اسپیکر بلوتوث

اسپیکر بلوتوث بخش جدانشدنی زندگی ما

پایگاه خبری دنیای برند، با گذر زمان موسیقی به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان تبدیل شده است. بدون اغراق تقریبا تمامی افراد از بزرگ و کوچک در طول روز به موسیقی گوش می‌دهند. امروزه سیستم‌های صوتی با امکانات متنوعی با برندهای متفاوت طراحی و روانه بازار شده‌اند که هرکسی بنا به سلیقه و بودجه خود می‌تواند از آن‌ها خریداری کند. مشکل اصلی جایی شروع می‌شود که دسترسی به سیستم‌های صوتی وجود ندارد. در جهت برطرف کردن این نیاز برندهای تولید کننده لوازم صوتی اقدام به طراحی و تولید اسپیکر بلوتوث کردند.

در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های ضروری و حائز اهمیت هنگام خرید اسپیکر بلوتوث را بررسی کنیم و در آخر نسبت به معرفی کالایی شاخص و باکیفیت می‌پردازیم.

نکات مهم هنگام خرید اسپیکر بلوتوث

Bluetooth speakers are an integral part of our lives 01 - اسپیکر بلوتوث بخش جدانشدنی زندگی ماهنگام خرید اسپیکر بلوتوث برخی نکات بسیار مورد اهمیت هستند که خریدار قبل از تهیه محصول باید آن‌ها را در نظر داشته باشد. در ادامه توضیحات جامعی درباره هرکدام ارائه می‌دهیم.

  1. اندازه و وزن

اولین نکته‌ای که هرکس باید به آن توجه کند، وزن و ابعاد اسپیکر بلوتوث است. البته این موضوع با توجه به سلیقه کاربر تعیین می‌شود. برخی افراد راحتی در حمل را به ابعاد بزرگ و صدای زیاد ارجح می‌دهند. لازم به ذکر است که هرچه ابعاد اسپیکر کوچک‌تر باشد پس بنابراین از درایوهای کوچکتری بهره می‌برد و همین موضوع بیانگر دریافت صدای کمتر است.

  1. کیفیت صدا

با توجه به اینکه هدف کاربر دستیابی به کالای پخش کننده صوتی است، پس باید با توجه به بودجه شخصی به دنبال خرید کالایی با بالاترین بازدهی صوتی باشد. خریداران باید نسبت به تهیه کالایی اقدام کنند که فارغ از بلندی صدا، شفافیت و جداسازی مناسب نت‌های صوتی را داشته باشد.

  1. مشخصات باتری

از دیگر نکات مهم جهت خرید اسپیکر بلوتوث می‌توان به ظرفیت باتری آن اشاره کرد. اسپیکرهای موجود در بازار از باتری ۶۰۰ میلی آمپر الی ۳۶۰۰ میلی آمپر را پشتیبانی می‌کنند. لازم به ذکر است که هرچه ظرفیت باتری بالاتر باشد بالطبع ابعاد اسپیکر بزرگتر است و و مدت زمان بیشتری جهت شارژ باتری به طول می‌انجامد. البته برخی اسپیکرها در بازار موجود هستتند که از قابلیت شارژ سریع باتری بهره می‌برند به گونه‌ای که در مدت زمان کمتری نسبت به حالت عادی باتری شارژ می‌شود.

  1. نسخه بلوتوث

بلوتوث نوعی فناوری بی‌سیم می‌باشد که از بدو ظهور در دنیای تکنولوژی توسط بسیاری از کالاهای دیجیتال مورد استفاده قرار گرفته است. قطعا اسپیکرهای قابل حمل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. کاربران بهتر است هنگام خرید کالای مود نظرشان محصولی را انتخاب کنند که از آخرین نسخه بلوتوث بهره می‌برد. هرچه نسخه بلوتوث بالاتر باشد دامنه گسترده‌تری از محیط را پوشش می‌دهد و هم‌چنین سرعت انتقال اطلاعات نیز بالاتر است.

  1. روش‌های اتصال

بسیاری از اسپیکرهای قابل حمل فارغ از فناوری بلوتوث با پورت‌های متنوعی از جمله USB Flash و TF Card تا ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌شوند. کاربران هم‌چنین می‌توانند از طریق ورودی AUX موبایل خود را متصل کنند.

  1. امکانات پاسخگویی به تماس

یکی از امکاناتی که اکثر مدل‌های اسپیکر بلوتوث به آن مجهز هستند قابلیت مکالمه می‌باشد. این قابلیت از طریق تعبیه یک میکروفون داخلی درون اسپیکر فراهم می‌شود. در صورتی که اسپیکر بلوتوث از میکروفون داخلی بهره ببرد کاربر دیگر نیازی به قطع کردن اتصال موبایل به اسپیکر در هنگام دریافت تماس ورودی ندارد.

  1. قابلیت TWS

یکی از فناوری‌های محبوب میان کاربران اسپیکر بلوتوث، قابلیت TWS است. با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند هم زمان دو اسپیکر از یک مدل را یه یکدیگر وصل کنند تاصدای بیشتری دریافت شود. اکثرا از این قابلیت هنگامی استفاده می‌شود که تمایل به پخش موسیقی در محیط‌های متفاوت به صورت یکسان وجود دارد.

اسپیکر بلوتوث پرووان مدل PSB4111 کالایی با امکانات متنوع

Bluetooth speakers are an integral part of our lives 02 - اسپیکر بلوتوث بخش جدانشدنی زندگی مابرند پرووان، تولید کننده لوازم جانبی موبایل، یکی از تولید کنندگان لوازم صوتی در بازار است. این برند توانسته با وجود تازه تاسیس بودن به دلیل بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا سهم قابل توجهی از بازار کسب کند.

اسپیکر بلوتوث پرووان مدل PSB4111 از یک باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری بهره می‌برد که در مدت زمان ۳ ساعت شارژ می‌شود و با توان خروجی ۶ وات تا ۵ ساعت قابلیت استفاده مداوم دارد. این اسپیکر از بلوتوث نسخه ۵ بهره می‌برد که تا برد ۱۰ متر قابلیت اتصال و پخش موسیقی دارد. از دیگر روش‌های اتصال این کالا می‌توان به پورت USB Flash و TF Card تا ظرفیت ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. هم‌جنین یک درگاه AUX روی اسپیکر تعبیه شده تا کاربران در صورت لزوم به طور مستقیم به اسپیکر متصل شوند.

از امکانات این اسپیکر می‌توان به بهره گیری از چراغ LED اشاره کرد تا در مواقع ضروری مورد استفاده قرار گیرد. هم‌چنین یک میکروفون داخلی روی اسپیکر تعبیه شده که در هنگام تماس ورودی کاربر بدون قطع کردن اتصال موبایل می‌تواند به تماس خود پاسخ دهد.

این کالا با گارانتی ۱۲ ماهه کاوان کالا ارائه می‌شود تا خریداران آسودگی خاطر لازم جهت خدمات پس از فروش را داشته باشند.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

دانستنی های ورود به صنعت تولید

پایگاه خبری دنیای برند، اگر شما تمایل به ورود به صنعت تولید زغال دارید و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *