امداد خودرو ارومیه

معرفی امداد خودرو ارومیه

پایگاه خبری دنیای برند، امداد خودرو ارومیه، یکی از بهترین شرکت ها جهت ارائه انواع خدمات خودرویی در شمال غرب کشور می باشد. این شرکت در شهر ارومیه واقع شده و از زیرمجموعه های سازمان امداد خودرویی کشور می باشد. این شرکت با هدف ارائه بهترین خدمات امداد خودرویی و سرویس دهی به مشتریان در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است. خدماتی که از سوی این شرکت به مشتریان عرضه می شود شامل مواردی چون: یدک کش ارومیه، خودرو سوار ارومیه، خودرو بر ارومیه، مکانیک سیار ارومیه، بنزین سیار و پنچری می باشد.

معرفی امداد خودرو ارومیه

اعضای تیم امداد خودرو ارومیه به صورت ۲۴ ساعته درصدد رفع مشکلات و امدادرسانی به مشتریان عزیز می باشند. این شرکت با استقرار نیروهای کمکی خود در نقاط مختلف ارومیه، انواع خدمات خودرویی را به مشتریان در هر نقطه ای از شهر که باشند ارائه می دهد. خدمات دهی با بالاترین کیفیت در ۷ روز هفته و پشتیبانی به صورت شبانه روزی از جمله مهمترین ویژگی های این شرکت به شمار می رود.

این شرکت با تجربه زیادی که در زمینه امداد رسانی خودروها داشته توانسته نیاز مشتریان را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت خدمات رسانی، برطرف نماید. این شرکت با پشتیبانی مشتریان به صورت ۲۴ ساعته درصدد رفع مشکلات آنها در کمترین زمان ممکن می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که در مواقع نیاز با این شرکت تماس گرفته و از خدمات امداد خودرو ارومیه به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

شرایط تماس با شرکت امداد خودرو ارومیه

شرکت امداد خودرو ارومیه در هر ساعتی از شبانه روز در اختیار مشتریان و رفع نیازهای امداد خودرویی آنها می باشد. زمانی که خودروی شما از کار افتاده و به هیچ عنوان روشن نمی شود، بهترین فرصت است که با متخصصان این مجموعه در تماس باشید. از آنجا که این شرکت در زمینه ارائه خدمات امداد رسانی در ارومیه فعال می باشد، تمام تلاش خود را کرده تا در کلیه ساعت ها در دسترس مشتریان عزیز باشد.

شایان ذکر است که امداد خودرو بر بکارگیری نیروی انسانی و شرایط استخدامی آنها نظارت دقیقی دارد. متخصصان و مهندسانی که به کار گماشته می شوند از چندین سال تجربه در زمینه ارائه خدمات امداد رسانی خودرو برخوردار هستند. همین امر باعث شده که این شرکت بتواند به بهترین شکل ممکن به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. از آنجا که امداد خودرو تمرکز خود را بر ارائه خدمات بی عیب و نقص بنا نهاده است، تمام تجهیزات و سیستم های به کار برده شده توسط این شرکت از قطعات درجه یک بازار ساخته شده اند. به همین خاطر، کیفیت خدمات ارائه شده توسط تیم توسط اتحادیه امدادرسانی کشور تایید شده است.

جا دارد بگوییم که اکیپ سیار (امدادرسانان) شرکت امداد خودرو ارومیه دارای ماشین های مخصوص بوده که در نقاط مشخص شده شهر ارومیه به صورت محسوس مستقر هستند. جهت درخواست خدمات امداد خودرویی می توانید با شماره های ذکر شده در سایت تماس گرفته تا در زمان بسیار کوتاه جهت رفع مشکل به کمک شما بیایند.

Introducing Urmia Car Help 01 - معرفی امداد خودرو ارومیه
خدمات ارائه شده توسط شرکت امداد خودرو ارومیه

 

چه خدماتی توسط امداد خودرو ارومیه به مشتریان ارائه می شود؟

شرکت امداد خودرو ارومیه خدمات خود را به مشتریان در هر نقطه ای از استان آذربایجان غربی و حومه باشند، ارائه می دهد. این شرکت از قابلیت خدمات رسانی به تمام خودروهای ایرانی و خارجی برخوردار می باشد. هزینه تمام خدمات انجام شده برای مشتری با نرخ اتحادیه کشوری است. این شرکت جهت تکمیل مجموعه خدمات به هموطنان عزیز، اقدامات امدادی زیر را به مشتریان ارائه می دهد.

  • ارائه خدمات سریع به کلیه خودروهای سواری (داخلی و خارجی) در ساعات مختلف شبانه روز
  • تعمیر خودروهای معیوب در محل توقف
  • ارائه خدمات عمومی امداد رسانی از جمله: باتری کمکی، تامین سوخت، باز کردن درب های خودرو، پنچرگیری، تنظیم باد، تعویض زاپاس و…
  • اعزام خودروهای امدادی جهت رفع نقص یا حمل خودرو جهت بروز سانحه برای راننده و سرنشینان در هر ساعتی از شبانه روز
  • حمل خودروی معیوب به مکان مورد نظر و انتقال سرنشینان
  • انجام خدمات سرویس در محل نظیر: تعویض روغن موتور، فیلترها، شمع، لنت ترمز، تسمه تایم، تامین سوخت و… به منظور رفاه حال مشتریان
  • برخوردار از تعمیرگاه و اکیپ سیار

 

 

آشنایی با مهمترین ویژگی های شرکت امداد خودروی ارومیه

کیفیت خدمات شرکت امداد خودرو با دو ویژگی اصلی شناخته می شود.

  • بررسی امداد خودرو معتبر و قابل اطمینان
  • بررسی خدمات ارائه شده توسط شرکت امداد خودرو

شرکت امداد خودرو ارومیه از جمله معتبرترین نمایندگی ها در استان آذربایجان غربی بوده که از تمام مجوزهای لازم جهت ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود برخوردار می باشد. متخصصان این شرکت دارای تجربه، مهارت و تجهیزات لازم جهت رفع مشکلات امداد خودرویی هستند. این شرکت جهت رفاه حال مشتریان، نیروهای امدادی خود را در نقاط مختلف استان و حومه مستقر کرده است.

 

 

اهداف شرکت امداد خودرو ارومیه

این شرکت هدف اصلی خود را کسب رضایت مشتری می داند. از جمله مهمترین اهداف این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات امداد رسانی خودرو جهت کسب رضایت مشتریان
  • ایجاد یک سیستم یکپارچه جهت ارائه خدمات به مشتریان در بالاترین کیفیت
  • ارائه انواع خدمات خودرویی به مشتریان در سراسر ایران
  • حمل و اعزام خودروی معیوب کاربر به تعمیرگاه های سیار و معتبر داخل شهر
  • ایجاد آسایش خاطر در مشتریان جهت حمل خودروی آنها
  • ارائه خدمات مختلف امداد رسانی به انواع خودروهای داخلی و خارجی
  • امکان حمل آسان خودروی لوکس کاربر به سراسر ایران

Introducing Urmia Car Help 02 - معرفی امداد خودرو ارومیه

چرا انتخاب شرکت امداد خودروی ارومیه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد؟

شرکت امداد خودرو ارومیه، یکی از معتبرترین شرکت ها جهت ارائه انواع خدمات خودرویی در استان آذربایجان غربی به شمار می رود. این شرکت با تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط شهر ارومیه درصدد خدمت رسانی و امداد رسانی به هموطنان گرامی می باشد. اعضای این شرکت متشکل از امدادگران متخصص و متعهد بوده که در زمینه رفع عیوب و نواقص خودرو از مهارت بالایی برخوردار هستند. امدادرسانی در استان و حومه آن به صورت شبانه روزی بوده و امدادگران درصدد ارائه باکیفیت ترین خدمات به مشتریان خود در سریع ترین زمان ممکن هستند.

مشتری مداری و جلب رضایت مشتری از جمله مهمترین اهداف این مجموعه به هنگام امدادرسانی به شمار می رود. شرکت امداد خودرو با استفاده از جدیدترین سیستم های امدادی درصدد خدمت رسانی و امداد رسانی به شما عزیزان می باشد. تعرفه های مناسب امدادی و ارائه مشاوره رایگان به مشتریان از جمله مهمترین ویژگی های این شرکت به شمار می رود. شرکت امداد خودرو تعاونی تدبیر سیر اسپوتا ارومیه استان آذربایجان غربی در سال ۱۳۸۵ آغاز به فعالیت نمود. مهراب عبدالرحیمی، مدیرعامل این شرکت و رئیس انجمن صنفی امداد خودروی کشور در استان آذربایجان غربی از سال ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ می باشد. بسیار خرسندیم که بگوییم این شرکت خدمات امداد رسانی ۲۴ ساعته به مشتریان در جاده ها و راه های اصلی و فرعی در شهرها و روستاهای استان آذربایجان غربی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط امدادرسانی خودرویی و مشاوره تخصصی می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

شماره های تماس امداد خودرو ارومیه :

۰۹۱۲۰۵۷۶۱۱۳

۰۴۴-۳۳۳۸۸۲۰۱
۰۴۴-۳۳۳۸۸۲۰۶
۰۴۴-۳۳۳۸۸۲۰۵
۰۴۴-۳۳۳۸۸۲۰۷

این مطلب،خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

62502503 310x165 - تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

تلاش برای تثبیت قیمت‌ها با اجرای طرح کالابرگ

پایگاه خبری دنیای برند، اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در راستای حمایت از امنیت غذایی و …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x