گردشگری

تلاش برای توسعه گردشگری و برندسازی عسل شهر هیر

پایگاه خبری دنیای برند، رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل گفت: با توجه به پتانسیل ویژه گردشگری در شهر هیر، جهاددانشگاهی اردبیل، آمادگی لازم برای توسعه گردشگری در این شهر را دارد.

مهران اوچی اردبیلی ۲۳ شهریور در نشست با بخشدار هیر، اظهار بود: مهمترین مولفه در توسعه گردشگری فرهنگ سازی و آموزش برای گردشگرپذیری و تکریم مسافران است و جهاددانشگاهی اردبیل برای برگزاری دوره های تخصصی و مهارت افزایی در این زمینه اعلام آمادگی می کند .

وی به جاذبه های گردشگری شهر هیر اشاره کرد و گفت: شهر هیر یکی از قطب های مهم تولید عسل در استان است و می توان با استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی این محصول را برندسازی کرد .

عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی رویش گیاهان دارویی متنوع در این منطقه را از ظرفیت های دیگر عنوان و تصریح کرد: جهاددانشگاهی آماده همکاری در زمینه آموزش های تخصصی، مطالعات میدانی، ایجاد کلکسیون گیاهان دارویی در جهت معرفی گونه های قابل کشت با ارزش افزوده در منطقه به کشاورزان محترم در راستای اصلاح الگوی کشت می باشد .

Efforts to develop tourism and branding of Hir Shahr honey 01 - تلاش برای توسعه گردشگری و برندسازی عسل شهر هیر
در این نشست بخشدار هیر نیز بیان کرد: جهاددانشگاهی نمونه بارز اقتصاد مقاومتی و بومی سازی علم و دانش است به همین خاطر باید از ظرفیت‌های آن بیشتر در ارتقای جایگاه شهر هیر بهره برداری شود.

محمدرضا راستکار، خدمات جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی و درمانی استان را ارزشمند خواند و تصریح کرد: با توجه به خدمات ارزشمند جهاددانشگاهی در استان، باید از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

وی هم‌افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های طرفین در عرصه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و اجرایی و گسترش زمینه انجام پروژه‌ها و پژوهش‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و اجرایی مشترک را از جمله اهداف این نشست برشمرد.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

در ادامه این نشست رئیس جهاددانشگاهی استان و بخشدار هیر از مجموعه شهربازی و پل شیشه ای شهر هیر بازدید کردند.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x