هیوندای

برند هیوندای/رونمایی از خودروی ویژه کودکان

خودروی مینی EV برند هیوندای کره جنوبی در بیمارستان کودکان بارسلون رونمایی شده است.

پایگاه خبری دنیای برند، برند هیوندای موتور از مینی EV منحصر به فرد خود بر اساس ماشین مفهومی EV ۴۵ رونمایی کرد. این مینی خودرو با استفاده از فناوری کنترل وسایل نقلیه تطبیقی ​​(EAVC) برای حمایت از کودکان بیمار در بیمارستان کودکان SJD بارسلون اسپانیا به عنوان بخشی از پروژه Little Big e-Motion رونمایی شد.

EAVC یک فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی است که محیط خودرو را بر اساس اطلاعات داخل و خارج خودرو بهینه می‌کند.

فناوری EAVC حالات صورت، ضربان قلب و ضربان تنفس را کنترل می‌کند و این خوانش‌ها را با ورودی از خودرو شامل سرعت، شتاب، سر و صدا و لرزش ترکیب می‌کند. سپس این فناوری داده‌ها را با استفاده از یادگیری ماشین برای بهینه سازی محیط خودرو پردازش می‌کند و سیستم‌های وسیله نقلیه مانند روشنایی، آب و هوا، موسیقی و تلگراف معطر را به طور فعال کنترل می‌کند.

EVAC در قلب پروژه Little Big e-Motion هیوندای است. مینی EV مجهز به این فناوری – طراحی شده توسط همان تیم نظارت بر مفهوم ۴۵ – برای حمایت از درمان بیماران جوان در بیمارستان‌ها استفاده خواهد شد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

مینی EV مجهز به EAVC از طریق پنج فناوری کلیدی با راننده کودک خود ارتباط برقرار می‌کند: سیستم تشخیص احساسات صورت، کمربند ورزشی تنفسی، سنسور نظارت بر ضربان قلب، نورپردازی تکان دهنده عواطف و تلگراف دهنده عطر تطبیقی.

علاوه بر پشتیبانی عاطفی از بیماران جوان، EAVC همچنین با اطلاع رسانی در مورد وضعیت عاطفی بیماران بدون تعاملات حضوری، به کار کادر پزشکی در بیمارستان کمک می‌کند، که به ویژه در عصر کرونا بسیار مفید است.

این برند امیدوار است تا در آینده استفاده از این فناوری نسل بعدی را در دستگاه‌های حرکتی گسترش دهد تا ایمنی و رفاه راننده را افزایش دهد.

منبع: فرارو

همچنین ببینید

پرورش ماهیان خاویاری

فعالیت سه مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارای برند در روستای قره‌سوی آستارا

پایگاه خبری دنیای برند، شهرستان مرزی بندر آستارا یکی از قطب‌های پرورش انواع ماهیان خاویاری …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x