پیانو دست دوم

انتخاب مناسب ترین پیانو دست دوم | راهنمای خرید

پایگاه خبری دنیای برند، خرید پیانو دست‌دوم از برخی جهات می‌تواند یکی از عقلانی‌ترین کارهای ممکن برای کسانی باشد که نیاز به این دستگاه دارند. در شرایطی که معمولاً پیانوها بسیار گران هستند. چنین تصمیم‌گیری می‌تواند شما را چند قدم پیش بیندازد. در این وضعیت باید در هنگام خرید پیانوی دست‌دوم به چند مسئله بسیار مهم توجه کنید تا انتخابی مناسب داشته باشید. از طرفی شرکت‌ها و نام‌های ریزودرشت و برندهای بزرگ و کوچک زیادی هستند که اقدام به تولید انواع پیانوهای مدرن و کلاسیک و مدل‌های آکوستیک می‌کنند و ممکن است در همان ابتدای کار شما با یک مشکل بزرگ مواجه شوید.

کدام پیانوی دست‌دوم عمر بیشتری خواهد داشت و اگر من آن را بخرم می‌تواند به‌صرفه و مناسبم باشد؟ برای پاسخ به این سؤال ما جواب‌های زیادی به شما شرح می‌دهیم که باید واقعاً تمامی این فاکتورها و فیلترها را مورد بررسی قرار دهید.

قدم‌به‌قدم تا خرید پیانوی دست‌دوم

مسئله اول انتخاب مدل و نوع پیانو است. می‌دانید که پیانوها ممکن است در دسته‌بندی‌های گرند و بزرگ، مدل‌های دیواری و حتی کمی پیش‌تر دیجیتال باشند. به‌هرحال تمامی این پیانوها در نهایت همان ماهیتی دارند که سبب تولید نت‌های موسیقی می‌شود. این دسته‌بندی موضوعی پیانو را در صدر و به‌عنوان یکی از سازهای مادر قرار می‌دهد. مسئله این نیست. صرف این که شما بتوانید بهترین پیانو مطابق قیمت‌گذاری و رده قیمتی را خرید کنید اصل اول است.

نخست با سال ساخت و طول عمر ساز توجه داشته باشید. بسیاری از پیانوها دارای دفترچه و شناسنامه هستند. حتی با جستجو نام مدل، برند و سری ساخت مندرج روی دستگاه و چیزی که فروشنده اعلام می‌کند نیز می‌توانید در مورد قیمت پیانو بر اساس طول عمر آن تصمیم‌گیری کنید. خرید پیانو دست‌دوم در حالتی منطقی است که شخص تضمین کند که پیانو کیفیت لازم را داشته و در درازمدت نیز این ضمانت را به شما بدهد که در صورت بروز مشکل جوابگو خواهد بود.

 

خرید پیانو دست‌دوم یانگ چانگ

پیانو یانگ چانگ یکی از بهترین برندها و نام‌هایی است که شما عزیزان می‌توانید در ایران انتخاب کنید. کمپانی پیانو یانگ چانگ از سال ۱۹۵۶ به‌عنوان نخستین سازنده این ساز در کشور کره جنوبی فعالیت خود را آغاز نموده و خیلی زود و در عرض ۱۰ سال و باتوجه‌به معرفی استاندارد ایزو ۹۰۰۱ آن را به دست آورد. این شرکت همین‌طور پس از مدتی به هیوندای پیوسته و در سال ۲۰۰۶ توانست نوسازی برند و تکنولوژی طراحی محصولات خود را به‌عنوان هدف درازمدت تبدیل به یک واقعیت کند. پس از آن محصولات و پیانو یانگ چانگ با استانداردی بهتر و همین‌طور قیمت‌هایی متفاوت‌تر به فروش رسید.

زمانی می‌توانید از خرید یک پیانوی دست‌دوم مطمئن شوید که محصول از نظر ظاهری نیز وضعیت خوبی داشته باشد.

چرا پیانو یانگ چانگ بی‌نظیر است؟

مدل‌های این شرکت در بخش دست‌دوم نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و اصلی‌ترین دلیل آن دوام بالای قطعات و همین‌طور استفاده از یک دقت کلی و همین‌طور رعایت متریالی است که شاید کم تر در مورد آن صحبت شده باشد.

در نهایت این شرکت محصولات خود را حتی در ایران با گارانتی اصلی و مستقیم از کره جنوبی ارائه می‌کند و به همین دلیل دامنه فعالیت این شرکت و همین‌طور خدمات پس از فروش آن فراتر از چیزی است که انتظارش می‌رود. ضمن این که پیانو یانگ چانگ در مراحل ساخت به طور کامل توسط تکنولوژی ریخته‌گری و استفاده از فلزات طراحی و توسعه می‌یابد. از طرفی دیگر بروز ترین روش‌های این شرکت سبب می شود که محصولات کیفیت و شفافیت صدای فوق‌العاده‌ای داشته باشند و شاید اصلی‌ترین دلیل این است که در پیانو یانگ چانگ خبری از استفاده از پلاستیک نیست. چوب اصلی‌ترین مواد اولیه‌ای است که در پیانو یانگ چانگ مورداستفاده قرار می‌گیرد.

Choosing the most suitable second hand piano - انتخاب مناسب ترین پیانو دست دوم | راهنمای خریدبهترین روش خرید پیانو دست‌دوم در ایران

روش‌های زیادی برای خرید پیانو یانگ چانگ یا هر برند و مدل دیگری در ایران وجود دارد. اما این یک موضوع حساس است و یا شما باید دقت بسیار بالایی در انتخاب داشته باشید. یا این که سعی کنید این کار را در یک مرجع معتبر و تضمین شده انجام دهید.

Pianoforte مرجع بزرگ خرید انواع پیانوهای دست‌دوم و صفر در بازار ایران است که مطابق نیاز شما در طیف وسیعی محصولات زیادی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. تمامی این پیانوها با گارانتی کیفیت عرضه می‌شوند و در مورد مدل‌های دست‌دوم می‌توانید تصاویر واقعی و اختصاصی از بخش‌های مختلف آن را بررسی کنید. در مورد هر پیانو، تخفیفاتی که ارائه می‌شود، امکانات و همین‌طور نقص و مزایای آن نیز به شما توضیح کامل داده خواهد شد و ازاین‌رو انتخابتان بسیار اصولی، منطقی و در یک فضای مطمئن انجام می‌شود. بحث بعدی شفاف‌سازی در مورد قیمت‌هاست که در بسیاری از وب‌سایت‌ها هیچ اطلاعی از قیمت، سری ساخت، مدل دقیق و دیگر موارد وجود ندارد و صرفاً از شما می‌خواهند که برای خرید به‌صورت حضوری مراجعه فرمایید. از طرفی فروشنده‌های متفرقه هیچ تضمینی به شما نمی‌دهند که آیا محصولشان دقیقاً همان چیزی است که روی وب‌سایت‌ها در مورد آن صحبت می‌کنند یا خیر.

مطابق هر آگهی محصولات مرتبطی نیز وجود دارند که اگر با یک پیانو ارتباط برقرار نکردید می‌توانید نسبت به مشاهده موارد دیگر اقدام فرمایید.

سلامت فیزیکی پیانو و بررسی بخش‌های مختلف آن

مثل هر محصول دیگر و یا ادوات موسیقی که امکان تهیه مدل دست‌دوم آن ها وجود دارد. در مورد پیانوهای آکوستیک نیز شروط زیادی برقرار است که باید شما به‌عنوان خریدار تمامی جوانب آن را بررسی کنید.

اولین مسئله طول عمر ساز و پس از آن برند و اصالت است. برخی شرکت‌ها مانند پتروف، وبر، یاماها، یانگ چانگ و برندهای زیرشاخه همیشه به کیفیت مشهور بودند. توان بالای چکش‌ها و گوشی‌ها از جمله مسائلی است که در عملکرد درست پیانو تأثیر بسزایی خواهد داشت.

از طرفی دیگر برد صدای یک پیانو قسمت مهمی است که ممکن است در اثر تغییرات آب‌وهوایی دچار انقباض و انبساط شود. بررسی کنید که آیا شخص فروشنده تضمین استفاده مداوم از پیانو را به شما می‌دهد؟ ضمن این که معمولاً پیانوهایی که کم تر استفاده شده باشند نیز ممکن است در معرض خطر عدم کوک پذیری باشند. درصورتی‌که پیانوی موردنظر کوک نیست می‌توانید این مسئله را با فروشنده در میان بگذارید تا او تخفیفی برای شما اعمال کند. در نهایت عملیات کوک را خودتان پس از این که پیانو را خریداری نمودید با راهنمایی یک تکنسین مجرب انجام دهید.

Choosing the most suitable second hand piano 0 - انتخاب مناسب ترین پیانو دست دوم | راهنمای خریدچرا پیانوی دست‌دوم بخرم؟

برخلاف بسیاری از محصولات معمولاً بازار پیانوی دست‌دوم در ایران بسیار رواج داشته و انتخاب مدل‌هایی که صفر نیستند معمول است. سالمت دک، کوک و رگلاژ، پدال‌ها و همین‌طور کلاویه یک پیانو جز اولین شروطی است که شما باید در مورد آن وسواس به خرج دهید. بهتر است که پیش از خرید یک پیانو حتماً آن را تست کنید. سعی کنید نت‌های مختلف در جریان‌های صدایی مختلف را بنوازید و ببینید صدای خروجی پیانو همان چیزی است که انتظارش را دارید. البته برندها، سری‌های سال و مدل‌های مختلف قطعاً از نظر خروجی صدا با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. اما اگر قبلاً با پیانوهای همین شرکت کارکرده باشید می‌توانید به علم نسبی در مورد کیفیت و یا عدم عملکرد درست یک پیانو دست یابید.

و همین‌طور بسیاری از محصولات گارانتی طولانی دارند. بهتر است که اگر محصولی را خریداری می‌فرمایید گارانتی داشته باشد. در غیر این صورت خدمات پس از فروش شرکت می‌تواند بسیار مهم باشد. چون بالاخره ممکن است پیانوی شما پس از مدتی به تعویض قطعه و یا تعمیرهای جزئی و کلی نیاز داشته باشد.

 

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *