سفیر

آشنایی با فروشگاه عطری، آرایشی سفیر

پایگاه خبری دنیای برند، سفیر جزو اولین فروشگاه‌هایی بود که امکان خرید به‌صورت سلف‌سرویس را در فروشگاه‌ها فراهم کرد تا مشتریان بتوانند آزادانه عطر، لوازم آرایشی یا محصولات بهداشتی مورد نظرشان را بررسی کرده و اقدام به خرید نمایند.

فروش عطرهای لوکس در سفیر

سفیر همواره به عنوان مرکز خرید عطر و ادکلن اورجینال و بخصوص عطرهای نیش شناخته می‌شود؛ چرا که در دوران فعالیت خود نمایندگی بسیاری از برندهای مطرح دنیا را اخذ کرد. از سال‌های دور تا امروز، همواره خرید عطر اورجینال یکی از دغدغه‌های مشتریان بوده؛ به همین علت فروشگاه سفیر برای حل این مشکل، شروع به پخش محصولات عطری در حالت زنجیره‌ای نمود تا در تهران و سایر شهرها، عطرهای اورجینالی را که نمایندگی آنها را اخذ کرده بود به صورت مستقیم به دست مصرف‌کننده برساند.

برندهایی با نمایندگی رسمی

سفیر طی سال‌های فعالیت خود نمایندگی‌های معتبری همچون لانکوم، دیور، کلارنس، بای تری، ایو سن لوران، مورسک، اتکینسونز، جورجیو آرمانی، دیزل، موگلر و بسیاری از دیگر برندها را اخذ نمود و با ارائه‌ی محصولات اورجینال در سراسر کشور، گامی موثر در جلب رضایت خریداران برداشت.

عرضه‌ی عطرهای بازیگران

مجموعه‌ی سفیر در راستای حمایت از تولید داخلی، برای اولین بار در ایران عطر لیلا حاتمی و عطر نوید محمدزاده را در فروشگاه‌های خود عرضه کرد. پخش این محصولات پس از تولید به سفیر واگذار شد و به‌صورت گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه اینترنتی این مجموعه به دست مشتریان رسید.

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

از همان ابتدای کار، فروشگاه سفیر همزمان با عرضه‌ی عطرهای اصل، اقدام به فروش انواع لوازم آرایش باکیفیت نیز نمود. به همین علت، طبق رویه‌ای که برای عطرها درنظر گرفته شده بود، تدابیر لازمه اندیشیده شد تا محصولات آرایشی و بهداشتی نیز از برندهای باکیفیت و مطرح دنیا به صورت اورجینال تهیه شده و در جامعه عرضه گردد.

Familiarity with perfume shop Safir cosmetics - آشنایی با فروشگاه عطری، آرایشی سفیر

فروشگاه اینترنتی

وب‌سایت سفیر از سال ۱۳۹۴ کار خود را آغاز نمود و پس از گذشت چند سال به دامنه‌ی جدید خود به آدرس safirstores.com نقل مکان کرد. درحال‌حاضر وب‌سایت سفیر در حوزه‌ی خرده فروشی آنلاین انواع عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. در این بخش‌ها انواع محصولات مثل عطرهای لوکس از برندهای بزرگ دنیا، عطرهای باکیفیت ایرانی، لوازم آرایش و محصولات بهداشتی داخلی و خارجی عرضه می‌گردد. همچنین بخش مجله‌ی سفیر یا Safir Mag تلاش دارد تا مباحث آموزشی را در این حوزه ارائه نماید.

این سایت، خیلی زود تبدیل به درگاهی شد تا خدمات سفیر در راستای ارتقای سطح مشتری‌مداری، حتی به‌صورت آنلاین نیز تکمیل‌تر گردد؛ بدین ترتیب همراهان سفیر قادر گردیدند تا با خرید از فروشگاه اینترنتی سفیر، بدون نیاز به خروج از منزل، نیازهای خود را مرتفع سازند. سیستم این وب‌سایت با فروشگاه‌های فیزیکی سفیر به صورت یکپارچه عمل می‌کند و خریداران در تمام نقاط کشور می‌توانند از اعتبارات کارت مشتریان و تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

سوشال مدیا و سفیر

سفیر همواره  برای ارتباط بهتر با مشتریان و آگاهی از نظرات آنها در شبکه‌های اجتماعی مختلف حضور داشته است. اینستاگرام سفیر در پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۵۰ هزار نفر دنبال‌کننده داشت. سفیر به منظور اطلاع‌رسانی و تشویق خریداران در این شبکه‌ها اقدام به برگزاری مسابقات و اهدای جوایز می‌کند و عرضه‌ی محصولات خارجی و ایرانی معتبر در این شبکه‌ها به اطلاع کاربران می‌رسد.

باشگاه مشتریان

سفیر برای خدمت‌رسانی بهتر و ارائه‌ی تخفیفات فردی و گروهی، قرعه‌کشی‌ها، اهدای جوایز مختلف و همچنین اطلاع‌رسانی در مورد برنامه‌های متنوع، اقدام به تاسیس باشگاه مشتریان نمود. هر خریدار با اولین خرید از فروشگاه‌های فیزیکی و یا سایت سفیر عضو این باشگاه می‌گردد. مشتریان باتوجه به وفاداری خود، رفته‌رفته از اشتراک اولیه که اشتراک آبی نام دارد، به اشتراک نقره‌ای و سپس طلایی می‌رسند. افرادی که اشتراک طلایی را بدست می‌آورند، پس از هر خرید ۱۰ درصد از مبلغ را در کارت اشتراک خود به صورت اعتبار ذخیره می‌کنند، تا در خرید بعدی به‌عنوان تخفیف از آن استفاده نمایند.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Img20240313151452412 310x165 - برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

برای توسعه انرژی تجدیدپذیر، از ظرفیت های بین المللی استفاده شود

در نشست کمیسیون انرژی اتاق ایران که با حضور نماینده اتاق‌های مشترک برگزار شد، درباره …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x