سرویس کالا

معرفی سرویس کالا، مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ

پایگاه خبری دنیای برند، محصولات آاگ یکی از برندهای محبوب و پرفروش لوازم خانگی در ایران است. این لوازم کیفیت و تکنولوژی ساخت بالا و عمر مفید طولانی دارند. با این حال هر وسیله برقی بعد از مدتی استفاده به سرویس و تعمیر نیاز پیدا می کند.

تعمیر لوازم خانگی آاگ نباید به مراکز نامعتبر و تعمیرکار عمومی سپرده شود. چرا که این افراد نه تنها مهارت و تخصص کافی برای این کار را ندارند، بلکه آموزشی هم در زمینه تعمیرات تخصصی لوازم خانگی آاگ ندیده اند. لذا تعمیرکار غیر حرفه ای نمی تواند مشکل وسیله را به درستی رفع کند و تنها باعث آسیب به سایر قسمت ها و از کار افتادن کامل دستگاه می شود.

از این رو در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی آاگ در تهران را به شما معرفی کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی آاگ در تهران

اگر یکی از لوازم خانگی آاگ شما مشکل پیدا کرده و به دنبال تعمیرگاه تخصصی هستید، سرویس کالا (https://servicekala.com) آماده ارائه خدمت به شما است. تعمیرکاران با تجربه و ماهر این مرکز، وسیله شما را بررسی، عیب یابی و تعمیر می کنند.

سرویس منظم و به موقع لوازم خانگی، از خرابی وسایل و بروز آسیب جدی جلوگیری کرده و هزینه تعمیرات را تا حد زیادی کاهش می دهد. نصب مجدد، سرویس و ارائه خدمات پس از فروش آاگ از جمله دیگر خدمات سرویس کالا است.

سرویس کالا، تعمیرکارانی را برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی آاگ به محل اعزام می کند که مهارت و تجربه کافی در این زمینه دارند و به طور مرتب با شرکت در دوره ها و کارگاه های تخصصی اطلاعات و دانش خود را در مورد تکنولوژی های بکار رفته در محصولات آاگ به روز می کنند.

Introduction of product service AEG home appliance repair center 01 - معرفی سرویس کالا، مرکز تعمیرات لوازم خانگی آاگخدمات قابل ارائه توسط سرویس کالا

کارشناسان آموزش دیده و مجرب سرویس کالا هر گونه ایراد و مشکل پیش آمده برای انواع لوازم خانگی aeg شما را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعمیر خواهند نمود.

کلیه خدمات پس از فروش آاگ شامل نصب، سرویس، عیب یابی و تعمیر محصولات مختلف این برند در مرکز تعمیرات سرویس کالا برای مشتریان ارائه می شود. از جمله مهمترین این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

عیب یابی، تعمیر، نصب و سرویس:

ماشین لباسشویی آاگ، ماشین ظرفشویی آآگ، یخچال فریزر و ساید بای ساید آاگ، جاروبرقی آاگ و…

چرا برای تعمیر لوازم خانگی آاگ با سرویس کالا تماس بگیریم؟

  • پاسخگویی و ارائه مشاوره و راهنمایی به صورت شبانه روزی و همه ایام سال، حتی روزهای جمعه و تعطیلات
  • ارائه مشاوره و راهنمایی قبل از اعزام تعمیرکار
  • اعزام تعمیرکار به نقاط مختلف تهران در زمان مدنظر مشتری
  • ارائه خدمات نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی و تعمیر محصولات آاگ توسط افراد متخصص و با تجربه
  • مقدم شمردن تعمیر قطعات به جای تعویض به منظور صرفه جویی در هزینه مشتری
  • سرویس، عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آاگ در محل
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • هزینه های مقرون به صرفه و منطبق بر تعرفه مصوب اتحادیه
  • ارائه فاکتور رسمی هزینه خدمات و قیمت قطعات مصرفی
  • استفاده از قطعات اصلی AEG در صورت نیاز به تعویض قطعه

چه زمانی با سرویس کالا تماس بگیریم؟

همزمان با پیشرفت هایی که در فناوری ساخت لوازم خانگی آاگ صورت می گیرد، عیب یابی و تعمیر این وسایل نیز تخصصی تر می شود. کسانی که برای تعمیر محصولات آاگ اقدام می کند، باید به خوبی با حساسیت و ظرافت عملکرد بخش های مختلف و آخرین تکنولوژی های به کار رفته در ساخت دستگاه آشنا بوده و تجربه کافی در این زمینه داشته باشند.

کوچکترین خطا و اشتباه در یافتن و رفع ایراد وسایل می تواند آسیب جدی به دستگاه وارد کرده و هزینه تعمیرات را به شدت افزایش دهد. لذا زمانی که نقص و ایرادی در عملکرد لوازم خانگی آاگ شما ایجاد می شود قبل از هر اقدامی با شماره ۰۲۱۴۱۱۲۸ سرویس کالا تماس بگیرید.

کارشناسان این مرکز با توجه به توضیحاتی که در مورد مشکل پیش آمده برای دستگاه می دهید، شما را راهنمایی می کنند که ایراد موجود را رفع کنید. اما در صورت بروز مشکل جدی و نیاز به بررسی توسط تکنسین، درخواست اعزام تعمیرکار برای شما ثبت شده و تعمیرکار با تجهیزات لازم در زمان تعیین شده توسط شما، برای رفع مشکل در محل حاضر می شود.

هزینه تعمیر لوازم خانگی آاگ در تهران چقدر است؟

نوع وسیله و ایراد پیش آمده برای آن، دو عامل تعیین کننده هزینه لوازم خانگی آاگ است. بنابراین به طور کلی نمی توان پیش از بازدید دستگاه و عیب یابی، مبلغ مشخصی را به عنوان هزینه تعمیر اعلام کرد.

هدف سرویس کالا، تعمیر دقیق و صحیح وسیله و جلب رضایت مشتری است. بنابراین تعرفه خدمات و قیمت قطعات در این مجموعه براساس حداقل نرخ مصوب اتحادیه قیمت گذاری می شود.

تعویض قطعه موجب افزایش هزینه تعمیرات آاگ خواهد شد. به همین دلیل تعمیرکاران سرویس کالا سعی می کنند قطعه معیوب را تا حد امکان تعمیر کرده و تنها قطعات ضروری را تعویض نمایند. همچنین استفاده قطعات اصلی آاگ باعث می شود تا مدت طولانی دستگاه شما بی نیاز از  تعمیر شده و هزینه به شما تحمیل نشود. به این ترتیب تا حدی در هزینه مشتری صرفه جویی خواهد شد.

در صورت نیاز به استفاده از خدمات طلایی سرویس کالا با شماره ۰۲۱۴۱۱۲۸ تماس بگیرید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *