Gefran representative of Italy in Iran 0000 - نمایندگی جفران ایتالیا در ایران

نمایندگی جفران ایتالیا در ایران

پایگاه خبری دنیای برند، نمایندگی جفران در ایران وجود دارد، شرکت تامین تجهیزات فنی آنیل نماینده محصولات جفران ایتالیا در ایران میباشد که یکی از محصولات اصلی آن خط کش جفران ایتالیا میباشد.

جفران یک شرکت معروف و به نام در کشور ایتالیا است که در عرصه تولید انواع محصولات اتوماسیون صنعتی و کنترل فرایند با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان مشغول به فعالیت می باشد و نیاز صنایع مختلف را با تولید محصولات اتوماسیون صنعتی در سر تا سر جهان تامین می نماید.

محصولاتی که در برند ایتالیایی جفران به تولید می رسند از نظر سطح کیفی بسیار بالا هستند و به طور جهان گستر مورد استفاده قرار می گیرند؛ شرکت جفران برای آن که بتواند محصولات تولیدی خود را به بهترین شکل ممکن به دست مشتریان برساند نمایندگی هایی را در اغلب کشورها به کار گرفته است که به وسیله آن ها بتواند نیاز بازارهای مختلف را از محصولات اتوماسیون صنعتی برطرف نمایید.

شرکت تامین تجهیزات فنی آنیل نمایندگی جفران در ایران است که کالاهای تولیدی این شرکت را به طور مستقیم وارد و با بهترین کیفیت، به صورت کاملا اورجینال و با مناسب ترین قیمت هر طور که مصرف کنندگان راحت باشند به طور حضوری یا اینترنتی در اختیار آنان قرار می دهد؛ شایان به ذکر بوده که محصولات جفران که به واسطه نمایندگی جفران در ایران به فروش می رسند کاملا اورجینال هستند و به همراه ضمانت نامه در اختیار مشترین قرار می گیرند.

 

معرفی محصولات جفران که توسط شرکت آنیل، نمایندگی جفران در ایران در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند

همان طور که گفتیم، کمپانی جفران در زمینه اتوماسیون صنعتی محصولات متنوعی از جمله خط کش جفران را به واسطه نمایندگی های خود در سراسر جهان به عرضه می رساند که کالاهای این برند که توسط شرکت آنیل در کشور ایران در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند شامل موارد زیر هستند.

  1. کنترلرهای پی ال سی: کنترلرهای پی ال سی که تولیدی کمپانی جفران ایتالیا هستند یکی از قدرتمندترین تجهیزات به جهت کنترل و نظارت صنعتی می باشند که قابلیت برنامه ریزی با آن ها وجود دارد و با به کارگیری شان در صنایع مختلف امکان هماهنگ سازی فرایندهای دشوار در صنایع گوناگون و خطوط تولید تا مدیریت انرژی مقدور است.
  2. اینورترها: به واسطه اینورترهایی که در کمپانی ایتالیایی جفران به تولید می رسند می توان که کنترل و مدیریت موتورها را به شکلی موثر و مفید و البته قابل اطمینان انجام داد؛ از ویژگی های خوبی که اینورترهای ساخت برند جفران دارند این است که مصرف انرژی را بهتر و بهینه تر می کنند، کارایی موتورها را مطلوب تر می نمایند و قادر هستند که مدیریت و کنترل دقیق سرعت و گشتاور را در کاربری های صنعتی فعال نمایند.
  3. کنترل کننده های دما: این تجهیزات همان طور که از نامشان مشخص است به جهت ارائه کنترل دقیق و قابل اطمینان دما در فرایندها و پروسه های صنعتی در شرکت جفران به تولید رسیده اند که در تمام صنایع قابل استفاده می باشند و کارایی های وسیعی دارند.
  4. مبدل های فشار: با استفاده از مبدل های فشاری که در برند جفران ایتالیا به تولید می رسند می توان فشار را به طور دقیق اندازه گیری کرد؛ از ویژگی های خوب مبدل های فشار شرکت جفران می توان به این موارد اشاره داشت که این قطعات اطلاعات را به صورت لحظه ای نمایان می کنند و کنترل بهینه و ایمن را در صنایع مختلف ضمانت می کنند.
  5. سنسورهای موقعیت: با استفاده از سنسورها و حسگرهای موقعیت برند ایتالیایی جفران می توان در ماشین آلات و دستگاه های صنعتی موقعیت دقیق را سنجید.
  6. کنترل کننده های برق: کنترل کننده های برقی که به واسطه برند ایتالیایی جفران به تولید می رسند قادر هستند به بهترین شکل انرژی و توان در سیستم های صنعتی را مدیریت کنند و مسئولیتی که بر دوش این قطعات است تنظیم دقیق توان، افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی می باشد.

Gefran representative of Italy in Iran 0 - نمایندگی جفران ایتالیا در ایرانشرکت تامین تجهیزات فنی آنیل، بزرگترین نمایندگی جفران در ایران

شرکت تامین تجهیزات فنی آنیل یکی از بهترین و بزرگ ترین نمایندگی های جفران در ایران است که محصولات جفران  را به طور مستقیم با بهترین قیمت و به همراه ضمانت نامه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

متخصصان زبده و کاربلد شرکت آنیل با تجربه و تخصص بالایی که درباره محصولات برند ایتالیایی جفران دارند تلاش می کنند که مشکلات مربوطه به این قطعات را به سرعت تشخیص دهند و آن ها را به بهترین شکل تنظیم نمایند.

 

Gefran representative of Italy in Iran 00 - نمایندگی جفران ایتالیا در ایراناگر قصد خرید محصولات اتوماسیون صنعتی جفران را با اطمینان از اصالت کالا دارید، می توانید شرکت تامین تجهیزات فنی آنیل را برای خرید انتخاب نمایید یا این که اگر از محصولات جفران استفاده می کنید و آن ها به هر دلیلی دچار مشکل شدند، می توانید که برای تعمیر و تنظیم آن ها از کارشناسان متخصص شرکت آنیل کمک بگیرید.

ما در مجموعه تامین تجهیزات فنی آنیل به شما این اطمینان را می دهیم که کالاهای متنوع برند ایتالیایی جفران را به طور کاملا اورجینال به همراه ضمانت نامه در اختیارتان قرار دهیم و رضایت شما را در این زمینه جلب نماییم.

به جهت دریافت قیمت و سفارش محصولات اتوماسیون صنعتی برند ایتالیایی جفران از مجموعه تامین تجهیزات فنی آنیل لازم است به وب سایت رسمی این مرکز مراجعه کنید یا به صورت حضوری به آدرس درج شده در همین صفحه بروید؛ همچنین شماره تلفن های در نظر گرفته شده در همین صفحه از پل های ارتباطی با این نمایندگی جفران در ایران هستند که شما با شماره گیری آن ها می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید و در زمینه استفاده از کالاها نیز از آنان به طور رایگان مشاوره دریافت نمایید.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *