برندسازی

برندسازی فرش دستباف آذربایجان غربی

پایگاه خبری دنیای برند، رییس اداره فرش صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: نبود رایزن تخصصی فرش دستباف در کشورهای هدف از مشکلات صادرات فرش استان است.

جواد وقاری در خصوص برندسازی فرش دستباف استان گفت: در تلاش هستیم برند و نشان تجاری مخصوص فرش دستباف استان را به ثبت برسانیم تا با برند سازی فرش استان تولیدات استان با این برند در بازارهای داخلی و خارجی عرضه گردد و در این خصوص اقدامات اولیه آغاز شده است.

وی در خصوص صادرات فرش دستباف استان عنوان کرد: در حال حاضر صادرات فرش دستباف استان از سایر استان ها انجام می شود که یکی از مشکلات صادرات فرش دستباف استان نبود رایزن تخصصی فرش دستباف در کشورهای هدف بخصوص کشورهای همسایه می باشد و نبود پروازهای مستقیم خارجی از فرودگاه های استان از دیگر مشکلات حوزه صادرات فرش است.

وقاری به پرداخت تسهیلات برای مشاغل خانگی بخصوص فرش دستباف در استان اشاره کرد و گفت: برای مشاغل مستقل ۴۰ تا ۶۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان که برای ۵ نفر زمینه اشتغال را فراهم کنند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی با سود ۴ درصدی در حال پرداخت است.

رییس اداره فرش صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: متولیان مشاغل خانگی و قالیبافان می­توانند برای استفاده از این تسهیلات در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام و از این تسهیلات استفاده کنند.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

وقاری به اجرای طرح بیمه تکمیلی بافندگان فرش دستباف استان اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از قالیبافان استان اکثریت بافندگان با کمترین هزینه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که در تلاش هستیم این رویه در سال های آینده نیز اجرایی شود.

منبع: ایسنا

همچنین ببینید

واتساپ

عرضه صفحه جدید «موردعلاقه» به واتساپ

تیم واتساپ صفحه جدیدی به نام صفحه "مورد علاقه" برای مخاطبان خود عرضه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *