وب سامیت

فراخوان حضور استارت آپها در رویداد جهانی «وب‌سامیت»

پایگاه خبری دنیای برند، به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، رویداد بین‌المللی تکنولوژی Web Summit ۲۰۲۱ از اول تا چهارم نوامبر (۱۰ تا ۱۳ آبان) سال جاری در لیسبون کشور پرتغال برگزار می‌شود.

وب‌سامیت یک کنفرانس سالانه در حوزه تکنولوژی اطلاعات محسوب می‌شود که هر ساله به میزبانی کشور پرتغال برگزار می‌شود و به نوعی یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در جهان به شمار می‌آید.

رویداد جهانی Web Summit در سال ۲۰۰۹ تأسیس و اولین گردهمایی آن در دوبلین ایرلند برگزار شد، اما در سال ۲۰۱۶ به طور دائم به لیسبون انتقال یافت.

مهم‌ترین اهداف این رویداد مربوط به گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان سخنرانان برجسته، بزرگترین شرکت‌ها و رسانه‌های برتر حوزه فناوری جهان است.

محورهای این کنفرانس شامل فناوری اینترنت، فناوری‌های نوظهور و سرمایه گذاری خطرپذیر است. مشارکت‌کنندگان در وب‌سامیت طیف وسیعی از کسب‌وکارهای حوزه فناوری، از ۵۰۰ شرکت برتر Fortune گرفته تا شرکت‌های نوپا و نمایندگان صنایع های‌تک هستند .

در سال‌های گذشته نمایندگانی از بخش‌های دولتی، پارک‌های فناوری و کسب‌وکارهای نوپای ایرانی در رویداد مذکور حضور یافته‌اند.

رویداد سال جاری به صورت حضوری و در دو قالب نمایشگاهی و سمینار برگزار می‌شود. با توجه به روند کند صدور ویزای کشور پرتغال برای هموطنان ایرانی، به استارت آپها و کسب و کارهای متقاضی حضور در این رویداد توصیه می‌شود در اسرع وقت نسبت به شروع فرآیند اخذ ویزا اقدام کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نشست‌های تخصصی این رویداد می‌توانند به وب‌سایت https://websummit.com مراجعه کنند.

همچنین ببینید

Increasing the price of online taxis after removing the Im in a hurry option is a violation 310x165 - سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات: افزایش قیمت تاکسی‌های اینترنتی بعد از حذف گزینه عجله دارم تخلف است

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در مورد اقدامات سازمان تعزیرات در حوزه مبارزه با گران‌فروشی تاکسی‌های اینترنتی پس از حذف گزینه عجله دارم، گفت: پس از مقاومت‌ها در نهایت این شرکت‌ها تمکین و این گزینه را حذف کردند، اگر افزایش قیمتی در این حوزه باشد گران‌فروشی است و پرونده تشکیل و حکم صادر می‌شود.

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x