برند ایرانی

محصولات لبنی با برند ایرانی به ژاپن صادر می شود

پایگاه خبری دنیای برند، مدیرکل دفتر توسعه صادرات وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به روسای انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنایع لبنی از موافقت ژاپن با درج نام ایران در فهرست صادرکنندگان محصولات لبنی به این کشور خبر داد.

در متن نامه محرم سلطانی آمده است: احتراما، به پیوست تصویرنامه شماره تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ مدیرکل دفتر امور بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی متضم به ضمائم در خصوص درج نام کشور ایران در لیست کشورهای مجاز به واردات محصولات لبنی به کشور ژاپن توسط مراجع ذیصلاح آن کشور ارسال می‌شود. لذا با توجه به اهمیت موضوع متقضی است ضمن اطلاع رسانی به فعالان آن حوزه، برنامه‌ریزی و اقدام  لازم برای صادرات محصولات تولیدی – لبنی به کشور مذکور معمول شود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 منبع: ایسنا

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x