برند تولید آهن آلات و فولاد در ایران

برند تولید آهن آلات و فولاد در ایران: ۸ معتبرترین تولیدکننده آهن آلات

پایگاه خبری دنیای برند، صنعت فولاد به عنوان مادر صنایع نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در سنجش توسعه و پیشرفت کشورها دارد. در واقع دومین ماده پرکاربرد بعد از نفت خام فولاد و آهن آلات است. در ایران نیز کارخانه‌ های تولیدکننده آهن آلات و فولاد از واحدهای صنعتی بسیار مهم کشور به شمار می‌ روند و تعداد زیادی از آن‌ ها به عنوان برند تولید آهن آلات در شهرهای مختلف مشغول فعالیت هستند که در اینجا ۸ مورد از مهمترین آنها را معرفی می کنیم. این کارخانجات، محصولات خود شامل تیرآهن، ورق، میلگرد، ناودانی، نبشی، پروفیل‌ ها و … را از طریق شرکت‌ های توزیع کننده مقاطع فولادی و محصولات آهنی با مناسب‌ ترین قیمت در اختیار صنایعی مانند صنعت ساخت و ساز، انبوه‌ سازی مسکن و کارخانه‌ های خودروسازی، تولید لوازم خانگی، تولید قطعات و … قرار می‌ دهند.

معتبرترین برندهای تولید کننده آهن آلات و فولاد ایران محصولات خود را به کشورهایی مانند اندونزی، فیلیپین، تایلند، تایوان، میانمار و سنگاپور نیز صادر می‌ کنند.

آشنایی با کارخانه‌ های برند تولید آهن چه اهمیتی دارد؟

بالا بودن ذخایر آهن در شهرهای مختلف ایران باعث شده است که کشور ما از نظر تامین مواد اولیه برای تولید و توزیع مقاطع فولادی و آهن آلات هیچ مشکلی نداشته باشد و در اقصی نقاط کشور تعداد زیادی کارخانه و شرکت به عنوان برند تولید کننده انواع آهن آلات مشغول فعالیت باشند. شرکت‌ های تولید آهن با در نظر گرفتن استانداردهای لازم انواع تیرآهن‌ شامل تیرآهن IPE، تیرآهن INP، تیرآهن هاش یا IPB، تیرآهن لاله زنبوری یا CPE در سایزهای گوناگون با کیفیت‌ های متفاوت، انواع میلگرد، نبشی، ناودانی، ورق‌ های فولادی، شمش، لوله‌ های فلزی، سیم مفتول و … را تولید و به بازار عرضه می‌ کنند‌.

این شرکت‌ ها علاوه بر تامین نیاز بازارهای داخلی در زمینه صادرات محصولات فولادی و تیرآهن‌ های باکیفیت نیز تخصص دارند. در زمان خرید محصولات فولادی و آهن آلات آشنایی و شناخت کارخانه سازنده و برند تولید آهن از اهمیت فوق‌ العاده زیادی برخوردار است. مقاطع فولادی از جمله تیرآهن نقش بسیار مهمی در افزایش استحکام و مقاومت سازه‌ ها دارد و قیمت آن در هر یک از کارخانه‌ های تولید کننده با توجه به میزان کیفیت تعیین می‌شود. همه افرادی که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند برای خرید تیرآهن به دنبال شناسایی برندهای معتبر هستند تا با خرید محصولات باکیفیت استحکام سازه‌ های خود را تضمین کنند. با توجه به این نکته بهترین اقدام قبل از خرید آهن آلات آشنایی با معتبرترین تولیدکنندگان آهن است.

Brand of iron and steel production in Iran 8 most reliable producers of iron 01 - برند تولید آهن آلات و فولاد در ایران: 8 معتبرترین تولیدکننده آهن آلات

معرفی هشت برند تولیدکننده آهن و فولاد معتبر و پرفروش

تعداد کارخانه‌ های تولیدکننده آهن آلات باکیفیت در کشور ما زیاد است. در ادامه این بخش از مقاله چند برند تولید آهن شناخته شده و معروف را معرفی می‌ کنیم که کیفیت تولیدات آن‌ ها از مدت‌ ها پیش به اثبات رسیده است.

شرکت ذوب آهن معتبرترین برند تولید آهن در اصفهان

یکی از قدیمی‌ ترین تولیدکنندگان آهن و مقاطع فولادی در ایران که کارخانه آن در بخش جنوب غربی شهر اصفهان واقع شده است و تعداد زیادی از صنایع داخلی تیرآهن‌ های مورد نیاز خود را از طریق این برند تامین می‌ کنند، شرکت ذوب آهن اصفهان نام دارد. این شرکت قادر است که هر ساله ۸.۲ میلیون تن مقاطع فولادی از جمله تیرآهن‌ های باکیفیت را بر اساس استانداردهای جهانی در انواع بال نیم پهن موازی، بال پهن موازی و بال باریک شیب دار در سایزهای متنوع تولید کند.

تیرآهن‌های IPE ذوب آهن اصفهان دارای سایزهای ۱۲۰ میلی‌متر الی ۳۲۰ میلی‌متر هستند و به تیرآهن‌های ۱۲ الی ۳۲ نام گذاری شده‌ اند. تیر آهن هاش (H) این برند نیز دارای سایز ۱۶۰ متر است که در بین خریداران و مصرف کنندگان به نام تیرآهن ۱۶ شناخته می‌ شود. محصولات این برند علاوه بر عرضه در بازار داخلی به سایر کشورهای آفریقایی، اروپایی و آسیایی نیز صادر می‌ شود. با توجه به کیفیت بسیار بالای تولیدات کارخانه ذوب آهن اصفهان قیمت تیرآهن‌ های تولید شده توسط این برند مقداری از برندهای دیگر گران‌ تر است.

شرکت فایکو معتبرترین برند تولیدکننده فولاد و آهن در مازندران

یکی دیگر از تولیدکنندگان فولاد و آهن آلات معتبر در ایران که در نزدیکی ساری مرکز استان مازندران واقع شده است، شرکت فایکو نام دارد. این شرکت فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و از همان سال به بعد محصولات باکیفیت این برند تولید آهن با مناسب‌ ترین قیمت در اختیار صنایع داخل ایران قرار می‌‌ گیرد و در زمینه صادرات مقاطع فولادی نیز مشغول فعالیت است. این شرکت قادر است هر سال ۵.۱ میلیون تن مقاطع فولادی را تولید کند. فایکو در تولید تیرآهن از استاندارد IPE و استاندارد IPN پیروی می‌ کند و تیرآهن‌ های آن شامل تیرآهن ۱۴، تیرآهن ۱۶ و تیرآهن ۲۰ است.
Brand of iron and steel production in Iran 8 most reliable producers of iron 02 - برند تولید آهن آلات و فولاد در ایران: 8 معتبرترین تولیدکننده آهن آلات

شرکت ظفر بناب آذربایجان شرقی

شرکت ظفر نیز به عنوان یکی از تولیدکنندگان فولاد و آهن ایران از سال ۱۳۸۶ در شهر بناب یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی راه‌ اندازی شده است و با تولید محصولات باکیفیت توانسته است که در مدت کوتاهی تامین کننده تیرآهن و میلگرد بسیاری از صنایع داخلی باشد. هدف از تاسیس کارخانه ظفر بناب ابتدا تولید میلگرد بود؛ اما با توسعه و گسترش این کارخانه از سال ۱۳۹۶ در زمینه تولید تیرآهن، ناودانی، نبشی و … نیز مشغول فعالیت است و تیرآهن‌های سایز ۱۴ آن از نوع IPE طرفداران زیادی دارند. تمام محصولات این برند از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. ظرفیت تولید این شرکت به هر ساله ۴۰۰ هزار تن رسیده است.

شرکت آریان فولاد در بوئین‌ زهرای قزوین

شرکت آریان فولاد به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت ‌های تولید آهن در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ و در کارخانه‌ ای با مساحت بسیار بالا در شهر بوئین‌ زهرای استان قزوین آغاز کرد. در این شرکت محصولات متنوعی مانند تیرآهن، ناودانی، میلگرد، نبشی، ریل و… تولید می‌شود. برای تولید تیرآهن‌ های برند آریان فولاد در سایزهای مختلف از استاندارد DIN 1025-5 استفاده شده است. تمام محصولات این شرکت از نظر کیفیت در سطح بسیار بالایی قرار دارند و رضایت مشتریان خود را جلب کرده‌ اند. آریان فولاد علاوه بر تامین بازارهای داخلی محصولات خود را به سایر کشورهای خاورمیانه هم صادر می‌ کند.

شرکت پروفیل صنعت ماهان معتبرترین برند تولید آهن در گرمسار سمنان

شرکت پروفیل صنعت ماهان یکی از تولیدکنندگان معتبر آهن در شهرستان گرمسار استان سمنان فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است و هم اکنون با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن مقاطع فولادی و آهن آلات شامل تیرآهن‌، ناودانی، پروفیل، نبشی بر اساس استانداردهای جهانی و با بالاترین کیفیت به یکی از برندهای مطرح و معتبر ایران تبدیل شده است. بسیاری از افراد فعال در حوزه ساختمان سازی از تیرآهن‌ ۱۴، تیرآهن ۱۶ و تیرآهن ۱۸ این برند در پروژه‌ های ساخت و ساز خود استفاده می‌ کنند.

شرکت جهان فولاد غرب برند تولیدکننده آهن آلات در کرمانشاه

یکی دیگر از شرکت‌ های معروف و معتبر تولید آهن در ایران شرکت جهان فولاد غرب نام دارد که در شهر کرمانشاه واقع شده است و از سال ۱۳۸۷ در زمینه تولید انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی و ناودانی فعالیت دارد. تیرآهن‌ هایی که توسط فولاد غرب کرمانشاه تولید و به بازار عرضه می‌ شوند معمولا از نوع عریض و نیم پهن هستند و سایز آن‌ ها بین ۸ الی ۲۰ است. تیرآهن‌ های این برند از نظر طولی نیز بین هشت متر الی هجده متر تولید می‌ شوند. در ساخت بسیاری از پل‌ ها و سدهای کشور از تیرآهن‌ های عریض این شرکت استفاده می‌ کنند. تمام محصولات برند جهان فولاد غرب از قیمت و کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند.

شرکت فولاد آناهیتا از تولیدکنندگان فولاد و آهن در گیلان

محصولات شرکت فولاد آناهیتا نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر تولیدکننده انواع آهن آلات از جمله میلگرد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند؛ زیرا این شرکت در تولید محصولات خود از استانداردهای جهانی استفاده می‌ کند. ماشین‌ آلات استفاده شده در کارخانه فولاد آناهیتا همگی از معتبرترین شرکت‌ های اروپایی خریداری شده‌ اند و این موضوع به افزایش کیفیت محصولات این برند کمک بسیار زیادی کرده است. مدیران این شرکت در اشتغال‌ زایی جوانان و کمک به خودکفایی ایران در تولید آهن آلات و مقاطع فولادی نیز نقش پررنگی ایفا می‌ کنند.

شرکت فولاد خوزستان در اهواز

یکی از معروف ترین و بزرگ ترین شرکت‌ های تولید آهن در ایران که جزو تولیدکنندگان آهن قدیمی ایران محسوب می‌ شود، شرکت فولاد خوزستان است‌. این شرکت به عنوان دومین قطب فولاد ایران از سال ۱۳۶۸ در زمینه تولید شمش‌ های فولادی در گریدهای مختلف و محصولات فولادی فعالیت دارد و سهم زیادی از تامین آهن آلات بازار فولاد و آهن کشور را به خود اختصاص داده است.

Brand of iron and steel production in Iran 8 most reliable producers of iron 03 - برند تولید آهن آلات و فولاد در ایران: 8 معتبرترین تولیدکننده آهن آلات

استعلام قیمت و خرید آنلاین آهن آلات برندهای مختلف از طریق شرکت‌ های تامین‌ کننده

در این مقاله به نقل از فعال ترین بنگاه آهن آلات یعنی شرکت آهن رسان، به معرفی ۸ نمونه از معتبرترین برندهای تولید کننده آهن آلات ایران پرداختیم، هرچند در ایران کارخانجات بسیاری زیادی در این حوزه فعالیت دارند. مهمترین شرکت های نام برده عبارتند از ذوب آهن در اصفهان، فایکو در مازندران، ظفر در بناب آذربایجان شرقی، آریان فولاد در بوئین زهرای قزوین، پروفیل صنعت ماهان در گرمسار سمنان، جهان فولاد غرب در کرمانشاه، فولاد آناهیتا در گیلان و فولاد خوزستان در اهواز پرداختیم.

مشتریان برای خرید محصولات این برندهای مختلف و آگاهی از قیمت لحظه‌ ای انواع تیرآهن، نبشی، ورق، پروفیل و ناودانی می‌ توانند به سایت شرکت‌ های تامین کننده مراجعه کنند. این شرکت‌ ها به عنوان مراجع بزرگ و منبع متخصص ارائه کننده آهن آلات محصولات برندهای معتبر را با قیمت به روز در اختیار مشتریان قرار می‌ دهند. بسیاری از شرکت‌ های خودروسازی، ساختمان‌ سازی، کارخانه‌ های تولید کننده لوازم خانگی و لوازم صنعتی، کارگاه‌ ها و … محصولات مورد نیاز خود را از طریق سایت شرکت‌ های تامین‌ کننده محصولات فولادی و آهن آلات به صورت آنلاین خریداری می‌ کنند و در اسرع وقت در محل تحویل می‌ گیرند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

فولاد

صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد ۱۴۰۲

پایگاه خبری دنیای برند، انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران آمار کامل حجم و ارزش صادرات سال …

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x