برند ایرانی چاپار

توسعه برند ایرانی چاپار

پایگاه خبری دنیای برند، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مشگین‌شهر که با حضور وزیر صمت انجام گرفت، افزود: با اضافه شدن ۳۰۰ نفر به شاغلان این واحد صنعتی نیروی انسانی فعال در کارخانه کامیون‌سازی مشگین‌شهربه ۴۵۰ نفر می رسد.

کارخانه تولید کامیون حدید مبتکران شهرستان مشگین‌شهر با برند ایرانی چاپار پیشتر در سفر رییس جهموری به استان اردبیل افتتاح شد و روزانه ۵۰ اتاق کامیون در این واحد ساخته می شود.

عملیات اجرایی این واحد تولیدی خودروسازی در سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز شد و تولید خودروهای سنگین در سه فاز برای این مجموعه پیش‌بینی شده است.

برای بهره‌برداری فاز اول این طرح عظیم که به صورت کامل توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه شده و برای هزار و ۲۰۰ نفر امکان اشتغال‌زایی دارد.

وی بیان کرد: این واحد در نظر دارد قطعات مورد نیاز خود را با همکاری قطعه‌سازان داخلی تولید کند و در این خصوص مقرر شد هفته آینده با حضور وزیر صمت نشستی با قطعه‌سازان در مرکز کشور برگزار شود.
استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار این واحد بسیاری از قالب‌های قطعات را آماده کرده است بیش از ۸۰ درصد قطعات مورد نیاز این واحد را در داخل کشور تامین می‌کند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

بهنامجو در ادامه به آغاز اکتشاف یک پهنه معدنی با مشارکت شرکت جلگه‌های آسمانی اشاره کرد و گفت: ۲ پهنه بزرگ معدنی در شهرستان مشگین‌شهر وجود دارد که در فاز اول این پهنه اکتشاف خود را آغاز می‌کند.
وی اظهار کرد: با اکتشاف این معدن و ایجاد کارخانه در این پهنه حداقل ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.
استاندار اردبیل گفت: در ادامه حضور وزیر صمت در مشگین شهر، طرح احداث کارخانه ذوب آهن توسط سرمایه‌گذاران مطرح و مورد موافقت اولیه وزیر صمت قرار گرفت.
بهنامجو بیان کرد: با توجه به اینکه معادن خوبی در مشگین شهر وجود دارد باید کمک کنیم تا این سرمایه گذار به احداث کارخانه مذکور اقدام کند.
وی به طرح لغو مجوز معادن راکد اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل بیشتر معادن به افراد ذیصلاح داده شده و چند مورد راکد نیز تعیین تکلیف و به متقاضی دارای شرایط واگذار می شود.

منبع: ایرنا

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *