برنج ایرانی

معرفی برنج‌اول بهترین برند برنج ایرانی

پایگاه خبری دنیای برند، کارخانه شالیکوبی اسماعیلی توسط حاج عبدالحسین اسماعیلی در دهه اول ۱۳۶۰ و در منطقه فریدون‌کنار مازندران به تأسیس رسید. این کارخانه با برخورداری از تجهیزات برق آلمانی و در مساحت ۷۰۰ مترمربع افتتاح شد. کارخانه شالیکوبی اسماعیلی با ظرفیت تبدیل ۲۰ تن شلتوک به برنج سفید در روز، آغاز به کار کرد و هم‌اکنون به ظرفیت تولید ۱۰۰ تن رسیده است. برند برنج‌اول در حال حاضر بهترین برند تولیدکننده برنج ایرانی به شمار می‌رود و محصولات تولیدی آن در میان تجار و مصرف‌کنندگان زبانزد است.

تاریخچه برند برنج اول

کارخانه شالیکوبی اسماعیلی یک دهه بعد از تأسیس ۱۳۶۴، با ارتقای ۵۰ درصدی تولیدات به فعالیت خود ادامه داد و ظرفیت تولید کارخانه برنج به ۴۰ تن هم رسید. ظرفیت خشک‌کن کارخانه برنج اول در اواخر دهه ۱۳۸۰ افزایش دو برابری را تجربه کرد. تعداد کشاورزان و نیروی کار کارخانه نیز شاهد رشد بیشتری بودند. سرانجام پس از ۳۰ سال، کارخانه به فرزند مؤسس یعنی حاج علیرضا اسماعیلی واگذار شد. با ورود مدیریت جدید، تمامی دستگاه‌ها به‌روزرسانی شدند و فرآیند چند مرحله‌ای تبدیل شلتوک به برنج سفید به بیش از ده مرحله گسترش یافت. این مکانیسم جدید به طرز چشمگیری موجب کاهش ضایعات و هدر رفت برنج شد.

حجم انبار برند برنج اول نیز با گسترش بیش از ۱۴۰۰ مترمربعی روبه‌رو شد، تا امکان انبار کردن برنج فراهم شود. محصولات تولیدشده برنج اول پیش از توسعه انبار آن به دلیل کمبود فضا، توسط تاجران خستگی‌ناپذیر و شریف استان مازندران به انبارهای شهرستان‌های اطراف منتقل می‌شدند. ظرفیت کارخانه شالیکوبی و برنج اسماعیلی یا همان برنج‌اول در حال حاضر به ۱۰۰۰ تن در سال می‌رسد؛ که ظرفیت تولید بسیار بالایی محسوب می‌شود.

کیفیت برند برنج اول

محصولات برنج اول از بهترین شالیزارهای برنج ایران در شمال کشور تهیه می‌شوند. انتخاب بهترین شالیزار و برنج‌کاران، عامل تضمین‌کننده در کیفیت برنج خواهد بود. کارخانه برنج اول با استقرار در مهم‌ترین منطقه کشت برنج ایرانی، به شناسایی کشاورزان مجرب و مزارع حاصل‌خیز مازندران، گیلان و گلستان می‌پردازد. پرورش و تولید محصولات برنج اول در واقع ترکیبی از شالیکاری سنتی و شالیکوبی پیشرفته است.

Introducing first rice the best brand of Iranian rice 01 - معرفی برنج‌اول بهترین برند برنج ایرانیکافی است یک‌بار از برنج اول خرید کنید تا به کیفیت بالای آن پی ببرید. برنج تولیدی کارخانه برنج اول علاوه بر شکل زیبا و بلند، کیفیت پخت عالی و عطر و طعم بی‌نظیری دارد. رستوران‌داران عزیز با خرید برنج اول می‌توانند شاهد رضایت بیشتر مشتریان خود باشند.

سفره‌های ایرانیان، شایسته برنج اصلی ایرانی است که تنها توسط برنج اول تولید می‌شود. کارخانه برنج‌اول مجهز به سیستم مدرن و تجربه‌ای مبنی بر چهار دهه تلاش بی‌وقفه شکل گرفته است. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت در حال حاضر بهترین برنج ایرانی موجود در بازار ایران به شمار می‌رود. تحقیق و توسعه در عرصه مواد غذایی و رضایت مشتریان، هیچگاه در کارخانه برنج‌اول نادیده گرفته نشده و نخواهد شد. برند برنج اول خالص‌ترین و عالی‌ترین برنج شمال کشور را با قیمت واقعی و حاشیه سود منصفانه در اختیار شما مشتریان و مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهد.

چرا خرید برنج از برنج‌اول؟

برنج خوب باید با تضمین کیفیت و قیمت مناسب ارائه شود و این دو از شعارهای اصلی برند برنج‌اول هستند. تولیدکننده برنج ایرانی باید محصول خود را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهد و بر آن نظارت کند. فروش برنج اول، با تضمین بهترین کیفیت و قیمت است. سفارش‌های عمده نیز با بسته‌بندی استاندارد به سراسر کشور ارسال می‌شوند. وجود گارانتی بازگشت وجه محصولات برنج اول، نشان‌دهنده اطمینان این کارخانه پرسابقه به کیفیت برنج تولیدی خود است. همچنین این کارخانه در صورت عدم رضایت مشتری از برنج ارائه‌شده، ضمانت بازگشت وجه دارد.

متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد ارائه برنج نامرغوب به اسم برندهای ایرانی هستیم. این محصولات بی‌کیفیت و تقلبی علاوه بر خالی کردن جیب هم‌وطنان به اسم پرآوازه برنج ایرانی صدمه می‌زنند. کارخانه برنج اول هیچ‌گاه سودآوری لحظه‌ای و خدشه‌دار شدن نام برنج ایرانی را تاب نمی‌آورد و تنها هدف آن‌، رضایت مشتری است.

Introducing first rice the best brand of Iranian rice 02 - معرفی برنج‌اول بهترین برند برنج ایرانیمجموعه برنج اول با بهره‌مندی از کارخانه شالیکوبی مدرن و سورتینگ برنج، موجب افزایش تولید شده است. بنابراین خرید و فروش عمده و خرد با عرضه مستقیم برنج به مصرف‌کننده و همچنین واحدهای شرکتی و سازمانی صورت می‌پذیرید. فروشگاه آنلاین برنج اول نیز کار سفارش‌دهندگان را آسان‌تر می‌کند و شما عزیزان به راحتی می‌توانید از این فروشگاه آنلاین سفارش دهید.

جمع‌بندی

محصولات تولیدی برند برنج‌اول سالیان درازی میهمان سفره‌های ایرانیان عزیز بوده است. حمایت از حقوق مصرف‌کننده، توسعه برند و میراث نسل اول، تجربه نسل دوم و توان نسل سوم ضامن موفقیت این برند هستند. ۵۰ سال تأمین برنج اعلاء و ممتاز به صورت مستقیم از کارخانه برای مشتریان خانگی، رستوران‌ها، هتل‌ها و تجار از افتخارات این برند پرآوازه به شمار می‌روند. بهترین برنج ایرانی بازار بودن به سادگی میسر نیست و این امر تنها با رضایت مشتریان و حمایت مصرف‌کنندگان حاصل می‌شود. برنج‌اول به خوبی ثابت کرده است که واقعاً ریشه‌ها ماندگار هستند.

مراجعه به سایت برنج‌اول

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *