام نشود، مهارت مکالمه انگلیسی را می‌توان با واژگان بهبود بخشید.

وقتی یک کتاب گرامر را باز می‌کنید و شروع به یادگیری گرامر انگلیسی می‌کنید، می‌توانید به سرعت پیشرفت کنید. همانطور که سریع یاد می‌گیرید، می‌توانید به سرعت به آن نکات عمل کنید، ساعات مطالعه انگلیسی خود را افزایش دهید و قوانین اصلی گرامر را در مدت زمان کوتاهی یاد بگیرید. اما با این کار شما نمی‌توانید انگلیسی صحبت کنید یا وقتی به چیزی گوش می‌دهید متوجه آن شوید یا بتوانید آنچه را که گوش می‌دهید بنویسید.

چرا شما می‌خواهید به زبان انگلیسی صحبت کنید؟

آیا می‌خواهید فقط برای مکالمات معمولی یا به عنوان یک سرگرمی یاد بگیرید…

آیا ندانستن زبان انگلیسی مانعی برای پیشرفت در شغل شماست؟

آیا می‌خواهید هنگام گوش دادن به آهنگ‌ها متوجه شوید؟

آیا می‌خواهید فیلم یا سریال بدون زیرنویس تماشا کنید؟

دوستان شما انگلیسی صحبت می‌کنند آیا چون انگلیسی بلد نیستند می‌خواهید در بین آن‌ها نباشید؟

آیا قصد شرکت در آزمون زبان انگلیسی را دارید؟

به طور کلی با توجه به این سوالات به ضرورت یادگیری دستور زبان پاسخ داده می‌شود. اما صرف نظر از اینکه با چه هدفی یاد گرفته می‌شود، اگر به زبان خارجی نتوان صحبت کرد، فرد نمی‌تواند بپذیرد که آن زبان خارجی را یاد گرفته است. برای هر هدفی که داشته باشید، وقتی بتوانید به یک زبان خارجی صحبت کنید، می‌توانید بفهمید که آن زبان را آموخته اید.

کارشناسان آموزش وقتی می‌گویند برای بهبود زبان انگلیسی باید به توسعه مهارت‌های گفتاری اولویت داده شود، منظور این است که شما باید تلاش کنید تا کلمات انگلیسی زیادی را بیان کنید. آن را زیاد تکرار کنید، حتی اگر جمله ای باشد که معنی آن را نمی‌دانید. از شما انتظار می‌رود که جملات انگلیسی را با صدای خود بشنوید و از مغز شما انتظار می‌رود که معادلات ساختار جمله انگلیسی را درک کند.

 حتی اگر شما آن را نفهمید. اگر با خودتان صحبت کنید، متوجه می‌شوید که بر اساس قوانین گرامری نوشته شده است. بنابراین هر چیزی که می‌خوانید، خواه یک جمله باشد، یک متن کوتاه و یک کتاب داستان وقتی آن را با صدای خودتان تکرار می‌کنید، مغز شروع به کدگذاری ساختار جمله می‌کند. همچنین کلمات را حفظ می‌کند. وقتی معانی کلمات را در جملاتی که مرتب تکرار می‌کنید یاد می‌گیرید، مغز شما به سرعت آن‌ها را حفظ می‌کند.

آیا گرامر برای یادگیری دوباره انگلیسی ضروری است؟

کسانی که در زمان حاضر سفر خود را برای یادگیری زبان انگلیسی آغاز می‌کنند، بسیارخوش شانس هستند. اکنون، به لطف دوره‌های مکالمه محور انگلیسی، قواعد گرامری را در حین صحبت کردن یاد می‌گیرند. خوبی سیستم آموزشی دوره‌ها این است که مکالمه محور است.

فراموش نکنید که  آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند بسیار بسیار راحت‌تر از بزرگ‌تر‌ها باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر کودک تازه متولد شده‌ای را دارید حتما برای این موضوع سریعا تصمیم گیری و اقدام کنید.

شما می‌توانید سریال‌ها یا فیلم‌های تلویزیونی را تماشا کنید تا زبان انگلیسی را در جریان زندگی خود قرار دهید. شما می‌توانید بدون دانش دستور زبان خود متوجه شوید که چه چیزی را تماشا می‌کنید. حتی اگر نفهمید، مغز با خواندن زیرنویس‌ها یا شنیدن مکالمات انگلیسی شروع به ضبط ساختار جمله می‌کند. تماشای سریال یا فیلم بسیار مفید است. فرآیند یادگیری زمان زیادی می‌برد. برای بهبود تمرین صحبت کردن، ضروری است که با صدای خود صحبت کنید.

خیلی مهم است که جملات کتاب‌هایی را که می‌خوانیم تکرار کنیم و اطمینان حاصل کنیم که گوش‌هایمان با صدای خودمان می‌شنود. هنگامی که اولین تمرین صحبت کردن خود را شروع می‌کنید، شروع به صحبت با جملات ساده خواهید کرد، بنابراین بهتر‌است با خواندن کتاب‌هایی که جملات ساده در آن‌ها شکل می‌گیرد، خودتان را بهبود بخشید.مانند کتاب‌های قصه‌ی کودکان.

همانطور که انگلیسی خود را تمرین می‌کنید، قوانین گرامری برای شما اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا از جملات ساده به جملات سخت می‌روید. به همین دلیل است که شما نمی‌توانید بدون گرامر یاد بگیرید. یادگیری قواعد گرامر هنگام صحبت کردن مفید و سریع‌ترین روش یادگیری است.

اگر می‌خواهید در آزمون زبان شرکت کنید، باید تلاش زیادی برای مطالعه گرامر انجام دهید، زیرا با این کار مهارت‌های گفتاری خود را بهبود می‌بخشید. شروع یادگیری زبان انگلیسی با صحبت کردن به زبان انگلیسی و تکراراین که “من می‌توانم زبان انگلیسی را به سرعت یاد بگیرم” انگیزه ایجاد می‌کند. این انگیزه یادگیری است که در هنگام آموزش زبان انگلیسی تداوم پایدار را ایجاد می‌کند. وقتی از صحبت کردن به سطح قابل قبولی رسیدید و خودتان مکالمات روزانه خود را انجام دهید، اعتماد به نفس شما خوب خواهد شد. بعد  از این مرحله، مطالعه قوانین گرامری به طور خاص بسیار آسان است.

Is it necessary to learn English grammar 01 - یادگیری گرامر انگلیسی ضروری است؟وقتی با یادگیری از طریق مکالمه به سطح مشخصی از زبان انگلیسی می‌رسید، در زمان‌هایی که به صورت تکی شروع به آموزش می‌کنید نباید به طور ناگهانی قواعد گرامر را یاد بگیرید. همزمان با یادگیری گرامر در حین مطالعه، تمرین اسپیکینگ را فراموش نکنید. هدف تقویت هر موضوع گرامری با صحبت کردن نباشید. منابع نامحدودی در اینترنت وجود دارد. هنگامی که مهارت‌های گفتاری را در سطح خاصی به دست می‌آورید، باید مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها یا پادکست‌های ویژه تهیه شده را با توجه به موضوعات دستور زبان استفاده کنید.

دوره‌های مکالمه محور به مبتدیان با روش‌های خاصی آموزش می‌دهند. اما پس از یک سطح مشخص، برنامه تمرین اسپیکینگ را با توجه به مباحث گرامر تهیه می‌کنند، مخصوصا برای کسانی که در آزمون‌های زبان شرکت خواهند کرد. به همین دلیل است که پس از یک سطح مشخص، دریافت پشتیبانی از دوره‌هایی که در عین وزن دادن به مباحث گرامری بر اساس موضوع، تمرین صحبت کردن را انجام می‌دهند، بسیار مفید خواهد بود.

زبان انگلیسی خود را به سرعت با دوره‌های انگلیسی گفتار محور بهبود دهید که باعث می‌شود در حین صحبت کردن قواعد گرامر را کشف کنید و در اسرع وقت به انگلیسی زبانان بپیوندید. مجموعه آکادمی روان یکی از بهترین آموزش‌ها را در حوضه آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان فرانسوی دارد و ما این سایت را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: www.ravaan.co

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x