برندسازی کالا

افزایش صادرات به واسطه برندسازی کالا

پایگاه خبری دنیای برند، عضو سابق اتاق بازرگانی تبریز، برندسازی را لازمه موفقیت در عرصه صادرات دانسته و گفت: افزایش چشمگیر صادرات به دنبال برندسازی کالا میسر خواهد شد و به همین دلیل، حوزه تولید باید صادرات محور باشد تا یارای رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد.

چمنی عضو سابق اتاق بازرگانی تبریز و فعال اقتصادی، تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی را ضروری دانسته و افزود: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی علاوه بر اینکه موجب فروش و صادرات بهتر محصولات می‌شود از کاهش قیمت محصولات تولید داخلی در بازارهای جهانی نیز جلوگیری می‌کند.

این فعال اقتصادی در پایان گفت: یکی از راهکارهای کسب موفقیت در این حوزه، صادرات مستقیم به کشورهای مختلف و عدم محدود شدن به کشورهای خاص است که البته در این زمینه باید راهکاری برای رفع تحریم‌ها و برقراری روابط تجاری و اقتصادی با جامعه جهانی اندیشیده شود.

استان آذربایجان شرقی از دیرباز، سابقه درخشانی در صادرات غیرنفتی داشته است و در سال جاری نیز با وجود موانع متعدد، صادرات خوبی را به ۹۷ کشور جهان در چهار ماهه نخست سال جاری رقم زده است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x