موسسه سفیر

قبل از ثبت‌نام در موسسه سفیر لازم است بدانید!

پایگاه خبری دنیای برند، سفیر، نامی آشنا برای زبان‌آموزان است. ما در این مقاله با آموزشگاه زبان سفیر و خدمات آن آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

سفیر که برای همه علاقه‌مندان زبان انگلیسی نامی آشناست از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با افتتاح اولین شعبه در شهر تهران و در محله قلهک آغاز نمود و پس از آن به دلیل کیفیت بالای آموزشی و رعایت اصول مشتری مداری  با استقبال زیادی از سوی مشتریان مواجه شد و شعبات بعدی خود را در محله‌های شمالی تهران افتتاح کرد. در حال حاضر این مجموعه بیش از ۱۴ شعبه در شهر تهران و بیش از ۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد و علاوه بر تدریس مکالمه زبان انگلیسی به گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان وبزرگسال به صورت تخصصی، آموزش زبان فرانسه را هم برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند. این مجموعه همچنین به صورت تخصصی دوره‌های آمادگی آزمون آیلتس را نیز در شعبات ویژه آیلتس به متقاضیان ارائه می‌دهد.

متد آموزشی سفیر گفتمان چیست ؟

سفیر از بدو فعالیت تاکنون شعار” یادگیری زبان برای مکالمه ” را در سرلوحه کار خود داشته است بنابراین آنچه زبان آموزان این موسسه اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال در کلاس‌های آن می‌آموزند یادگیری هر چهار مهارت زبانی با هدف مکالمه کاربردی است. البته در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس تنها اولویت مکالمه نیست و روی هر چهار مهارت زبانی کار می‌شود تا متقاضیان بتوانند بهترین نمره را در این آزمون کسب کنند.

در کلاس‌های سفیر چه می‌گذرد؟

 از آنجاییکه متد آموزشی سفیر گفتمان آموزش مکالمه زبان به شاگردان است کلیه فعالیت‌های کلاسی حول محور مکالمه شکل می‌گیرد و انجام می‌شود. سیستم آموزشی، کتاب‌های انتخاب شده ، تکنیک های تدریس و روش‌های ارزیابی همگی با هدف آموزش مکالمه زبان انگلیسی  تهیه و تدوین شده است بنابراین وجه تمایز فارغ التحصیلان این موسسه در مقایسه با فارغ اتحصیلان سایر موسسات زبان توانایی و اعتماد به نفس بالا در انجام مکالمات زبانی است.

 اساتید سفیر چه کسانی هستند؟

مجموعه سفیر گفتمان اغلب اساتید خود را از طریق پر کردن فرم تقاضای تدریس جذب می‌کند که پیش‌تر به صورت حضوری انجام می‌شد اما امروزه از طریق وبسایت این موسسه انجام می‌شود، اما کار جالبی که این موسسه انجام می‌دهد دعوت از فارغ اتحصیلان برجسته سطوح پیشرفته همین موسسه برای تدریس است. این موسسه با این رویکرد هم گام بلندی در جهت کارآفرینی آموزشی در کشور برداشته است و هم انگیزه ادامه تحصیل شاگردان خود را افزایش می‌دهد.
موسسه زبان سفیر گفتمان در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ مدرس در سراسر کشور دارد که همگی آنها دوره‌های تربیت مدرس ویژه این موسسه را که از آنها به  TTC  یا VITTCO
یاد می‌شود گذرانده‌اند و فارغ اتحصیل شده‌اند.این دوره‌ها پیش‌تر فقط به صورت حضوری در تهران و سایر شهرها برگزار می‌شد اما امروزه این دوره‌ها به صورت آنلاین برای تمامی متقاضیان سراسر کشور برگزار می‌شود که باعث همسانی بیشتر کیفیت تدریس این دوره‌ها می‌شود.
همین آموزش یکسان اساتید در سراسر کشور جزو نقاط برجسته کیفی این موسسه محسوب می‌شود چراکه این موسسه مدعی است کلاس‌های آن در شعبات مختلف سراسر کشور با کلاس‌های شعبات پایتخت از نظر کمی و کیفی هیچ گونه تفاوتی ندارد.

خدمات آموزشی سفیر چیست؟

موسسه سفیر گفتمان مدعیست یک موسسه فرهنگی آموزشی است و بنابراین ادعا علاوه بر برگزاری کلاس‌های زبان فعالیت‌های فرهنگی جالبی را ساماندهی کرده و برگزار می‌کند. از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به تورهای تفریحی و آموزشی سفیر اشاره کرد که ابتدا فقط در تهران و امروزه در تمامی شعبات کشور برگزار می‌شود. در این تورها شرکت‌کنندگان از مکان‌های تاریخی و فرهنگی و توریستی شهر خود دیدن می‌کنند و در طول سفر یکروزه خود به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و از تعامل با سایرین به زبان انگلیسی لذت می‌برند.
سفیر گفتمان همچنین کارگاه‌های آموزشی زیادی را در طول سال برای شاگردان برگزار می‌کند که اغلب آنها به صورت رایگان هستند و برنامه آن به صورت سالانه تهیه و تدوین می‌شود و به صورت پوستر و در وبسایت در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا با شرکت در آنها بتوانند به صورت رایگان آموزش‌های مفید و متناسب با سطح زبانی خود را دریافت کنند. ارائه خدمات آموزشی رایگان و با کیفیت به زبان‌آموزان موسسه سفیر را در مشتری مداری از سایر موسسات متمایز می‌کند.
علاوه بر خدمات رایگان کارگاه‌های آموزشی غیر رایگان نیز برای علاقه‌مندان به یادگیری مطالب مختلف برگزار می‌شود که از آنها می‌توان به وبینارها و کارگاه‌های یونی اسکیلز (آیلتس) اشاره کرد.

کیفیت کلاس‌های سفیر چگونه است؟

 سفیر گفتمان جزو مجموعه‌هاییست که به کیفیت آموزش اهمیت زیادی می‌دهد و سرمایه زمانی و انسانی زیادی را صرف این کار می‌کند. شاید همین موضوع یکی دیگر از وجوه تمایز این مجموعه از سایر موسسات آموزش زبان انگلیسی باشد. همه کلاس‌های این مجموعه در طول ترم به صورت منظم توسط کارشناسان آموزش و متصدیان این امر مشاهده می‌شوند و تغییرات لازم در جهت بهبود کیفیت آموزش در آنها اعمال می‌شود.
یکی دیگر از رویکردهایی که این موسسه را در صدر جدول موسسات مطرح در ایران قرار می‌دهد ارتباط موثر با مشتریان است .این مجموعه کانال‌های مختلفی برای نظر سنجی و دریافت نظرات مشتریان در نظر گرفته است و با استفاده از این اطلاعات و اعمال آنها در خدمات ، مشتری را بیش از پیش به خود نزدیک می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی را به  موسسه سفیر بسپارید!

موسسه زبان سفیر با ۲۳ سال سابقه در زمینه آموزش زبان، می‌تواند تجربه یادگیری کامل و بی نقص را در زمینه زبان انگلیسی و فرانسه برای شما به ارمغان بیاورد. برای دریافت مشاوره و اطلاع از دورههای آموزشگاه زبان سفیر به سایت این آموزشگاه به آدرس https://gosafir.com/fa/ مراجعه کنید یا با شماره ۸۴۳۴۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

این مطلب، خبرآگهی است و پایگاه خبری دنیای برند درباره محتوای آن هیچ نظری ندارد.

همچنین ببینید

Translation of the top 4 YouTube podcasts for the first time 310x165 - ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

ترجمه ۴ پادکست برتر یوتوب برای اولین بار در مدرسه صفر تا صد

پایگاه خبری دنیای برند، در شلوغی‌های عصر دیجیتال، جایی که مرزهای با کلیک روی یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *