یخچال

چگونه می توان یخچال خود را به درستی تمیز کرد

پایگاه خبری دنیای برند، زمانی که یخچال شما در حال استفاده است، متوجه شده‌اید که بوی آن کمی بد بو است و می‌خواهید دستگاه خود را تمیز کنید و دوباره راه اندازی کنید، دانستن نحوه صحیح تمیز کردن یخچال برای شما ضروری است.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در غرب تهران، با ما تماس بگیرید.

در این مقاله، ما هر چیزی را که باید در مورد تمیز کردن یخچال بدانید از تجهیزات مورد نیاز و راهنمای گام به گام تمیز کردن یخچال بررسی می کنیم.

برای تمیز کردن یخچال به چه تجهیزاتی نیاز دارم؟

  • حوله
  • پارچه های نرم
  • رول آشپزخانه
  • دستکش
  • جارو برقی
  • جعبه خنک

پاک کننده انتخابی به عنوان مثال سودا، سرکه، صابون و غیره بهتر است از مواد طبیعی استفاده شود.

ازکجا باید شروع کرد؟

محل مورد نظر را آماده کنید حوله ای را روی زمین بگذارید تا آب یا سایر آلودگی هایی که ممکن است در حین تمیز کردن جاری شود را جذب کند. یخچال را از برق بکشید تا در هنگام تمیز کردن از احتمال اتصالی دوری کنید.

  • خالی کردن یخچال و دور ریختن غذا‌های قدیمی

آیا غذای قدیمی را در یخچال خود احساس می کنید؟ گام بعدی شما باید دور انداختن غذاهای قدیمی یا استفاده نشده باشد. بقیه مواد غذایی را قبل از تمیز کردن از یخچال خارج کرده و در جایی خنک و دور از نور خورشید نگهداری کنید. شاید لازم باشد یک کول باکس تهیه کنید تا مطمئن شوید هیچ چیز خراب نمی شود.

  •  جدا کردن قفسه‌ها و کشو‌ها

با بیرون آوردن تمام قسمت های قابل جدا شدن ، به راحتی به همه قسمت های یخچال برسید. این قطعات سرد یخچال را داخل آب گرم قرار ندهید ، زیرا اختلاف دما ممکن است باعث ترک خوردگی یا خم شدن آنها شود.

  • شستشو و تمیز کردن

در مرحله بعد ، تمام قسمت های قابل جابجایی را به همراه نمای بیرونی و داخلی یخچال با استفاده از یک ماده تمیز کننده ، ترجیحا یک محصول تمیز کننده طبیعی بشویید. مخلوطی از قسمت مساوی آب گرم و سرکه توصیه می شود بگذارید چند دقیقه قبل از شستشو خیس بخورد. یا می توانید بجای سرکه از کمی بی کربنات سودا با آب گرم استفاده کنید ، با یک پارچه مرطوب مالیده و کاملاً شستشو داده و سپس خشک کنید. اگر می خواهید از مواد شیمیایی استفاده کنید و همه چیز را در یخچال ساده نگه دارید ، می توانید از آب گرم و صابون استفاده کنید. قانون این است که از هرگونه مواد شیمیایی سنگین یا خشن اجتناب کنید و اگر ناچار به استفاده از این مواد شدید باید اجازه دهید یخچال با درب باز چند روز بدون استفاده باشد تا تمام بو ها و اثرات این مواد شیمیایی از بین برود. مهر و موم ها را نیز فراموش نکنید و بررسی کنید که آیا به روانکاری نیاز دارند یا خیر در بین درز‌های مهرو موم یا همان لاستیک درب یخچال کثیفی زیادی است که نیاز به دقت برای تمیز کردن نیاز است.

  • How to clean your refrigerator properly0 - چگونه می توان یخچال خود را به درستی تمیز کردتصفیه آب را فراموش نکنید

برخی از یخچال های مدرن دارای یک دستگاه تصفیه آب داخلی هستند که در هنگام تمیز کردن نباید از آن غافل شوید. قبل از خشک شدن و تعویض فیلتر ها ، باید آن را برداشته و با دست تمیز کنید. برای راهنمایی کامل در مورد نحوه تمیز کردن دستگاه تصفیه آب ، به راهنمای یخچال مراجعه کنید.

  • تمیز کردن پشت یخچال

در حالی که یخچال شما خالی است ، ممکن است بخواهید از این فرصت استفاده کرده و آن را بیرون بکشید و زیر آن را جاروبرقی بکشید. مقدار زیادی گرد و غبار ، زباله و ذرات غذا در فضای زیر این دستگاه جمع می شود و بنابراین این شانس عالی شما برای خلاص شدن از تجمع این گردو خاک است که ممکن است فن های یخچال شما را دچار مشکل کند.

  • جمع آوری مجدد یخچال

تنها چیزی که باقی می ماند این است که قبل از جمع آوری مجدد یخچال ، مطمئن شوید که همه چیز کاملاً خشک شده است و به سرعت همه مواد غذایی را داخل آن می ریزید. ، به یاد داشته باشید که یخچال را دوباره روشن کنید!

 

برای استفاده بهینه از یخچال خود، حتما مقاله نکات طلایی نگهداری یخچال را بخوانید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *