برند گوجه فرنگی سیاه

صادرات برند گوجه فرنگی سیاه ایران به کشورهای روسیه و قطر

پایگاه خبری دنیای برند، مجوز نخستین برند گوجه فرنگی سیاه ایران را دریافت کردیم که کشورهای روسیه و قطر متقاضی این محصولات هستند و به آن کشورها صادرات داریم.

«ساسان کفایی» مجری طرح و نخستین تولید کننده گوجه فرنگی سیاه در منطقه جنوب شرق کشور در رفسنجان اظهار کرد: با کمک خانواده ام حدود ۱۰ سال پیش گلخانه گوجه فرنگی سیاه در رفسنجان ایجاد کردم.

وی با بیان اینکه گلخانه هیدروپونیک ۵ هزار متر مربعی با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تا یک سال آینده احداث خواهد شد، افزود: با احداث گلخانه جدید برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی می شود.

وی گفت: در گلخانه ای که قبلا راه اندازی کردیم ۳۰۰ نوع محصول مانند گوجه فرنگی سیاه، کاهو، انواع سبزیجات، انواع فلفل های رنگی و … کشت می شود.

وی بیان کرد: در کنار تولید این محصولات ما فرآوری آن ها را هم داریم و با راه اندازی این گلخانه جدید بیشتر از نیروهای بومی و خانم های منطقه کفائیه به کار گرفته می شود.

کفایی گفت: برای نخستین بار در دنیا چاشنی گوجه سیاه به وسیله روغن زیتون که برای سلامتی مفید است و آزمایشات این چاشنی هم مورد تأئید وزارت بهداشت است را تولید کردیم که در ۳ نمونه ارائه می شود کارهای ثبت این چاشنی در حال انجام است و قرار است به تولید انبوه برسد.

به گزارش ایسنا، سید “محمدرضا جندقی” مدیر امور نوآوری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این مراسم که بسته بندی منحصر به فرد فرآوری محصولات گلخانه کفایی رونمایی شد، اظهار کرد: این بسته بندی هیچگونه آسیبی به محیط زیست نمی رساند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از تولیدات محصولات گلخانه ای آقای کفایی در همین بسته به کشورهای خارج صادر می شود مجتمع مس سرچشمه نیز قرار است از این بسته بندی برای داخل مجموعه خود استفاده کند و سفارشاتی هم داده است.

همچنین ببینید

The family health program in the name of Iran was registered globally 310x165 - برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

برنامه سلامت خانواده به نام ایران ثبت جهانی شد

سازمان جهانی بهداشت، «برنامه سلامت خانواده» را ابتکار جمهوری اسلامی ایران دانست و بر اساس …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x