چاپگر خانگی

ویژگی های چاپگر خانگی

پایگاه خبری دنیای برند، در این به ویژگی های چاپگر خانه ایی و ویژگی های آن می پردازیم.

البته که افراد وقت و هزینه تهیه چاپگر را ندارندو کارهای چاپی خود از قبیل چاپ اعلامیه ترحیم را به صورت آنلاین انجام میدهند.

خرید چاپگر؟ ۷ ویژگی که باید در چاپگرهای خانگی و اداری جستجو کنید
با توجه به اینکه ویروس کرونا بسیاری از کارمندان را مجبور به کار در خانه کرده است، مردم به دنبال چاپگرهای خوبی هستند که بتوانند از آنها در خانه استفاده کنند. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید در یک چاپگر خانگی با کیفیت بالا جستجو کنید.

چاپگر سند رنگی را چاپ می کند
اگر یک چاپگر خانگی را انتخاب می کنید، بهترین برنامه این است که ابتدا اولویت های خود را بدانید.
با وضعیت فعلی ویروس کرونا که بسیاری از کارکنان اداری ۹ تا ۵ را مجبور به کار از خانه کرده است، دفتر خانه (یا دفتر موقت) بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. با این حال، بسیاری از کارگران تازه کار در خانه متوجه شده اند که چقدر دشوار است که بدون امکانات اداری معمولی مانند چاپ و اسکن، کارآمد باشید.

در حالی که بسیاری از مردم طی سال‌ها از شر چاپگرها در خانه‌های خود خلاص شده‌اند، هنوز هم به دلایلی یکی از لوازم اصلی در دفاتر تجاری کوچک و شرکت‌ها است. چاپگرها برای همه چیز مهم هستند، چه در حال امضا و اسکن اسناد، چاپ اسناد یا صفحات گسترده برای بررسی، آزمایش عکس ها و تصاویر با کیفیت چاپ، کپی کردن و موارد دیگر.Home printer features 01 - ویژگی های چاپگر خانگی

اگر برای دفتر خانه خود به چاپگر نیاز دارید، در اینجا هفت ویژگی وجود دارد که باید هنگام خرید در نظر بگیرید.

یکی از مهم ترین عواملی که در چاپگر خانگی باید در نظر گرفت این است که چقدر فضای دفتر شما را اشغال می کند.

رمزهای عبور خود را فراموش کنید (عمدا)
سیستم مدیریت برنامه رایگان ورود به سیستم ما، Compass، به شما امکان می‌دهد زمان کمتری را برای به خاطر سپردن نام‌های کاربری و گذرواژه‌ها صرف کنید و زمان بیشتری را برای اجرای کسب و کار خود اختصاص دهید. به همه برنامه‌های کسب‌وکارتان در یک مکان دسترسی داشته باشید – با یک رمز عبور – معیارهای کلیدی هر یک از برنامه‌هایتان را در یک صفحه و موارد دیگر مشاهده کنید.

ثبت نام کن!

فشردگی
یکی از مهم ترین عواملی که در چاپگر خانگی باید در نظر گرفت این است که چقدر فضای دفتر شما را اشغال می کند. با توجه به اینکه همه افراد یک دفتر خانه اختصاصی ندارند و ممکن است نیاز به ایجاد دفتر کار در آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق مهمان داشته باشند، جمع و جور بودن اهمیت دارد.

یکی از نمونه‌های یک گزینه چاپگر فشرده، چاپگر لیزری بی‌سیم تک رنگ HP LaserJet Pro M15w است که یکی از کوچک‌ترین چاپگرهای لیزری موجود در بازار با ابعاد ۱۳.۶ در ۷.۵ در ۶.۳ اینچ است. حداکثر ۱۹ صفحه سیاه و سفید در دقیقه چاپ می کند، به یک برنامه چاپ موبایل وصل می شود و موارد دیگر.

مقدار
از آنجایی که چاپگر خانگی ممکن است یک هزینه شخصی به جای هزینه های تجاری باشد، کارگران ممکن است به چاپگرهای ارزان تر (اما هنوز خوب) نگاه کنند. اکثر برندهای اصلی چاپگر چاپگرهای ارزان قیمتی ارائه می دهند، اما یکی از مواردی که باید مراقب آن بود این است که آیا چاپگر به خدمات اشتراک جوهر نیاز دارد یا خیر، که برای همه مناسب نیست.

یکی از نمونه‌های چاپگرهای با ارزش، چاپگر عکس جوهرافشان PIXMA MG2525 سری MG Canon است که کمتر از ۴۰ دلار به فروش می‌رسد. این دستگاه دارای قابلیت چاپ، اسکن و کپی اولیه است.

ظرفیت کاغذ و جوهر
یکی از ناراحتی‌های پرینترهای خانگی، کار سخت اضافه کردن کاغذ بیشتر یا جایگزینی کارتریج جوهر/تونر است. اگر دائماً کاغذ یا جوهر را دوباره پر می کنید، می تواند روند کار شما را مختل کند. پرینترهای لیزری که بیشتر در ادارات یافت می شوند تا منازل، گزینه خوبی برای افزایش ظرفیت در مقایسه با پرینترهای جوهرافشان معمولی هستند.

یکی از نمونه های چاپگرهای با ظرفیت بالا، چاپگر همه کاره لیزری تک رنگ Brother است که دارای سینی برای ۲۵۰ برگ است و توانایی چاپ ۱۲۰۰ سند سیاه و سفید را قبل از نیاز به کارتریج جوهر لیزری جایگزین استاندارد دارد.

اسکن و کپی
برخی از مشاغل به کارگران نیاز دارند که اسناد را اسکن و کپی کنند، بنابراین کسانی که از خانه کار می کنند به سرعت باید یک چاپگر با ویژگی های خوب پیدا کنند که بر اسکن و کپی کردن تأکید دارد. مطمئن شوید که در مورد اینکه چاپگر دقیقاً چه کاری می تواند از نظر اسکن و کپی انجام دهد، اگر قرار است این کار را اغلب انجام دهید، تحقیق کنید.

یکی از نمونه‌های چاپگر خوب برای اسکن و کپی، چاپگر بی‌سیم HP OfficeJet Pro 9015 All-in-One است که دارای قابلیت اسکن و چاپ از روی گوشی شما است و می‌تواند ۲۲ صفحه در دقیقه چاپ کند.

چاپ عکس و رنگی
اگر در هر شغلی که شامل بررسی عکس‌ها یا اسناد رنگی است کار می‌کنید، باید چاپگرهایی را که می‌توانند چاپ‌هایی با وضوح بالا و کیفیت عکس تولید کنند، در اولویت قرار دهید. مطمئن شوید هر چاپگری که به آن نگاه می‌کنید می‌تواند عکس‌های بزرگ را چاپ کند، نه فقط چاپ‌های ۴×۶ و ۵×۷.

یکی از نمونه‌های چاپگر خوب که چاپ عکس و رنگی را در اولویت قرار می‌دهد، چاپگر بی‌سیم Epson Expression Photo HD XP-15000 است که می‌تواند چاپ‌های رنگی تا ۱۳ در ۱۹ اینچ تولید کند و چاپ ۶ رنگ را ارائه می‌دهد که عمق و عمق بیشتری را ارائه می‌کند. جزئیات بیشتر از بسیاری از چاپگرهای دیگر.

طراحی شیک
با وجود توانایی چاپ تصاویر خیره کننده، اکثر چاپگرها خود شیک و زیبا نیستند. اگر به این اهمیت می دهید که چاپگر خانگی شما دارای هر نوع سبکی باشد که با دفتر کار شما مطابقت داشته باشد، احتمالاً باید بالا و پایین به نظر برسید تا بی مزه به نظر نرسد.

یکی از نمونه‌های چاپگر با طراحی شیک‌تر از معمول، چاپگر جوهرافشان بی‌سیم Pixma TS9120 Canon است که دارای صفحه‌نمایش لمسی ۵ اینچی، Wi-Fi داخلی و چاپ ۶ رنگ است.

همه کاره

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

۲ نظر

  1. blank

    مقاله بسیار مفیدی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *