برندهای مطرح ایرانی

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در اصفهان با حضور برندهای مطرح ایرانی

پایگاه خبری دنیای برند، بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر ۹ هزار مترمربع و با حضور ۷۴ تولید کننده لوازم خانگی از روز چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه و به مدت ۵ روز میزبان علاقه‌مندان، متخصصان، کارشناسان فروش و بازاریابی و عموم شهروندان است.

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی با مشارکت استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، قم و البرز و نمایندگان خارجی کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، فرانسه، انگلستان، کره جنوبی و ترکیه برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های اصفهان، از جمله برندهای ایرانی که در این رویداد نمایشگاهی حضور دارند می‌توان از برند دوو، اسنوا، امرسان، گلدیران، آلتون، الکترواستیل، مادیران، شهاب، پیلوت، چینی زرین، توس چینی و آرکوپال نام برد. همچنین از برندهای خارجی حاضر در این نمایشگاه می‌توان به برندهای بوش، بکو، سونی، آرچلیک، جنرال استیل، مولینکس، مورفی ریچارد، بلومبرگ، ایستکول، کاخلر، کارشر، کیپ، ژانومه و مارشال اشاره کرد.

محصولات و کالاهایی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آیند می‌توان به لوازم خانگی برقی بزرگ و کوچک مانند یخچال و فریزر، اجاق گاز، بلور و چینی، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، بخاری، تلویزیون، کولر گازی، چرخ خیاطی، دستگاه آبمیوه‌گیری، مخلوط کن، همزن برقی و ظروف آشپزخانه را نام برد.

معرفی هر چه بهتر تولید کنندگان داخلی و آشنایی با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحدهای تولید لوازم خانگی و توسعه بازار داخلی صنعت لوازم خانگی از مهم‌ترین اهداف این رویداد نمایشگاهی به شمار می‌رود.

بیست و ششمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی از ۲۶ تا ۳۰ بهمن‌ماه و ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت میزبان تولید کنندگان، بازرگانان، تامین کنندگان تجهیزات لوزام خانگی و علاقه‌مندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 

همچنین ببینید

رونمایی برند هوآوی

رونمایی برند هوآوی از سری جدید گوشی‌های هوشمند

همانطور که گزارش شده است، هوآوی برند P را برای گوشی های پرچمدار خود کنار گذاشته است و ساعاتی پیش پرچمداران سری Pura 70 هوآوی به طور رسمی معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *