سمینار ژنولوگ «از ژن تا دیالوگ»

سمینار ژنولوگ «از ژن تا دیالوگ» برگزار شد

پایگاه خبری دنیای برند، سمینار ژنولوگ (از ژن تا دیالوگ) در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با سخنرانی فرشته ایران‌ نژاد و حضور علاقمندان و اساتید ارتباطات برگزار شد.
فرشته ایران‌نژاد، مدرس سخنرانی و ارتباطات، از اهداف خود در برگزاری این سمینار گفت:
صحبت‌کردن و ارتباطات به سبک شخصی توسعه پیدا کند و با علمی بررسی‌کردن فرایند ژنتیک و توانمندی هر فرد، نگاهی به ساخت پرسنال برند هر فرد داشته باشیم. ساخت برند شخصی قدرتمند، نیازمند صحبت و ارتباط برقرارکردن به صورت حرفه‌ای است و در نتیجه، ساخت یک منِ حرفه‌ای بر اساس سبک شخصی تأثیرگذار است.
فرشته ایران‌نژاد در پاسخ خبرنگاران گفت: دوره آن‌لاین سخنرانی پلاس پرجمعیت‌ترین دوره است و ۶۰ روز کامل با فراگیرها در ارتباط هستیم و هر روز برای رشد و توسعه‌ آن‌ها برنامه و تمرین‌های مختلفی داریم. این دوره تابه‌حال حدود ۴هزار نفر شرکت‌کننده داشته است.
ایران‌نژاد افزود: اغلب فراگیران بعد از گذراندن دوره‌ها توانستند به موفقیت‌های بزرگ‌تری برسند. این موفقیت‌ها هم در بُعد شخصی و هم در بُعد کسب‌وکار و درآمدزایی و حتی در نوع ارتباط‌گیری هم تأثیرگذار بوده است.
در ادامه افزود: این تنها دوره فن بیان در کشور است که صفر تا صد آموزش را انجام می‌دهد؛ از خودشناسی شروع می‌شود و این عنوان خودشناسی بسیار در آموزش تأثیرگذار بوده است. انجام هزینه برای چنین دوره‌ها و سمینارهایی نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده افراد محسوب می‌شود؛ به طوری که خواهند توانست با اولویت‌بندی‌های آگاهانه نسبت به تغییر سبک زندگی خود و داشتن آینده‌ای ایدئال گام بردارند.
از نظر خانم فرشته ایران‌نژاد، بانوان در جامعه ایران با وجود محدودیت‌های مختلف برای می‌توانند به موفقیت برسند.

قرار است بانوان قوی‌تر از محدودیت‌ها باشند

وی افزود: بیشتر شرکت‌کننده‌ها در این رویداد و دوره‌ها بانوان کشور هستند و من معتقدم وقتی بانوان در جامعه تغییر کنند، با اعتماد به نفس‌تر و محکم‌تر می‌شوند و در نتیجه نسل بهتری را تربیت می‌کنند.
این دوره‌ها برای نوجوانان به صورت مجزا برگزار می‌شود؛ به دلیل اینکه ما معتقدیم نوجوانان این دوره‌ها را به صورت بازی و با حال خوب سپری کنند و این دوره از سن ۶ سالگی تا ۱۴ سالگی با عنوان دوره‌های نوجوانان و از ۱۵ سالگی به بالا با عنوان دوره‌های بزرگسالان برگزار می‌شود.

Genelog seminar From Gene to Dialogue was held 0 - سمینار ژنولوگ «از ژن تا دیالوگ» برگزار شد
سمینار ژنولوگ «از ژن تا دیالوگ»، با سخنرانی فرشته ایران‌نژاد

پنل گفت‌وگوی سمینار ژنولوگ:

این پنل با حضور سرکار خانم آشا محرابی، استاد محمود معظمی و پوریا مظفریان برگزار شد.

Genelog seminar From Gene to Dialogue was held 1 - سمینار ژنولوگ «از ژن تا دیالوگ» برگزار شد
پنل سیمنار ژنولوگ با حضور سرکار خانم آشا محرابی، استاد محمود معظمی و پوریا مظفریان

سمینار ژنولوگ ساعت ۱۰ صبح ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با سخنرانی سرکار خانم فرشته ایران‌نژاد «موسس حال خوب زندگی آگاهانه، نویسنده کتاب نگرش سیتمی در سازمان‌ها» شروع شد و در نهایت در ساعت ۱۴:۳۰ به پایان رسید.

 

پایان

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *