سرمایه گذاری در املاک

آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

۵ قدم ابتدایی برای آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات

اگر تا به حال این سوال به ذهنتان خطور کرده باشد که چرا باید آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات ببینیم باید بگوییم که قطعا هر شخص آینده نگری در این شرایط اقتصادی کشور دنبال راه چاره ایست که روی سطح آب باقی بماند! هرکدام از ما افراد زیادی را دیده‌ایم که در سرمایه‌گذاری‌های مختلف دچار ضرر و زیان شده‌اند. اما شاید هیچ‌وقت فکر نکرده باشیم که وجه اشتراک افراد زیان دیده در سرمایه‌گذاری‌ها چیست؟

افرادی در ورود به هر فعالیتی به‌صورت قطعی به موفقیت می‌رسند که آموزش‌های لازم حرفه‌ای در رابطه با آن فعالیت را دیده باشند. به همین دلیل در شرایط نااطمینانی بازار و قیمت‌هایی که هر لحظه بیشتر سر به فلک می‌کشد قطعا آموزش خرید ملک می‌تواند آینده شما را نجات دهد. در صورتی که دوست دارید در مورد ۵ قدم ابتدایی برای آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بیشتر بدانید، به هیچ‌عنوان ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

قدم اول آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات: یادگیری مهارتهای کلیدی

اگر دوست داشته‌باشید به‌صورت حرفه‌ای وارد آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات شوید باید بدانید که سرمایه‌گذار های حرفه‌ای باید مجموعه‌ای از مهارت‌های جمعی را بیاموزند. آموزش دیدن این مهارت‌ها برای ورود جدی به بازار املاک و مستغلات از واجبات است. در ادامه به معرفی تعدادی از این مهارت‌ها می‌پردازیم.

آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات با مهارت مذاکره

شما در اولین مرحله آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات باید یاد بگیرید که چگونه به‌صورت موثر و کارایی مذاکره کنید. همچنین در این زمینه باید انواع تکنیک‌های جدید مذاکره و متقاعدسازی را آموزش ببینید. یک مذاکره کننده خوب باید بتواند از دو سمت معامله همه‌چیز را ببینید. در ادامه باید پیشنهادهایی ارائه کند که منجر به یک معامله برد- برد شود.

مهارت بله و نه گفتن این بار در سرمایهگذاری املاک!

در طول آموزش دیدن در رابطه با مذاکره باید یادبگیرید که از آن افراد همیشه بله گو نباشید. سرمایه‌گذاران حرفه‌ای در بخش املاک معمولا کلمه نه می‌شنوند. اما این نه به معنی قطعی رد پیشنهاد نیست. در این زمینه  باید یادبگیرید که مخالفت‌ها می‌تواند شما را به فروش یا خرید ملک مورد نظرتان نزدیک‌تر کند.

 

Investing in real estate 0 - آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلاتمهارت ارائه در آموزش سرمایهگذاری املاک و مستغلات

از مهم‌ترین مهارت‌هایی که باید به‌عنوان یک فعال در خرید و فروش املاک آموزش ببینید، مهارت ارائه و معرفی املاک است. بسیاری از برنامه‌های آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات در ابتدا تلاش می‌کنند که مهارت سخنوری در جمع و ارائه شما را ارتقا دهند. این مهارت باعث می‌شود هنگام صحبت کردن در جمع اعتماد به نفس بیشتری داشته‌باشید و بتوانید در نهایت به سود بیشتری در خرید و فروش‌های خود دست پیدا کنید.

قدم دوم آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات: مهارتهای ارتباطی و اجتماعی

مهارت‌های ارتباطی که به‌عنوان مهارت‌های رایج اجتماعی هم شناخته می‌شوند مجموعه‌ای از مهارت‌ها هستند که به درد استفاده در همه حوزه‌ها و مشاغل می‌خورند. فرقی ندارد که شما برنامه نویس باشید یا پزشک یا مشاور و سرمایه‌گذار املاک، آموزش و توسعه مهارت‌های فردی می‌تواند وضعیت شغل شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد. در ادامه با تعدادی از این مهارت‌های فردی آشنا می‌شویم.

ارتباطات

ارتباط گیران عالی می‌توانند مشکلات هر شخص را درک کنند و در در طول معامله آنها را حل و فصل نمایند. برای آموزش توسعه ارتباطات می‌توانید از درون تیم آموزشی خودتان شروع کنید و برای ارتباطات بیشتر با جامعه و مشتریان آینده تمرین کنید.

شنونده فعال بودن

نیمی از مهارت ارتباطات، یک شنونده خوب بودن است. تبدیل شدن به یک شنونده فعال واقعی نیاز به توجه بی دریغ شما دارد. شما نباید فقط برای پاسخ دادن به مشتری یا خریدار املاک خود گوش کنید، چون که این به حل تعارض و گره‌های ذهنی فرد مقابل شما کمکی نخواهد کرد. بلکه باید شنونده خوبی باشید که از لا به لای صحبت‌های فروشنده یا خریدار  تشخیص دهید که او چه می‌خواهد و نیازمند شنیدن چه پیشنهادی از جانب شماست که به یک وضعیت برد- برد ختم شود.

صبوری! از شروط اصلی آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات

اگر قرار است روی وارد شدن به کسب و کار خرید و فروش ملک حساب باز کنید، باید بدانید که از شروط اصلی موفقیت در آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات صبوری و با حوصله بودن است. بسته شدن بسیاری از معاملات در این حوزه طولانی و زمان‌بر است. به همین دلیل داشتن صبر در طی انجام معاملات از اهمیت زیادی برخوردار می‌شود.

بستن قرارداد روی ساختمان‌های بزرگ یا املاک تجاری گاهی سال‌ها طول می‌کشد، پس باید برای صید ماهی بزرگ‌تر تحمل نگهداری طولانی مدت قلاب در آب را داشته‌باشید. همچنین قراردادهای بزرگ املاک الزامات قانونی زیادی دارند. در این معاملات باید به‌دور از عجله تمام ملاحظات حقوقی قرارداد خرید یا فروش را در نظر بگیرید و به‌اندازه کافی صبور باشید.

تدبیر، از الزامات حیاتی دیگر در آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات

بخش مهمی از آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات این است که یاد بگیرید چگونه ضررهای خود را به حداقل برسانید. شما باید در این مسیر یادبگیرید که چگونه از اشتباهات خود درس بگیرید و هیچ‌وقت یک اشتباه را دوبار مرتکب نشوید. با آموزش تدبیر در این زمینه متوجه می‌شوید که کم کم ضررهای شما به صفر می‌رسد و به یک سرمایه‌گذار موفق تبدیل می‌شوید.

 

Investing in real estate 1 - آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلاتقدم سوم آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات: پیشرفت از طریق تعیین اهداف

شما باید یاد بگیرید به‌عنوان کسی که در مسیر آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات قدم گذاشته است با ایجاد هدف برای خود و دنبال کردن آن در مسیر پیشرفت قدم‌های بزرگ‌تری بردارید. نکته کلیدی که باید در آموزش‌های املاک یاد بگیرید، این است که چگونه اهداف SMART برای خود انتخاب کنید. عبارت SMART در این بخش را در زیر معنی می‌کنیم.

Specific: حرف اول این کلمه به این معنی است که آیا هدف شما به‌اندازه کافی مشخص و واضح است؟

Measurable: دومین حرف از این کلمه به این معنی است که آیا شما می‌توانید در یک بازه زمانی معقول به این هدف دست پیدا کنید؟

Attainable: سومین حرف از این کلمه به این معناست که آیا شما قادر به کامل کردن و دست یافتن به این هدف هستید؟

Relevant: چهارمین حرف از کلمه SMART هم به این معناست که آیا هدف شما با شغل شما در ارتباط است؟

Relevant: و در نهایت آخرین حرف از کلمه SMART به این معنی است که آیا هدف شما ددلاین و ضرب‌الاجل دارد؟

برای رسیدن به یک هدف هوشمند یا اسمارت که در بالا به جزییات آن اشاره کردیم شما باید آن را به‌صورت مکتوب در بیاورید و در جهت رسیدن به آن تلاش کنید.

قدم چهارم آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات: با فناوری همگام شوید

سرمایه‌گذارن حرفه‌ای املاک در دنیا همراه با پیشرفت تکنولوژی قدم برمیدارند. شما باید یاد بگیرید که برای استفاده از تکنولوژی در حداکثرسازی سود و منفعت کسب و کار پیشگام باشید. آموزش در حوزه دیجیتال مارکتینگ، خرید و فروش آنلاین، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین، شرکت در ویدئو کنفرانس‌های مجازی برای مذاکره با خریداران و فروشندگان از مهم‌ترین فواید استفاده از تکنولوژی در سرمایه‌گذاری املاک است. همچنین همکاری با عکاسان و تولید کنندگان محتوا برای ایجاد یک دیجیتال مارکتینگ موفق املاک از کلیدهای مهم یک فروش خوب در این بازار است.

 

Investing in real estate 2 - آموزش سرمایه گذاری در املاک و مستغلاتقدم آخر: استفاده از دورههای آموزش سرمایهگذاری در املاک و مستغلات

در این مرحله شما مهارت‌های فردی و پایه مورد نیاز را آموزش دیده‌اید و آماده‌اید که پا در مسیر آموزش تخصصی سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات بگذارید. در کشور ما آموزش سرمایه‌گذاری به‌صورت آکادمیک تدریس نمی‌شود. اما هر فردی می‌تواند با کمی جست و جو منابع و کلاس‌های آموزشی بسیار مفیدی برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار موفق در املاک را پیدا کند.

اگر به فکر کسب درآمد نجومی از این بازار پر التهاب املاک در ایران هستید، حتما به فکر آموزش تخصصی در این زمینه باشید. آکادمی حسین صدر می‌تواند شما را به یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای در زمینه املاک تبدیل کند. ما در آکادمی حسین صدر دوره‌های تخصصی با توجه به توانمندی‌های شما برگزار می‌کنیم. همچنین مهارت های شما را می‌سنجیم و اطمینان پیدا می‌کنیم که می‌توانید از سرمایه خود بیشترین سود ممکن را به‌دست آورید.

جمعبندی

آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات می‌تواند کشتی نجات شما در بازار پر التهاب مسکن و املاک ایران باشد. تعداد افرادی که به‌صورت تخصصی در این زمینه فعالیت دارند به‌شدت محدودند به همین دلیل هر فردی می‌تواند با آموزش حرفه‌ای در این مسیر به بالاترین سود ممکن دسترسی پیدا کند. و همچنین به‌صورت همزمان کمترین ضرر ممکن را متحمل شود.

برای آموزش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات کافیست که با آکادمی حسین صدر تماس بگیرید و از شرایط دوره‌های ما در این زمینه اطلاع پیدا کنید. دوره‌های آموزشی در این آکادمی با استفاده از به‌روزترین منابع آموزش سرمایه‌گذاری املاک در دنیا تهیه شده است. این دوره ها توسط بهترین کارشناسان و مدرسین به شما ارائه می‌شود. برای نگهداری و حفظ سرمایه تان کافیست در دوره‌های ما شرکت کنید تا ضمن آموزش مهارت‌های فردی، مهارت‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در املاک را هم فرا بگیرید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری توسعه برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *