وان پلاس

کارل پی هم‌بنیان‌گذار وان ‌پلاس برند اسنشیال را خرید.

پایگاه خبری دنیای برند، ماه گذشته کارل پی (هم‌بنیان‌گذار وان‌پلاس) اعلام کرد که استارتاپی به نام Nothing تأسیس کرده است. کمی بعد مشخص شد این استارتاپ قصد دارد اولین ایرباد خود را در فصل تابستان راهی بازار کند. یکی از اهداف این Nothing تشکیل  اکوسیستم خاص خود است تا بتواند دستگاه‌های مختلف را به هم متصل کند. این هدف کمی آشنا به ‌نظر می‌رسد؛ چرا که تا مدتی پیش  اسنشیال (Essential) هم قصد داشت چنین کاری انجام بدهد.

به گزارش GSM‌Arena؛ به نظر می‌رسد Nothing قصد دارد مسیر اسنشیال را ادامه بدهد و براساس گزارش‌های منتشرشده، مالکیت اسنشیال هم به Nothing منتقل شده است. براساس گزارش ۹to5google، اندرو رابین (بنیان‌گذار اسنشیال) مالکیت این برند را به کارل پی سپرده است.

روند این انتقال برند از ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۰ شروع شد و در تاریخ ۶ ژانویه سال ۲۰۲۱ به پایان رسید. با این تغییر مالکیت تمام IP-ها، علامت‌های تجاری موجود، لوگو و کل برند اسنشیال به مالکیت Nothing درمی‌آید.

پایگاه خبری دنیای برند را در اینستاگرام دنبال کنید

Essential PH1 نتوانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند؛ اما اسنشیال را به یک شرکت میلیون دلاری تبدیل کرد. هنوز مشخص نیست کارل پی قصد دارد با برند اسنشیال چه کاری انجام بدهد. قبل از تعطیل شدن اسنشیال، این شرکت قصد داشت گوشی‌های PH2 و PH3 را راهی بازار کند.

منبع: زومیت

همچنین ببینید

The reaction of the Minister of Communications about the fake Nokia company in Iran 310x165 - واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

واکنش وزیر ارتباطات درباره شرکت تقلبی نوکیا در ایران

«عیسی زارع‌پور»، وزیر ارتباطات، درباره شرکت تقلبی نوکیا گفت: مورد بحث یک بحث حقوقی است؛ آنها ادعا می کنند و مستنداتی دارند که از نوکیا اجازه گرفتند و خلاف این هم ادعاهایی وجود دارد که در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *