d16f9c2b 13d3 4fff 8929 b9c458aba1c0 660x330 - برندسازی حلال

برندسازی حلال

نویسنده : پل تمپورال
مترجم: دکتر عظیم فضلی پور
شابک : ۳-۹-۹۷۱۶۵-۶۰۰-۹۷۸

چگونگی بازاریابی و برندسازی اسلامی یا “بازاریابی برای مسلمانان” و تفاوت یا شباهت آن به بازاریابی و برندسازی سنتی که بر اساس توسعه شرکت غربی است، مطالب بسیار کمی نوشته شده است. نبود آموزه هایی در این زمینه، با توجه به میزان جمعیت مسلمانان در جهان و برجستگی اسلام، شگفت آور است. این شکاف در آگاهی و دانش ما باعث ایجاد پروژه تحصیلی پژوهشی دانشگاه آکسفورد درباره بازاریابی و برندسازی اسلامی شده است که در مدرسه بازرگانی سعید، دانشگاه آکسفورد و با مدیریت من انجام گرفته است. خلاصه این پروژه در پیوست اول این کتاب ارائه شده است. بیشتر این پژوهش، در متن این کتاب گنجانده شده است.

دلیل دوم برای نوشتن این کتاب، این است که بسیاری از مشتری های من و همچنین افراد حرفه ای که در کشورهای اسلامی با آن ملاقات داشته ام، درباره نیاز به تفکر در باب این موضوع با من صحبت هایی کرده اند. میزان علاقه و اثر توسعه بسیار سریع کشورهای اسلامی بر اشتیاق مسلمانان به دنیای برندسازی شده، شکی برایم باقی نگذاشت که موج بعدی برندسازی جهانی از سوی شرکت ها و اقتصادهای اسلامی بوجود خواهد آمد.

دلیل سوم این است که بازارهای اسلامی به برندهای جهانی کشورهای غربی بسیار علاقمند هستند. بعضی از شرکت های غربی، ساخت برندهایشان را در جهان اسلام شروع کرده اند و به دنبال رسیدن به حضور جهانی کامل با ورود به آخرین و بزرگ ترین بخش باقیمانده چشمگیر جمعیت جهان هستند.

نحوه ارسال کتاب برای اقصی نقاط ایران از طریق پست انجام می گیرید. هزینه ارسال توسط پست برای خریداران رایگان می باشد، در صورت درخواست از طریق پیک در تهران هزینه به عهده خریدار میباشد.

.

 

.

همچنین ببینید

برندسازی یک هفته ای

برندسازی یک هفته ای

نویسنده : پل هیچنز و جولیا هیچنز مترجم: دکتر عظیم فضلی پور شابک ۹۷۸-۶۰۰-۹۷۱۶۵-۸-۶  ساختن برند قوی خیلی …