آلبالو

برندسازی محصول آلبالو برای بروجرد

پایگاه خبری دنیای برند، اهداف برگزاری جشنواره آنلاین آلبالو را شناساندن و مطرح کردن محصول آلبالوی شهرستان بروجرد به بازار مصرف داخل و خارج از کشور، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در تولید و فرآوری محصول آلبالو و برندسازی محصول آلبالو برای شهرستان بروجرد است.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بروجرد قطب تولید آلبالو استان است.

یوسف آروان در اولین جشنواره آلبالو در بروجرد اهداف برگزاری جشنواره آنلاین آلبالو را شناساندن و مطرح کردن محصول آلبالوی شهرستان بروجرد به بازار مصرف داخل و خارج از کشور، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در تولید و فرآوری محصول آلبالو و برند سازی محصول آلبالو برای شهرستان بروجرد برشمرد.

برندسازی محصول آلبالو:

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بروجرد قطب تولید آلبالو استان است و حدود ۷۰ درصد از آلبالو استان در شهرستان تولید می‌شود لذا برندسازی محصول آلبالو برای شهرستان یکی از اهداف برگزاری جشنواره آنلاین آلبالو است.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: البته برندسازی زمان‌بر است و با برگزاری یک جشنواره اتفاق نمی‌افتد بایستی جشنواره آلبالو هرسال تکرار شود تا پس از چند سال این برند به نام بروجرد مطرح شود.

آروان یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره را کمک به رونق صادرات، بازاریابی و فروش محصول آلبالو بروجرد اعلام کرد و افزود: بایستی شرایطی را فراهم کنیم که در کنار جشنواره آلبالو برای توسعه گردشگری کشاورزی نیز برنامه داشته باشیم تا زمینه حضور توریست‌های داخلی و خارجی به منطقه فراهم شود.

وی ادامه داد: مردم محلی در برگزاری جشنواره بایستی مشارکت داشته باشند و احساس کنند که در اقتصاد آن‌ها مؤثر است و باید خداوند را سپاسگزار باشیم چراکه در سال جاری به علت خشکسالی و سرمازدگی بسیاری از باغداران استان هیچ‌گونه محصولی برداشت نکرده‌اند و از این بابت باغداران شهرستان بروجرد بایستی سپاسگزار و شکرگذار خداوند باشند به خاطر نعمت تولید که خداوند متعال به آن‌ها ارزانی داشته است.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

پلتفرم ایکس

مهلت دادگاه عالی برزیل به پلتفرم ایکس

ک دادگاه عالی در برزیل تا روز جمعه به پلتفرم ایکس مهلت داده توضیح دهد چرا به طور کامل از دستورات برای مسدودسازی برخی حساب های کاربری پیروی نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *