فیلم

فانوفیلم

پایگاه خبری دنیای برند، بی شک مخاطب سینما از هر دسته ای زمان تماشای همه آثار منتشر شده در صنعت سینما جهان را نخواهند داشت. از همین رو باید ابتدا دید به چه سبکی از فیلم علاقه مندیم و بعد اثار فاخر همان دسته را انتخاب و تماشا کنیم . این امر نیاز به یک مرجع بزرگ دارد تا به سادگی بتوانیم به محتوای مورد نظرمان برسیم. از همین رو سرویس های Vod به وجود آمدند تا ما بدون صرف زمان برای تهیه و دانلود فیلم ها بتوانیم به راحتی به فیلم ها و یا سریال های مورد علاقه مان دسترسی پیدا کنیم. ویدئو به‌درخواست (VOD) سیستم‌هایی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند محتواهای صوتی یا تصویری را هر زمان که خودشان خواستند گوش و تماشا کنند. تقریباً تا سال ۱۳۶۵ تنها راه دیدن یا شنیدن محتواهای صوتی و تصویری (فیلم سینمایی، سریال، مستند و…)، رسانۀ ملی (تلویزیون و رادیو) بود. بین سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۲، با ورود سیستم ویدئوی خانگی (VHS) به ایران، مراکزی به نام ویدئوکلوپ در کنار رسانۀ ملی راه‌اندازی شد. ویدئو‌کلوپ‌ها در واقع تنها مراکز رسمی و دارای مجوزی بودند که کاربران می‌توانستند برای خرید و کرایۀ فیلم به آنان مراجعه کرده و مطابق سلیقۀ خود و با‌توجه‌ به تنوع آثار موجود در هر ویدئوکلوپ، به انتخاب فیلم بپردازند. این رویه به همین صورت ادامه داشت تا تقریباً در سال ۱۳۹۰ سر‌و‌کلۀ کسب‌و‌کارهای «ویدئو به درخواست» در ایران پیدا شد. امروزه کاربران می‌توانند به کمک ویدئو به درخواست، هر محتوای ویدئویی را که دوست دارند، در هر زمان که تمایل دارند، در تلویزیون، کامپیوتر یا موبایلشان ببینند یا بشنوند. وی او دی” مخفف Video On Demand و در واقع همان تکنولوژی IPTV  است .

funofilm 0 - فانوفیلم با این تفاوت که به جای شبکه های زنده , فیلم و سریال هایی به صورت آنلاین بر روی سرور قرار داده شده است . معمولا اکثر سرویس دهندگان IPTV سرویس VOD را نیز بر روی سرور اضافه میکنند . در اکثر این رسیورها این گزینه وجود دارد و یکماه تا شش ماه بصورت رایگان قابل دریافت هستند در صورت اتمام زمان اکانت براحتی قابل تمدید مجدد میباشد. این بین رسانه پخش محتوا آنلاین فانوفیلم بی شک یکی از بهترین گزینه های VOD برای تماشای سریال مورد علاقه خود است. رسانه تصویری funofilm یک آرشیو بسیار قدرتمند از بهترین و به روز ترین فیلم ها، سریال ها و حتی انیمیشن های جهان را گرد هم آورده تا علاقه مندان به این سبک بتوانند به راحتی فیلم خود را انتخاب کنند و در کنار همه اعضا خانواده به تماشای آن بنشینند. تیم محتوای وب سایت funofilm  با دقت بسیار زیاد بهترین فیلم های اکشن تولید شده در جهان را پیدا میکنند و پس از پالایش آن ، فیلم ها رو جهت تماشا در این رسانه تصویری قرار میدهند . همانطور که قبلا در مورد مزایای سرویس وی او دی فانوفیلم میدانید، کاربر میتواند بدون اشغال فضای هارد دیسک خود و بدون هیچگونه قطعی وسط تماشای فیلم، آن را به سرعت به صورت آنلاین تماشا کند. یکی دیگر از ویژگی های بارزVOD  وجود انواع مختلف از ژانر ها مانند فیلم ورزشی ، جنایی، عاشقانه، ابرقهرمانی، درام و… و همچنین  انیمیشن ها و سریال ها و فیلم سینمایی و… است.

funofilm 1 - فانوفیلماز پلیر ویدئو وب سایت فانوفیلم از به روز ترین تکنولوژی سیستم پخش آنلاین بهره میبرد که مخاطب قادر باشد با هر سرعت اینترنتی و در هر کجا از محتواهای بی شمار آن استفاده کند و همچنین به نسبت سرعت اینترنت استفاده کننده ، کیفیت محتوا را تنظیم میکند تا بیننده هنگام تماشای محتوای مورد علاقه خود تجربه قطع شدن آن را پیدا نکند . استفاده از تمامی محتواهای بی شمار وب سایت funofilm به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرد و مخاطبین بدون پرداخت هیج هزینه ای بابت خرید اشتراک های ماهیانه از آنها استفاده کنند.

 

این مطلب، خبر آگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Creating a beautiful and practical environment for the balcony 310x165 - ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

ایجاد محیطی زیبا و کاربردی برای بالکن

پایگاه خبری دنیای برند، بالکن همچون تکه‌ای از طبیعت در آغوش خانه، واحه‌ای از آرامش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *