ایلان ماسک

معرفی ایلان ماسک به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۱

پایگاه خبری دنیای برند، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل برندهای تسلا و اسپیس ایکس به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۱ از سوی مجله تایم انتخاب شد.

مجله تایم، ایلان ماسک را به‌ عنوان مردی توصیف کرد که آرزو دارد سیاره ما را نجات دهد و سیاره‌ای جدید را برای ما به ارمغان بیاورد. نابغه، رویاپرداز، کارآفرین، و شومن از صفاتی بود که به ماسک نسبت داده شد. این در حالی است که ماسک اخیراً به فکر بازنشستگی و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی است.

تایم همچنین در پروفایلی که به طور اختصاصی برای آقای ماسک طراحی کرده، اذعان داشته که ایلان ماسک دولت‌ها و صنایع بزرگ را مجبور به کرنش در راستای امیال و جاه‌طلبی‌های خودش می‌کند و به همین علت از او تمجید کرده است.

ادوارد فلسنتال، سردبیر و مدیر عامل تایم در این مورد می نویسد: در سال ۲۰۲۱، ماسک نه تنها به عنوان ثروتمندترین فرد جهان، بلکه شاید به عنوان ثروتمندترین فردی که تغییری عظیم در جامعه ما ایجاد کرد، ظاهر شد.

وی می افزاید: ظهور ماسک مصادف با همه گیری روندهای گسترده تری است که او و همکارانش در حوزه فناوری بخشی از علت و بخشی از آن معلول هستند: تداوم افول نهادهای سنتی به نفع افراد. ناکارآمدی دولت که قدرت و مسئولیت بیشتری در اختیار کسب و کارها قرارد داده است و شکافهای ناشی از ثروت و فرصت.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

در میان دیگر برگزیدگان، سیمون بایلز به عنوان “ورزشکار سال”، اولیویا رودریگو به عنوان “هنرمند سال” و دانشمندان سازنده واکسن به عنوان “قهرمانان سال” انتخاب شدند.

بد نیست بدانید که نشریه‌ی تایم از ۹۴ سال پیش تا به امروز، هر سال فهرستی از تأثیرگذارترین اشخاص بر تحولات دنیا را منتشر می‌کند. آخرین برندگان لقب «شخصیت سال» در این نشریه گرتا تونبرگ (فعال نوجوان محیط زیست)، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، نخستین معاون اول رئیس جمهور زن تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا بوده‌اند.

منبع: مجله تایم

 

 

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x