برند همراه اول

برند همراه اول حامی تیم ملی والیبال ایران

پایگاه خبری دنیای برند، همراه اول حامی رسمی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس معرفی شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، صبح امروز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱، مراسم «رونمایی از حامی تیم های ملی والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس» در فدراسیون والیبال برگزار و «همراه اول» به عنوان حامی این فدراسیون معرفی شد.

در این مراسم با حضور حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران و محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، قرارداد اسپانسری رسمی تا پایان المپیک پاریس امضا و به صورت نمادین لباس تیم ملی والیبال ایران از سوی رئیس این فدراسیون به قائم مقام مدیرعامل همراه اول اهدا شد.

رئیس فدراسیون والیبال و قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در این مراسم با امضای قراردادی، «همراه اول» را تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس به عنوان حامی انحصاری والیبال ایران معرفی کردند.

*همه برای عزت و سربلندی ایران تلاش می کنیم
حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول این قرارداد همکاری را در شرایطی که برند همراه اول در کشور شناخته شده است، در راستای ارائه سرویس های دیجیتال طراحی و پیاده سازی شده توسط این اپراتور دانست و ابراز کرد: امیدواریم در این تعامل چند ساله، نقش موثری چه از منظر اتصال نزدیکتر و آنلاین هواداران و تیم های ملی ‌و چه از منظر حمایت موثر در راستای ارتقای جایگاه این ورزش در کشور داشته باشیم که در نهایت لحظات شادی برای مردم عزیزمان رقم بخورد.

وی یادآور شد: همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطات سیار خاورمیانه قابلیت در اختیار قرار دادن سرویس های دیجیتالی که طی دو سال اخیر توسعه داده است را دارد و امیدواریم با تعامل سازنده ای که با فدراسیون والیبال داریم، بتوانیم این سرویس ها را در اختیار ورزش کشور نیز قرار دهیم و همه برای عزت و سربلندی ایران تلاش کنیم.

*امیدواریم حاصل این قرارداد، غرور هموطنان عزیزمان را به دنبال داشته باشد
محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز ضمن ابراز خوشحالی از انعقاد این قرارداد و تشکر از مدیرعامل همراه اول، گفت: امیدوارم همکاری خوبی با همراه اول تا پایان المپیک ۲۰۲۴ داشته باشیم.

وی افزود: طبیعتا نقش اسپانسر در رشد و توسعه والیبال بی بدیل و تعیین کننده است. شاید ۱۵ سال پیش ۹۸ درصد منابع والیبال به دولت بستگی داشت ولی الان این وابستگی به ۱۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

داورزنی همچنین ابراز امیدواری کرد تا حاصل این همکاری باعث غرور ملی هموطنانمان باشد و والیبال کشورمان بتواند در بالاترین رده جهانی بدرخشد و حضورش در بین ۱۰ تیم برتر جهان را حفظ کند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران و فدراسیون والیبال حضور داشتند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

 همراه اول به عنوان حامی اول ورزش ایران، هم اکنون حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان نیز هست که کشتی ایران در دو سال اخیر با این حمایت، نتایج درخشانی را در مسابقات المپیک و جهانی رقم زده است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x