برند تسلا

پایان توقف ۷ روزه تولید برند تسلا

پایگاه خبری دنیای برند، شرکت خودروسازی تسلا قصد دارد تولید خود را در کارخانه شانگهای از چهارم آوریل از سر بگیرد.

دو منبع آگاه اعلام کردند که تسلا قصد دارد از روز دوشنبه تولید خود را در کارخانه شانگهای از سر بگیرد زیرا انتظار دارد اولین گروه از کارگران خود را از محدودیت‌های شهر برای مقابله با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ مرخص کند.

تولید در کارخانه خودروساز آمریکایی شانگهای که خودروهایی را برای بازار چین تولید می‌کند و همچنین یک قطب صادراتی مهم است، از ۲۸ مارس متوقف شده است زیرا دولت محدودیت دو مرحله‌ای را آغاز کرده است که این کارخانه در آن منطقه قرار داشته است.

یکی از منابع به رویترز گفت: با این حال، برنامه‌های از سرگیری تسلا ممکن است به دلیل سیاست‌های در حال تحول شانگهای برای کووید-۱۹ تغییر کند. تسلا در ابتدا امیدوار بود که عملیات خود را تنها به مدت چهار روز متوقف کند اما برنامه‌های تولید خود را پس از تمدید محدودیت‌ها، برای جمعه و شنبه نیز لغو کرد. تمام شانگهای در حال حاضر در محدودیت کرونایی است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

توقف هفت روزه یکی از طولانی‌ترین تعلیق‌ها از زمان شروع تولید کارخانه در اواخر سال ۲۰۱۹ است. تسلا هرهفته، ۶ هزار خودرو مدل ۳ و ۱۰ هزار خودروی مدل Y در کارخانه خود در شانگهای تولید می‌کند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *