برند دوچرخه ویوا

برند دوچرخه ویوا را بهتر بشناسید

پایگاه خبری دنیای برند، دوچرخه ویوا از پر فروش ترین دوچرخه‌ها در میان ایرانیان است. این دوچرخه تنوع بالایی دارد و در سبک‌های مختلفی تولید می‌شود.

شناخت و بررسی قیمت انواع دوچرخه ویوا

دوچرخه ویوا VIVA یکی از محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین دوچرخه‌هایی است که در سراسر جهان و ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت دوچرخه ویوا در مقایسه با برندهای مشهور دیگر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است. ضمن اینکه قیمت مناسب تولیدات این برند مشهور، نشانی از پایین بودن کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده در تولید آن‌ها نیست. این برند سابقه‌ای طولانی در تولید انواع دوچرخه بزرگسال و کودک دارد. کلیه محصولات این برند تحت آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده‌اند. ایمنی، راندمان بالا، کیفیت سواری و دوام و ماندگاری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که در ساخت دوچرخه ویوا به آن‌ها به شدت توجه شده است.

تاریخچه ویوا VIVA

شرکت سازنده دوچرخه ویوا بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع دوچرخه در سبک‌های گوناگون دارد. این مجموعه فعالیت خود را در سال ۱۹۹۲ میلادی در تایوان آغاز کرد. این برند به سرعت در عرصه رقابت جهانی وارد شد و توانست در رویدادهای مهم ورزشی از جمله مسابقات جهانی دوچرخه سواری و المپیک با ارائه تولیدات خود به نامی ماندگار تبدیل شود.

ویوا امروزه به یکی از قدرتمندترین برندهای تولید کننده دوچرخه در جهان تبدیل شده است که محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های انحصاری تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات این برند هم اکنون در بیش از ۴۵ کشور دنیا از جمله ایران به فروش می‌رسد و طرفداران پر و پا قرصی دارد. شرکت اصلی سازنده این برند در کشور تایوان مستقر شده است. محصولات این برند به دلیل سطح بالای تقاضا از سوی مصرف کنندگان، در کشورهای ماکائو و سریلانکا نیز تولید می‌شوند. این برند با فعالیت مداوم در صنعت دوچرخه سازی، توانسته جایگاه ۴۹۰ را در میان ۵۰۰ برند برتر تولید کننده دوچرخه در جهان کسب کند.

انواع دوچرخه ویوا

دوچرخه ویوا هم اکنون در لیست پر فروش ترین دوچرخه‌ها در سراسر جهان قرار دارد. تولیدات این برند بر اساس رده سنی در انواع بزرگسال و کودک دسته بندی می‌شوند.

دوچرخه کودک ویوا

دوچرخه‌های کودک این برند در سایزهای مختلف ۱۲، ۱۶، ۲۰ و ۲۴ طراحی و تولید می‌شوند. این برند از متریال درجه یک و بدون حساسیت در تولید دوچرخه‌های کودک خود بهره برده است. همچنین در طراحی انواع دوچرخه بچه گانه این برند به ایمنی و سلامت کودک نیز به شدت توجه شده است. به همین دلیل این دوچرخه‌ها بدنه مقاوم داشته و به کمک چرخ، بغل بند، پشتی و غیره مجهز هستند. برند ویوا طیف گسترده‌ای از دوچرخه‌های کودک را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف طراحی و تولید کرده است. دایره انتخاب مشتریان در حوزه کودک بسیار وسیع بوده و از دو سالگی تا نوجوانی را پوشش می‌دهد.

دوچرخه بزرگسال ویوا

دوچرخه بزرگسال ویوا بر اساس سبک دوچرخه سواری به انواع کوهستان، کورسی، شهری، نمایشی و برقی تقسیم بندی می‌شوند. تنوع در طراحی و مدل از دیگر ویژگی‌های تولیدات برند ویوا است. این برند در هر یک از این سبک‌ها چندین مدل دوچرخه طراحی و تولید کرده است. این تولیدات بر اساس سطح تکنولوژی و فناوری‌های به کار رفته در ساخت، با یکدیگر کاملاً تفاوت دارند. برند ویوا نیاز همه دوچرخه سواران را برآورده کرده و محصولی برای ارائه به هر یک از آن‌ها دارد. نسل جدید دوچرخه‌های ویوا به تکنولوژی‌های بسیار جدیدتری مجهز گشته و سبک سازی و مقاوم سازی شده‌اند. قطعات این دوچرخه‌ها به روز تر و پیشرفته تر بوده و شتاب گیری و راندمان آن‌ها بالاتر است.

Get to know Viva bicycle brand better 01 - برند دوچرخه ویوا را بهتر بشناسید
دوچرخه بزرگسال ویوا

دوچرخه کوهستان ویوا

تنوع در مدل دوچرخه ویوا سبک کوهستان بسیار زیاد است. از مهم‌ترین مشخصه‌های این دوچرخه‌ها می‌توان به دوشاخ کمک فنر دار با قابلیت قفل شونده، فریم آلومینیومی، ترمز هیدرولیک و سیستم دنده چند سرعته و غیره اشاره کرد. این سبک دوچرخه در سایزهای ۲۶، ۲۷.۵ و ۲۹ تولید شده و بر اساس نیاز خود می‌توانید بهترین سایز را خریداری کنید. سایز ۲۶ برای افراد مبتدی و سایز ۲۹ برای افراد حرفه‌ای مناسب هستند. اما سایز ۲۷.۵ محبوب‌ترین و پر فروش ترین سایز دوچرخه کوهستان در این برند است.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت دوچرخه ویوا

با خرید دوچرخه ویوا، لذت یک سواری دلچسب و راحت را تجربه خواهید کرد. از جمله عوامل تأثیر گذار بر قیمت دوچرخه می‌توان به جنس بدنه و سطح تکنولوژی و فناوری قطعات آن اشاره کرد. تکنولوژی ساختی که در فریم دوچرخه به کار رفته از جمله تکنولوژی هیدروفرم می‌تواند تأثیر کوچکی در قیمت دوچرخه داشته باشد. اما تأثیر بزرگ‌تر مربوط به قطعات به کار رفته در ساخت دوچرخه و سطح تکنولوژی و فناوری‌های آن‌ها است. به طور مثال رده ساخت، نوع ترمز، تعداد دنده‌ها و میزان پیشرفتگی آن‌ها، سیستم تعلیق و غیره می‌توانند بر قیمت دوچرخه تأثیر بگذارند. سبک دوچرخه نیز تأثیر قابل توجهی در قیمت نهایی آن دارد. سبک‌های مختلف دوچرخه در صورت داشتن شرایط و تجهیزات یکسان دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. به طور مثال دوچرخه‌های برقی قیمت بالاتری در مقایسه با سایر سبک‌ها دارند.

Get to know Viva bicycle brand better 02 - برند دوچرخه ویوا را بهتر بشناسید
قیمت دوچرخه ویوا

تعداد دنده

تعداد دنده دوچرخه با عدد به دست آمده از حاصل ضرب تعداد دنده‌های خودرو عقب و طبق قامه نشان داده می‌شود. دوچرخه‌های دنده‌ای در انواع ۲۱ سرعته، ۲۴ سرعته، ۲۷ سرعته و غیره تولید می‌شوند. تعداد دنده‌ها تأثیر مستقیمی بر قیمت نهایی دوچرخه ویوا دارد. تعداد دنده مورد نیاز با توجه به مسیری که قصد رکاب زدن در آن را دارید تعیین می‌شود. برای عبور از مسیرهای شیب دار و کوهستانی به دوچرخه‌هایی با تعداد دنده بالاتر نیاز دارید.

سطح حرفه‌ای بودن سیستم دنده

در خرید دوچرخه ویوا هر چقدر میزان حرفه‌ای بودن سیستم دنده بالاتر باشد باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. سیستم دنده شامل دسته دنده، شانژمان عقب و طبق عوض کن بوده و از نظر سطح حرفه‌ای بودن با یکدیگر تفاوت دارند. به طور مثال سیستم دنده برند شیمانو مدل تورنی در پایین‌ترین رده و مدل دئور و الیویو در بالاترین رده قرار دارند.

نوع سیستم ترمز

در دوچرخه ویوا از دو نوع ترمز ویبریک و دیسکی استفاده می‌شود. برند ویوا از سیستم ترمز برند تکترو یا شیمانو در تولید دوچرخه‌های خود استفاده می‌کند. ترمزهای دیسکی هیدرولیک قیمت بالاتری دارند. همچنین سیستم دنده برند شیمانو با کیفیت تر و گران قیمت تر از دیگر برندها است.

دوشاخ کمک فنر دار

در تولید انواع دوچرخه ویوا از دوشاخ کمک فنر دار برندهای ویوا، زوم، اس آر سانتور و آر اس تی جیلا استفاده می‌شود. این سیستم به کنترل وضعیت بدنی شما در طول مسیر کمک کرده و به شما امکان استارت‌ها و شوک‌های وقفه‌ای مناسبی می‌دهد.

جنس بدنه

جنس بدنه اکثر مدل‌های دوچرخه ویوا از آلومینیوم است و وزن کم و مقاومت قابل قبولی دارد. اما در میان انواع دوچرخه‌های برند ویوا مدل‌هایی وجود دارد که دارای فریم کربنی هستند.

سایز تایر

در خرید دوچرخه ویوا باید به سایز و نوع تایر نیز توجه کنید. تایرهای باریک و بدون عاج برای رکاب زنی با سرعت بالا در مسیرهای مسابقه‌ای و جاده‌های هموار مناسب هستند. تایرهای پهن و عاج دار برای رکاب زنی در مسیرهای ناهموار و برای جلوگیری از سر خوردن طراحی شده‌اند.

خرید دوچرخه ویوا از آریا چرخ

فروشگاه دوچرخه آریا چرخ به آدرس https://arya-charkh.ir/ انواع دوچرخه از بهترین برندهای جهان از جمله دوچرخه ویوا، جاینت، المپیا و غیره را به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه می‌کند. این فروشگاه به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان خرید محصولات خود را میسر کرده است. در هر دو روش کلیه محصولات به همراه ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و ارسال فوری و رایگان به مشتریان عرضه می‌شوند. شما می‌توانید دوچرخه‌های برند ویوا را در سبک‌های مختلف از این فروشگاه معتبر خریداری کنید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

۷ نظر

  1. blank

    دوچرخه ویوا واقعا مارک خوبی هستش. من سه سال مدل المنت ۲۷.۵ دارم و خیلی خوب بوده.

  2. blank

    مارک خیلی خوبی هستش. بخصوص دوچرخه کوهستان ویوا که هم قطعات شیمانو دارد و هم از آلومینیوم ساخته شده. نسبت به خیلی از برندهای بازار بهتره

  3. blank

    من دوچرخه کودک ویوا برای دخترم گرفتم خیلی خوب بود

  4. blank

    خیلی ممنونم بسیار عالی و کاربردی بود

  5. blank

    برای انتخاب برند ویوا شک داشتم با خوندن مطالب از انتخابم مطمعن شدم .سپاسگزارم

  6. blank

    دوچرخه های ویوا الکی جزو برندهای خوب دوچرخه نیست
    خیلی خوب رکاب میخوره و استهلاک هم نداره در کل از خریدش راضی میشین

  7. blank

    به شدت طرفدار ویوا هستم ؛حتی از جاینت هم بیشتر دوست دارم دوچرخه های ویوا رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *